g3rr3
Huge Freak
- Waardering
- 179
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 108kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kweet ni of ge mijn antwoord al hebt gezien op msn, dus kzal het hier ook zegge
i'm in![]()

echte kerstsfeer training was dat dan op zolder met sneeuw haha,
wel hardcore, maar natuurlijk niet de bedoeling
Bedankt voor de reacties guys, njah, ik hoop iig dat het bij deze ene keer blijft, heb nog nooit sneeuw op de zolder gezien en wil het ook niet meer weerzien goddamned
Ik heb er al aan gedacht om de kleine spleetjes toe te purren maar ik ben bang dat als ik te kwistig ben de pannen omhoog gedrukt gaan worden, jammer dat het bouwverlof is anders kon ik proberen een paar isolatieplaten van mn baas los te krijgen, njah, voorlopig maar even tegenaan kijken
@mino stop de haat of je krijgt geheid een logban![]()

Netjes. Vooral je chins zijn ook goed. Eerst flink sets met extra gewicht en dan weer 12 eruit reppen.
Smal banken gaat ook mooi man, ik weet nog goed hoe je zat te k*tten met 100kg eerst!

mooi man, geen last meer van sneeuwpoppen die proberen in te breken en je anaal willen vernederen ?
Gelukkig geen last meer van gehadJa, hihihi, dat is nog niet zó lang geleden, nu durf ik zelfs al luidop aan de 130 te denken![]()
Waarom zoveel singles op de squat als ik vragen mag? Zit er nog een bepaalde gedachte achter waarom je daar voor koos?

ipv de bar van achter naar voor te unracken moet hij hem van voor naar achter unracken omdat zijn bankje te groot is![]()