MuscleMeat

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

Die 2x220 ging nog nice. Ligt het aan de camera of trek je hem een beetje schuin omhoog?

Je wilt te snel op die squats. Pak eens 130kg of een ander ietwat licht gewicht en doe wat singles met full stop onderin. Rustig zakken, even stil zitten en alle beweging er uithalen, dan explosief omhoog. Controlleer de vorm. Hou de arch in de rug en duw je nek/rug als het ware naar achter als je omhoog wilt. Nu kom je steeds naar voren leunen, kont omhoog en moet je een good morning ter compensatie uitvoeren wat je onderrug niet prettig vindt.

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.403
Mmm die deadlift ging niet super ik weet nog dat je een filmpje in je log had van die fail op de 235. Maarja volgende keer beter :)

Mwoa, hitchen was meer door lazyness dan door gebrek aan kracht imo :o

In 2010 gaat de 250 eraan potverdomme :fire:

Je failt die squats telkens omdat je voorover valt !!! Oplossen die shit en je haalt die PR's gemakkelijk!

Ja man, sucks monkey balls, voelde niet eens zwaar ofzo, failde enkel door mn k*tvorm :mad:

Die 2x220 ging nog nice. Ligt het aan de camera of trek je hem een beetje schuin omhoog?

Njah, ik weet niet hoe het komt maar op een of andere manier had ik telkens ruzie met Bert zn barbell :dunno:

Je wilt te snel op die squats. Pak eens 130kg of een ander ietwat licht gewicht en doe wat singles met full stop onderin. Rustig zakken, even stil zitten en alle beweging er uithalen, dan explosief omhoog. Controlleer de vorm. Hou de arch in de rug en duw je nek/rug als het ware naar achter als je omhoog wilt. Nu kom je steeds naar voren leunen, kont omhoog en moet je een good morning ter compensatie uitvoeren wat je onderrug niet prettig vindt.

Ik ben al het heel jaar lichter aan't squatten om het inorde te krijgen :(

Tja dan ben je gewoon een k*t squater :P
Enige oplossing is om een tijdje met grote regelmaat bij PL'ers te trainen zodat zij je een persoonlijke begeleiding kunnen geven om het te fixen.

Toch zeker nette DEADLIFT!

• #11.406
Tja dan ben je gewoon een k*t squater :P
Enige oplossing is om een tijdje met grote regelmaat bij PL'ers te trainen zodat zij je een persoonlijke begeleiding kunnen geven om het te fixen.

Ik zei laatst toch nog dat ik op mn genetic max zit :P

Ik zou eigenlijk ns vaker bij SB barbell moeten gaan trainen en misschien mn rug terug zwaarder gaan trainen, die platform stiffs van gisteren voelde ik ook enorm in mn core, zou ook wel eens een mooie carry over kunnen zijn voor mij denk ik

Thanks!

Toch goede resultaten gehaald in 2009. Vooral je overhead. En dl mag er ook zijn.
Volgens mij lag je bb niet helemaal stabiel, hij rolde ook naar voren toen je onderin zat.

Niks genetic max. Je hebt gewoon een slechte techniek met een hoop zwakke plekken. Als je dat verbeterd knal je weer verder.

Hoe zwaarder je traint en hoe meer jaren training je er op hebt zitten dan werkt simpel compound werk niet meer en moet je aandacht gaan besteden om je weak points te verbeteren. Vechten voor elke kilo winst aan de barbel.

Genetic max me arse. Is wel een makkelijk excuus :P

Met de Push Press bleef je ook door knallen ongeacht wat..waar is die mentaliteit opeens :O

Sanca wordt gay :p

voorover vallen met squats...mmm zou als ik jou was goodmornings gaan doen met gestrekte benen.

misschien low box squats doen om dat 'naar achter hangen' beter te leren? worked for me :D

Waarom trek je aan de stang met gebogen armen voordat je de barbell daadwerkelijk lift?
Is niet zo vriendelijk voor je biceps....

Hoewel ik het vaak niet met je posts eens ben, heb je dit maal 300% gelijk.

Techniek bijschijven is 1 ding.
Sanca is aangekomen op het punt waar no brain, no gain is.
The man needs a plan. Dat is het hele punt.

@Sanca. Heb het eerder gezegd, en je moet het helemaal zelf weten. Als het lastig vind om doelgericht te trainen vanuit bepaalde principes, ben je beter af met een vast schema. Dus fixed sets en reps@progressive overload. Bij voorkeur een log bijhouden in excel, zodat je het overzicht houd.

Verder zou ik kritisch zijn van wie je wel en niet iets aanneemt als ik zo wat random comments in je log lees, want je laat je soms erg opnaaien.

My 2 cts.

Fijne jaarwisseling alvast!!:D

Vind het overigens strak plan om vaker bij SB Barbel te trainen. Die gasten kunnen ter plekke zien wat je fout doet en corrigeren of zeggen hoe je het moet verbeteren. Stuk beter dan wie dan ook het via internet kan doe om te helpen.

• #11.415
Toch goede resultaten gehaald in 2009. Vooral je overhead. En dl mag er ook zijn.
Volgens mij lag je bb niet helemaal stabiel, hij rolde ook naar voren toen je onderin zat.

Thanks man! Ben er niet heel tevreden van maar overall bekeken mag ik niet klagen :)

Njah, hij ligt alleszins stukken stabieler als op mn zolder

Niks genetic max. Je hebt gewoon een slechte techniek met een hoop zwakke plekken. Als je dat verbeterd knal je weer verder.

Hoe zwaarder je traint en hoe meer jaren training je er op hebt zitten dan werkt simpel compound werk niet meer en moet je aandacht gaan besteden om je weak points te verbeteren. Vechten voor elke kilo winst aan de barbel.

Genetic max me arse. Is wel een makkelijk excuus :P

Met de Push Press bleef je ook door knallen ongeacht wat..waar is die mentaliteit opeens :O

I know ;)

Whuuuuuuuut?!

voorover vallen met squats...mmm zou als ik jou was goodmornings gaan doen met gestrekte benen.

Misschien

misschien low box squats doen om dat 'naar achter hangen' beter te leren? worked for me :D

Die ga ik misschien terug invoeren ja, weet het nog niet helemaal

Waarom trek je aan de stang met gebogen armen voordat je de barbell daadwerkelijk lift?
Is niet zo vriendelijk voor je biceps....

Dan hoef ik niet meer te curlen

Nee, thanks for the notice, Bert sprak me er ook al over aan, ga er op letten

Hoewel ik het vaak niet met je posts eens ben, heb je dit maal 300% gelijk.

Techniek bijschijven is 1 ding.
Sanca is aangekomen op het punt waar no brain, no gain is.
The man needs a plan. Dat is het hele punt.

@Sanca. Heb het eerder gezegd, en je moet het helemaal zelf weten. Als het lastig vind om doelgericht te trainen vanuit bepaalde principes, ben je beter af met een vast schema. Dus fixed sets en reps@progressive overload. Bij voorkeur een log bijhouden in excel, zodat je het overzicht houd.

Verder zou ik kritisch zijn van wie je wel en niet iets aanneemt als ik zo wat random comments in je log lees, want je laat je soms erg opnaaien.

My 2 cts.

Fijne jaarwisseling alvast!!:D

//Post off the year//

One luv xD

Vind het overigens strak plan om vaker bij SB Barbel te trainen. Die gasten kunnen ter plekke zien wat je fout doet en corrigeren of zeggen hoe je het moet verbeteren. Stuk beter dan wie dan ook het via internet kan doe om te helpen.

Zou idd een strak plan zijn maar het moet ook haalbaar zijn voor me, het meeste ga ik toch nog gewoon hier thuis trainen

Fijne jaarwisseling allen, op naar een sterk en PR knallend 2010! :D

Laatst bewerkt:
  • #11.416
Frontsquat cleangrip

60-5
80-3
100-3
120-2 belt
120-2
120-2
120-2
120-2 niiicee

Incline bench

60-10
70-10
80-10
90-5
80-6 alle setjes met uberweinig rust tussendoor

Incline flyes

18-10
18-10
18-10

Rock and roll's tryout

8-10
8-12
8-12 effe uitproberen, blijvertje denk ik

Bentover lateral raise

3x12

Dwarsbalk chins

15
17
12

Leuke 1ste training van het jaar, ging lekker, volgende keer met FSQ wel proberen mn ellebogen hoger te houden

http://www.youtube.com/watch?v=0TBz0wC67Z0

http://www.youtube.com/watch?v=E8NZ2uS-xGg

Laatst bewerkt:
Zieke Front Squats!! :p
Haha zo vier jij nieuwjaar he. :cool:
Gelukkig nieuwjaar btw bro. :)

al weer lekker getraind in het nieuwe jaar !! lekkere Frontsquat man !!
en nog de beste wensen voor 2010 !!

Wat zijn Rock and Roll's by the way? :p

• #11.420
Zieke Front Squats!! :p
Haha zo vier jij nieuwjaar he. :cool:
Gelukkig nieuwjaar btw bro. :)

Njah, gisteren sowieso niet veel gezopen en vanmorgen abrupt wakker gerukt door een sterftegeval in de schoonfamilie :(

Kon dus wel een beetje stoomaflating gebruiken ;)

Terug
Naar boven