- Waardering
- 761
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mmm die deadlift ging niet super ik weet nog dat je een filmpje in je log had van die fail op de 235. Maarja volgende keer beter![]()

Je failt die squats telkens omdat je voorover valt !!! Oplossen die shit en je haalt die PR's gemakkelijk!

Die 2x220 ging nog nice. Ligt het aan de camera of trek je hem een beetje schuin omhoog?

Je wilt te snel op die squats. Pak eens 130kg of een ander ietwat licht gewicht en doe wat singles met full stop onderin. Rustig zakken, even stil zitten en alle beweging er uithalen, dan explosief omhoog. Controlleer de vorm. Hou de arch in de rug en duw je nek/rug als het ware naar achter als je omhoog wilt. Nu kom je steeds naar voren leunen, kont omhoog en moet je een good morning ter compensatie uitvoeren wat je onderrug niet prettig vindt.

Tja dan ben je gewoon een k*t squater
Enige oplossing is om een tijdje met grote regelmaat bij PL'ers te trainen zodat zij je een persoonlijke begeleiding kunnen geven om het te fixen.

Toch goede resultaten gehaald in 2009. Vooral je overhead. En dl mag er ook zijn.
Volgens mij lag je bb niet helemaal stabiel, hij rolde ook naar voren toen je onderin zat.

Niks genetic max. Je hebt gewoon een slechte techniek met een hoop zwakke plekken. Als je dat verbeterd knal je weer verder.
Hoe zwaarder je traint en hoe meer jaren training je er op hebt zitten dan werkt simpel compound werk niet meer en moet je aandacht gaan besteden om je weak points te verbeteren. Vechten voor elke kilo winst aan de barbel.
Genetic max me arse. Is wel een makkelijk excuus
Met de Push Press bleef je ook door knallen ongeacht wat..waar is die mentaliteit opeens :O

voorover vallen met squats...mmm zou als ik jou was goodmornings gaan doen met gestrekte benen.
misschien low box squats doen om dat 'naar achter hangen' beter te leren? worked for me![]()
Waarom trek je aan de stang met gebogen armen voordat je de barbell daadwerkelijk lift?
Is niet zo vriendelijk voor je biceps....
Hoewel ik het vaak niet met je posts eens ben, heb je dit maal 300% gelijk.
Techniek bijschijven is 1 ding.
Sanca is aangekomen op het punt waar no brain, no gain is.
The man needs a plan. Dat is het hele punt.
@Sanca. Heb het eerder gezegd, en je moet het helemaal zelf weten. Als het lastig vind om doelgericht te trainen vanuit bepaalde principes, ben je beter af met een vast schema. Dus fixed sets en reps@progressive overload. Bij voorkeur een log bijhouden in excel, zodat je het overzicht houd.
Verder zou ik kritisch zijn van wie je wel en niet iets aanneemt als ik zo wat random comments in je log lees, want je laat je soms erg opnaaien.
My 2 cts.
Fijne jaarwisseling alvast!!![]()
Vind het overigens strak plan om vaker bij SB Barbel te trainen. Die gasten kunnen ter plekke zien wat je fout doet en corrigeren of zeggen hoe je het moet verbeteren. Stuk beter dan wie dan ook het via internet kan doe om te helpen.

Zieke Front Squats!!
Haha zo vier jij nieuwjaar he.
Gelukkig nieuwjaar btw bro.![]()