- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nette training.
Hoeveel press jij strict met een barbell?
Lijkt me gewoon door de snelheid van de beweging. Als ik mijn barbell of een dumbbell clean,
krijg ik soms ook de witte lampjes te zien. Als dat wat zwaardere gewichten zijn, wordt dat
soms nog wat erger. Gewoon inspanning & bloeddruk denk ik.
Nee hoor, het lijkt toch meer op "substantie misbruik"

Zie je wel!

Nee hoor, het lijkt toch meer op "substantie misbruik"
Zie je wel!![]()
!!!Pas maar op sanca, straks halen we je nog in :O deze week moet de 1x70kg stricte press eruit
Maar desondanks loop je nog ver voor hoor![]()

Wacht, zie ik dat nou goed? Je wilt je laten inhalen door de jonkies?
@ Training: Mooi, zeker veel op techniek geoefend? Ik herriner me een veel sterke CGBP ook van je.![]()

zeer nette cgbp man ! als ik binnenkort geen progressie meer heb op dips ga ik die ook weeres wat vaker doen blijft een lekkere oefening..
see you soon mate![]()

Is maar 5kg man.
Ik failde op de 90.. Kan je voorstellen.![]()

die 100tjes gaan vrij vlot en dat ook nog op het eind nadat je toch aardig wat sets gemaakt hebt en wat fails :O
1 fail man en als ik echt wou had ik hem er nog kunnen uitgrinden en mn kont omhoog gooien maar ik ging voor decent reps 
waarom heb je een stap terug genomen op squats? om je techniek onder handen te nemen?
Naast je techniek nog good mornings, plank holds en wat face pulls doen en dan komt het helemaal goed met je squat. Je hoort meer te kunnen doen dan mij als ik zo eens naar je deadlift kijk :O