Fitness Seller

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

Lijkt me gewoon door de snelheid van de beweging. Als ik mijn barbell of een dumbbell clean,
krijg ik soms ook de witte lampjes te zien. Als dat wat zwaardere gewichten zijn, wordt dat
soms nog wat erger. Gewoon inspanning & bloeddruk denk ik.

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.442
Nette training.
Hoeveel press jij strict met een barbell?

Thanks, recent 82kg

Lekker gewerkt weer gister Sancabeescht!

Thanks Kwark!

Lijkt me gewoon door de snelheid van de beweging. Als ik mijn barbell of een dumbbell clean,
krijg ik soms ook de witte lampjes te zien. Als dat wat zwaardere gewichten zijn, wordt dat
soms nog wat erger. Gewoon inspanning & bloeddruk denk ik.

Lijkt me ook iets van die aard te zijn ja

Pas maar op sanca, straks halen we je nog in :O deze week moet de 1x70kg stricte press eruit :)

Maar desondanks loop je nog ver voor hoor ;)

• #11.445
12kg op een strict press heb je niet op 1-2-3 hoor :D

Hahah nee maar ik voer de druk op. De drijvende kracht achter het motorblok van sanca :P

• #11.448
Hehehe :D

Squat

60-5
90-3
110-8
110-8
110-8
110-8
110-8
110-8 volgende week 5kg erbij

V-handlle latpulldown

40-12
60-12
80-12
100-5
110-3

Close grip bench

60-6
80-6
100-4
115-1 (2F)
100-5
115-1
100-5
115-1
100-4 singles gingen vrij vlot, hoopte op meer reps op 100

Pulltrough

80-6
80-6
80-5
60-12
40-12

Facepull

20-25
20-25
20-25

Wacht, zie ik dat nou goed? Je wilt je laten inhalen door de jonkies? :D

@ Training: Mooi, zeker veel op techniek geoefend? Ik herriner me een veel sterke CGBP ook van je. :p

• #11.450
Wacht, zie ik dat nou goed? Je wilt je laten inhalen door de jonkies? :D

@ Training: Mooi, zeker veel op techniek geoefend? Ik herriner me een veel sterke CGBP ook van je. :p

No way :D

Yep, squats een stapje terug in gewicht, elke week met 5kg verhogen en gaandeweg de reps/sets aanpassen, ik dacht aan 6x8, 6x6, 6x4, 6x2, ik ben benieuwd waar ik strand

Zó slecht was die CGBP nu ook weer niet hé :P

130kg is je PR toch? :p

zeer nette cgbp man ! als ik binnenkort geen progressie meer heb op dips ga ik die ook weeres wat vaker doen blijft een lekkere oefening..

see you soon mate :thumbs:

die 100tjes gaan vrij vlot en dat ook nog op het eind nadat je toch aardig wat sets gemaakt hebt en wat fails :O

• #11.456
zeer nette cgbp man ! als ik binnenkort geen progressie meer heb op dips ga ik die ook weeres wat vaker doen blijft een lekkere oefening..

see you soon mate :thumbs:

Thanks man! Ik neem me ook al langer voor om wat meer te dippen maar het komt er maar nooit van, cgbp doe ik al een hele tijd ipv regular bench, voelt gewoon stukken lekkerder voor me

See you soon! :cool:

Is maar 5kg man. :roflol:
Ik failde op de 90.. Kan je voorstellen. :roflol:

:roflol:

die 100tjes gaan vrij vlot en dat ook nog op het eind nadat je toch aardig wat sets gemaakt hebt en wat fails :O

:roflol: 1 fail man en als ik echt wou had ik hem er nog kunnen uitgrinden en mn kont omhoog gooien maar ik ging voor decent reps ;)

Inzetgewicht bij squat was ook laag maar door het volume heb ik uiteindelijk toch nog flink op mn donder gehad

waarom heb je een stap terug genomen op squats? om je techniek onder handen te nemen?

• #11.458
waarom heb je een stap terug genomen op squats? om je techniek onder handen te nemen?

Yup, en omdat ik nu weer eens lekker progressief kan laden, de laatste tijd klooide ik meer aan dan iets anders, heb wel een paar PR's gezet maar die had ik normaal gezien met een betere aanpak een tijd geleden al kunnen zetten

Naast je techniek nog good mornings, plank holds en wat face pulls doen en dan komt het helemaal goed met je squat. Je hoort meer te kunnen doen dan mij als ik zo eens naar je deadlift kijk :O

• #11.460
Naast je techniek nog good mornings, plank holds en wat face pulls doen en dan komt het helemaal goed met je squat. Je hoort meer te kunnen doen dan mij als ik zo eens naar je deadlift kijk :O

Yup, facepulls zaten er sowieso al in, good mornings sinds gisteren weer erin gegooid en plank holds zijn me al eens eerder aangeraden, misschien toch maar eens werk van maken, ik heb net je stats bekeken en ik kan je geen ongelijk geven :P

Aangezien ik nu met 110 begonen ben en elke week met 5kg verhoog ben ik aan't overwegen 1 dag highbox squat (bench) erbij te nemen om toch nog gewend te blijven aan de hogere gewichten en aangezien ik een stukje boven parallel fail bij regular squat heeft het misschien toch een goede carry over voor me

Terug
Naar boven