XXL Nutrition

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

Let er op dat je rustig zakt, explosief omhoog gaat. Dat je voor je gevoel overdreven naar achter gaat zitten en je rug naar achter blijft duwen om zo overeind te blijven. En niet dat je opgevouwen zit en dan een semi-good morning moet doen bij het omhoog komen :D

Verdere begeleiding kan online niet gegeven worden. Dus raad je echt aan om bij wat gasten langs te gaan met regelmaat die je kunnen blijven corrigeren en helpen.

Ik moet natuurlijk nog wel wat tegenstand hebben op de NCC ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.462
Let er op dat je rustig zakt, explosief omhoog gaat. Dat je voor je gevoel overdreven naar achter gaat zitten en je rug naar achter blijft duwen om zo overeind te blijven. En niet dat je opgevouwen zit en dan een semi-good morning moet doen bij het omhoog komen :D

Verdere begeleiding kan online niet gegeven worden. Dus raad je echt aan om bij wat gasten langs te gaan met regelmaat die je kunnen blijven corrigeren en helpen.

Ik moet natuurlijk nog wel wat tegenstand hebben op de NCC ;)

Check. Bedankt voor de tips!

Whuuut, de NCC?! Ik heb in de finale van België gestaan man, die mag ik heus niet meer meedoen hoor :roflol:

Bij de Oostelijke mijnstreek gaan we elkaar wel treffen :fire:

dan mag jij die accu hold doen, pak ik de rest wel ;)

• #11.464
Accu hold... k*tevent... :bang:

een duracel batterijtje vasthouden? klinkt leuk :roflol:

probeer het eens met een farmer of een emmer ofzo, dat moet wel lukken

Oke thanks voor de tip. Barbell kreeg ik in ieder geval niet goed in positie (rotation cuffs voelde niet goed)
Dumbbells is gewoon lastig om vast te houden ook.
Ik denk dat met 1 geheel het makkelijker is, zoals je zei farmers of een emmer.

Oke thanks voor de tip. Barbell kreeg ik in ieder geval niet goed in positie (rotation cuffs voelde niet goed)
Dumbbells is gewoon lastig om vast te houden ook.
Ik denk dat met 1 geheel het makkelijker is, zoals je zei farmers of een emmer.

Het gaat hem niet om de manier waarop je hem vasthoud, grip is nooit een probleem, maar op de verzuring en de pijn die je moet verbijten:) een dumbbell moet perfect lukken

Het gaat hem niet om de manier waarop je hem vasthoud, grip is nooit een probleem, maar op de verzuring en de pijn die je moet verbijten:) een dumbbell moet perfect lukken

Het gaat wel om het manier hoe je het vasthoud met een barbell. Als je voelt dat je schouders gewoon zowat op het punt staan om te dislocaten dan denk ik dat je er beter mee kunt kappen. :p
Het voelde niet als verzuring maar eerder van "zozo jij hebt zin in een blessure". :p

• #11.472
Powerclean + strict press

40-6
50-2
60-2
70-2
80-1
85-1 PR
85-1 easy clean, press zwaar grinded

Military press

70-5
70-5
70-4
70-4
70-3 uberweinig rusten tussen de setjes

Platform deadlift 7cm, beltless

60-6
100-3
140-2
180-1
200-1
215-1 PR

Easy stuff, volgende week weer volume

Hammergrip dumbbell floorpress

30-15
30-15
30-15

Stiff legged platform deadlift 7cm, beltless

140-6
140-6
140-6 killing!

Side bents

30-10
30-10
30-10

http://www.youtube.com/watch?v=TrI_ISj3txA

http://www.youtube.com/watch?v=q6IDXcshp_o

lekkere training, en ook weer lekkere PR's, die platform deadlift zag er inderdaad easy uit !! gaat lekkuh !!

Mooie strict press en PL DL! :thumbs:
Techniek is nice, maar ik zou op een schijf van 25 gaan staan ofzo. :p
Die strict press is ook alleen maar om afstand te nemen van G3rr3 en de andere jonkies. :roflol:

Nog best aardige speed op die 215.

Mooie strict press en PL DL! :thumbs:
Techniek is nice, maar ik zou op een schijf van 25 gaan staan ofzo. :p
Die strict press is ook alleen maar om afstand te nemen van G3rr3 en de andere jonkies. :roflol:
alsof die 3kg iets uitmaakt... ik was toch niet van plan om met gay 1kg schijfjes te werken :p

• #11.479
Thanks all!

Ik heb zelfs schijfjes van 0.5kg :roflol:

Terug
Naar boven