Fitness Seller

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

Damn die Bench.. Dan fail ik op 110 en zie ik jou gewoon 120 doen. :(
WACHT MAAR!!! :mad:

gun anderen ook eens iets...

flat bench = flat BANKJE :rolleyes:

Hoe is je techniek op de squat met deze gewichten?

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.507
ziet er weer goed uit sanca man !

Sanca buffelt gewoon lekkker door éh?! :thumbs:

Heel netjes die reps met squat Sanca! Spierconditie zal nu ook wel goed vooruitgaan?

• #11.513
Samen komen we er uit! ;)
Ik moet ook me techniek nog verbeteren. :p

én RAW liften :D

ziet er weer goed uit sanca man !

Thanks Robke!

Sanca buffelt gewoon lekkker door éh?! :thumbs:

2e2nepl.jpg

Mooi dan kan ik je nog even voor blijven. 30 januari wil ik de 220 squaten :D

Hehehe, ik gun het je van harte kerel! :D

Heel netjes die reps met squat Sanca! Spierconditie zal nu ook wel goed vooruitgaan?

Thanks! Yep, das ook goed meegenomen, zeker met het oog op het nieuwe strongman seizoen, zodra het weer het terug toelaat ga ik er ook wekelijks een sledsessie ingooien

sledsessie, i like!

:sad: nu had ik eerst sletsessie gelezen :( :roflol:

Hehehe, ik gun het je van harte kerel! :D

Echt als je de techniek onder de knie hebt en mankementjes beetje opgelost hebt doe je ook in no time rond de 200+. De nodige hamstring kracht heb je wel.

Maar begrijp wel dat het k*t en frustrerend is nu dat het niet op schiet. Ben zelf helemaal de groove met deadliften kwijt. Het voelt al slecht aan zonder het gewicht uberhaupt van de grond te hebben getild.

• #11.518
sledsessie, i like!

:sad: nu had ik eerst sletsessie gelezen :( :roflol:

Regel jij een paar jonge sletjes dan? :D

g3rr3 in het midden :bukkake:

Echt als je de techniek onder de knie hebt en mankementjes beetje opgelost hebt doe je ook in no time rond de 200+. De nodige hamstring kracht heb je wel.

Maar begrijp wel dat het k*t en frustrerend is nu dat het niet op schiet. Ben zelf helemaal de groove met deadliften kwijt. Het voelt al slecht aan zonder het gewicht uberhaupt van de grond te hebben getild.

Is echt wel frustrerend man maar ik heb er een goed gevoel in dat het goed aan't komen is!

Altijd k*t als je je groove verliest man, hopelijk lift je straks weer met vol plezier!

:D

Terug
Naar boven