XXL Nutrition

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.541
  • #11.542
Chain suspended Savickas press

35-8
45-8
55-8
65-5
65-5
65-4
65-4
65-4
65-4
45-18

Pushpress/jerk

70-1
80-1
90-1
100-1
115-0 2x tot bovenkant hoofd
100-1 pfff, voelt opeens ****ing zwaar
100-1
100-1

Goodmorning from chains navelhoogte, beltless

60-12
80-12
100-10
100-10

Bulgarian squats

(+20) 8 + 8 *in elke hand een 10kg plate
(+20) 8 + 8
bw 12 + 12

Nog even en je duwt die 115 ook éh. :thumbs:
Goed bezig vent.

• #11.544
Zwakke triceps dan?

meh, eerder slechte legdrive denk ik. Sanca haalt niet zoveel uit zijn benen

• #11.547

Daar dacht ik gisteren ook al aan, ik overweeg om misschien toch maar eens serieus overhead lockouts gaan doen

meh, eerder slechte legdrive denk ik. Sanca haalt niet zoveel uit zijn benen

Betert al wat hoor :P t/m 100 was zonder naduwen dus het zou best wel eens kunnen dat mn triceps wat sterker moet worden om het laatste stukje boven het hoofd te locken wil ik een nieuwe PR zetten

Kan ook gewoon zijn omdat ik in 2010 alleen nog maar zoals een ethiopieër heb gegeten, ik heb mezelf gisteren appart genomen en duidelijk gemaakt dat het zo niet verder kan, time to pick my balls up again :fire:

Daar dacht ik gisteren ook al aan, ik overweeg om misschien toch maar eens serieus overhead lockouts gaan doen

Betert al wat hoor :P t/m 100 was zonder naduwen dus het zou best wel eens kunnen dat mn triceps wat sterker moet worden om het laatste stukje boven het hoofd te locken wil ik een nieuwe PR zetten

Kan ook gewoon zijn omdat ik in 2010 alleen nog maar zoals een ethiopieër heb gegeten, ik heb mezelf gisteren appart genomen en duidelijk gemaakt dat het zo niet verder kan, time to pick my balls up again :fire:
heb net hetzelfde... ofwel eet ik te weinig ofwel eet ik troep... zielige shit.
vanaf vandaag weer op het goede spoor aan het komen :D

je kan pin lockouts doen, zal je geen spijt van hebben ;)
elke week een verschillende pin, opwerken naar een 1RM

• #11.550

Ja, maar nu luister ik tenminste

heb net hetzelfde... ofwel eet ik te weinig ofwel eet ik troep... zielige shit.
vanaf vandaag weer op het goede spoor aan het komen :D

je kan pin lockouts doen, zal je geen spijt van hebben ;)
elke week een verschillende pin, opwerken naar een 1RM

Ik maak mezelf ook weer elke dag wijs dat ik weer op het goede spoor aan't komen ben!

2010 kon gewoon niet k*tter beginnen, heb al verschillende harde tegenslagen gehad maar dat mag mn trainingen niet langer ophouden nu :o
Het feit dat ik van kerstmis niet meer gewerkt heb zal er ook wel veel mee te maken hebben, ik ben heel uit mn ritme maar ik verwacht deze week weer te moeten beginnen, dunno, ik heb nog niks gehoord en zelf bel ik niet :D

geen mening over mijn voorstel over pinpresses :(

:D

• #11.552
geen mening over mijn voorstel over pinpresses :(

:D

Ik had toch al gezegd dat ik het een kans ga geven :D

Is wel klote dat ik dan weer mn barbell op mn rack moet leggen en houten platen op mn vangers waar ik op kan staan, ik geloof dat die ene keer dat ik het zo gedaan heb behoorlijk k*t ging maar alle begin is moeilijk en als het me echt helpt dan wil ik het nog een kans geven

Liever junken dan niet eten dan maar he. :p

• #11.554
  • #11.556
Ik merk het ook meteen in mijn kracht als ik te weinig eet hoor, toch een ding om goed in de gaten te houden:)

haha jezelf apart genomen. Goed bezig man. ETEN verdomme.

Ik had toch al gezegd dat ik het een kans ga geven :D

Is wel klote dat ik dan weer mn barbell op mn rack moet leggen en houten platen op mn vangers waar ik op kan staan, ik geloof dat die ene keer dat ik het zo gedaan heb behoorlijk k*t ging maar alle begin is moeilijk en als het me echt helpt dan wil ik het nog een kans geven
ik bedoelde seated lockouts op verschillende hoogtes :D

180kg op een paralel Box? En goede techniek? Dan waarom kun je los niet voorbij de 150kg zonder dat je techniek het laat afweten? Zal dan toch een mentaal iets zijn of niet?

Die Savickas Press zie ik je zelde echt zwaar doen. Is daar een reden voor? Is het dan niet een beter idee het te doen als een "assist" na de Push Presses? Oh...en niet te hard gaan ouwe ik moet je in oktober nog wel klop kunnen geven met het Log ;)

Terug
Naar boven