Fitness Seller

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

hij heeft al eens aangegeven dat hij 'schrik' heeft voor out the hole te komen, iets wat je met box squats niet hebt

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.562
Ik merk het ook meteen in mijn kracht als ik te weinig eet hoor, toch een ding om goed in de gaten te houden:)

Komt weer inorde, ben terug hongerig nu!

haha jezelf apart genomen. Goed bezig man. ETEN verdomme.

Aight G'!

ik bedoelde seated lockouts op verschillende hoogtes :D

Kan ook :D

180kg op een paralel Box? En goede techniek? Dan waarom kun je los niet voorbij de 150kg zonder dat je techniek het laat afweten? Zal dan toch een mentaal iets zijn of niet?

Die Savickas Press zie ik je zelde echt zwaar doen. Is daar een reden voor? Is het dan niet een beter idee het te doen als een "assist" na de Push Presses? Oh...en niet te hard gaan ouwe ik moet je in oktober nog wel klop kunnen geven met het Log ;)

Was eigenlijk 3x180 en 200 maar die was met een slechte techniek, zit idd echt wel screwed op in mn kop, ik ga het er volgende week eens met mijn psychiater over hebben :D

Mwoa, op papier lijkt die Savickas press licht maar ik verzeker je dat het zwaar is! Voelde wel goed om voor de PP te doen, was alles al lekker doorbloed ;)

Tegen oktober sta ik een stuk verder, beware :fire:

hij heeft al eens aangegeven dat hij 'schrik' heeft voor out the hole te komen, iets wat je met box squats niet hebt

Ik kan op de box ook veel beter spanning houden

Laatst bewerkt:
Box squats for the win :)

squat + box + frontsquat zijn allemaal belangrijk imo :p

Zercher Squat owns Front Squat :D

weve got a new klusmier :roflol:

jawel. persoonlijk ondervonden qua resultaten.
1. kan meer gewicht dan bij een front squat gebruik
2. gewicht ligt lager wat zorgt dat de core harder moet werken om niet om te pleuren, voel de quads beter werken
zie geen reden om front squats te moeten doen.

Laatst bewerkt:
  • #11.569

:roflol:!!!

V-handle latpulldown

40-10
60-10
80-10
100-6
80-8
60-15

Squat beltless

60-12
100-5
120-10 easy
120-8
120-8 aan't einde van dit setje werd het zwaar, vooral conditioneel
120-8
120-8
120-8 niiiceee

Pulltrough

70-12
85-8
85-6
85-5
60-15

Bentover barbell row

20-8
40-8
60-8
80-8
100-8

Towel dislocates

2x highrep

Close grip bench

30-3
60-3
90-3
110-5 PR
110-4
110-4
110-3

Facepull

20-50

Good train, voelde hennig lekker!

lekkere squat, en nice CGBP PR !! gaat nog steeds lekker hier !!!

• #11.571
Thanks JW! :)

dat is een aardig kwakje gewicht wat je hebt verzet kerel !

• #11.576
Thanks guys, training ging idd erg lekker!

Yo Falstyr... wat is dit nou? Ik schaam me bijna om met jou events te trainen. :(

Zolang ik meer kan dan de anti-zercher squad mag iedereen denken wat ze willen. Heb wel meer ideeen die afwijken van de rest. Maar het werkt wel allemaal dus wie is er dom bezig? Ik ben tenminste geen meeloper die alles maar klakkeloos aan neemt. Vermoed zelfs dat de meesten nooit eens de Zercher gedaan hebben en gewoon na 1x proberen al begonnen te zeuren over pijn en het opgaven :P

Dus als we het over schamen hebben...ik heb zo ontzettend vaak een plaats vervangend schaamte gevoel bij anderen...

Maar goed...genoeg off-topic gelul weer ;)

Laatst bewerkt:
alleen je paralel squat is best impressive, de rest is niet eens zo gruwelijk dus om hier nou de guru uit te gaan hangen gaat me wat te ver, er is een rede waarom iedereen al jaren dezelfde oefeningen doet en geen oefeningen met een baby rom die je arms binnen 1x op die van een junk late lijken

Mooie training! Ook 1 van de eerste keren dat ik je zo veel reps zie doen op de Squat. :yarly:
10x120 is zeer nice man! :thumbs:

Terug
Naar boven