- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je bent zeker welkom sanca. Jammer dat het zo ver weg is. Ach we zien elkaar wel 4 april.![]()

Sterke training! Luilak dat je bent.
Chain yoke is zekers heavy, volgens Gijs is de chain yoke rekenen met 100kg erbij net als een normale yoke. Dus 332 zou het zijn.![]()

mah dat zou toch eens vies kunnen tegenvallen imo...
ik kon 202kg chainyoke en toen bij sanca kon ik met moeite en veel drops 210 gewone yoke uitlopen... kan ook door ongewenning zijn maar bon

Dat is sanca-taal om te zeggen dat het gewoon niet meer lukte.

mah dat zou toch eens vies kunnen tegenvallen imo...
ik kon 202kg chainyoke en toen bij sanca kon ik met moeite en veel drops 210 gewone yoke uitlopen... kan ook door ongewenning zijn maar bon
Ja misschien wel maar ach, ik blijf de chain yoke ook geweldig vinden omdat het je gewoon 1000x lastiger maakt om je balans goed te vinden. Waarbij een yoke gewoon stil blijft. (als je het goed op je traps legt)

elke keer bij yoke pickup ging je 2m achteruit
hilarisch 
Ja tuurlijk wiebelt een normale yoke maar die kan je makkelijker in balans houden waarbij een chain yoke gewoon onvoorspelbaar is.
Haha ja dat hadden sommige vandaag ook hoor, bij het lockouten gingen sommige ook meters naar achter lopen, best een rare zicht.![]()

Moest het weer stuk Sanca? Arme G3rr3.
Flink training man.

Mooie training sanca. Die OH medley ziet er bruut uit.
Chain yokes zijn gewoon killing. Blijkbaar zijn de zondagen de dagen om strongman te doen.
Kunnen we de dag erna in de baas zijn tijd onze wonden gaan likken.![]()