XXL Nutrition

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

nice going! get em tiger!!!!!!!!!!!!

Persoonlijk vind ik het ook zwaar k*t als thuistrainer om je benen echt te kunnen pakken.
Der ontbreken gewoon toestellen die je niet kan zetten door gebrek aan ruimte en/of
gebrek aan euro's. En wat er ook gezegd wordt, imo heb je meer nodig dan enkel squats.

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.703
nice going! get em tiger!!!!!!!!!!!!

:roflol:!!!

Moest ik over een paar weken toch helemaal vastlopen op de squat laat ik het je meteen weten en bespreken we een andere tactische aanpak :)

Persoonlijk vind ik het ook zwaar k*t als thuistrainer om je benen echt te kunnen pakken.
Der ontbreken gewoon toestellen die je niet kan zetten door gebrek aan ruimte en/of
gebrek aan euro's. En wat er ook gezegd wordt, imo heb je meer nodig dan enkel squats.

Ik begrijp wat je bedoeld, er word hier soms lacherig gedaan over legpresses en hacksquats maar die enkele keren dat ik ze eens gedaan heb merkte ik toch wel een heel andere ervaring qua spierbelasting

Maarja, aan de andere kant heb ik GHL ook nog geen legpress weten doen en die squat 300+, maar dat is een klasse appart :D

En wat er ook gezegd wordt, imo heb je meer nodig dan enkel squats.

je zit hier in het pl hok, wat hebben wij nog meer nodig dan een losse barbell om je "benen" te trainen... eigenlijk zijn wij ook niet bezig met benen trainen, maar puur met de squat trainen en alle assisterende oefeningen daarvoor te doen.

dat kan dus prima in een homegym... sterker nog, dat kan perfect als je genoeg schijven hebt.

als bb-er heb je er waarschijnlijk niet genoeg aan, hoewel het gewoon basic stuff is wat in ieders schema terug moet komen. maar sanca zit niet meer in de bb sectie ;)

Laatst bewerkt:

Niet zo huilen man.... :roflol:

misschien wat wendler proberen voor je squat, ik bedoel gewoon een vaste repout maken. verder heb ik totaal geen verstand van trainen, maar het is gewoon een idee.

squats en front squats zijn voor veel mensen echt wel genoeg denk ik.
mijn benen reageren beter op alleen squats en front squats, goodmornings. als dan op een complete benen workout.

edit:
en dit is dan qua massa en kracht.

en zoals chopperbob al zei sanca,
misschien eens wentelteef proberen

Laatst bewerkt:
  • #11.708
Bedankt voor het meedenken!

Ik ben dus sinds een dikke maand met dit bezig

110 tm 125 = 6x8
130 tm 145 = 6x6
150 tm 165 = 6x4
170 tm ..... = 6x2

Elke week 5kg erbij

Aangezien ik weer helemaal bij 110 begonnen ben heb ik die benchsquat erin gegooid, zo blijf ik gewend aan de hogere loads en ik heb het gevoel dat mn core er wel bij vaart, misschien dat ik deze beter soon toch maar verlaag naar low box, eventueel ook chains erbij?!

Frontsquat blijf ik op 1-5 reppers, deze doe ik vooral voor carryover naar de stones aangezien ik met de stones die ik makkelijk van de grond pak niet fantsoenlijk recht raak

Wendler heb ik een tijdje gedaan maar dat werkte vooral goed voor mn pushpress

Laatst bewerkt:
squats en front squats zijn voor veel mensen echt wel genoeg denk ik.
mijn benen reageren beter op alleen squats en front squats, goodmornings. als dan op een complete benen workout.

edit:
en dit is dan qua massa en kracht.

en zoals chopperbob al zei sanca,
misschien eens wentelteef proberen

Saywut? :roflol:

True.

Ik maak de gains van mn leven sinds ik regelmatig de leg extension gebruik.

Nou nou nou, gaan jullie nu werken zeggen dat je geen carry over hebt van een legpress naar een squat?
Maar, ik hou mijn mond al :p

• #11.712
Seated OH racklockout neushoogte, no backsupport

50-5
60-5
70-3
75-2
80-1
85-0
75-2
75-2
70-2
70-2

EZ-skullcrusher

25-8
35-8
45-8
55-6

EZ-curls

25-8
35-8
45-8
45-8
35-8

Rock and rolls

15-15
20-10
20-8
20-6 Pumpz are taking over
20-6
15-9

Hammercurls

15-12
15-12
15-12

Kneeling abs

30-12
50-12
50-12
40-15
30-25

Rock en Rollen :hedbang: wat een machtige oefening is het he

Aan het gewicht te zien vind je die skullcrushers wel fijn , goed getrained sancaman

Gaat nog steeds lekker hier zo te zien. Mooi man.

Hoest ie verders Sanca beescht?

• #11.718
Rock en Rollen :hedbang: wat een machtige oefening is het he

Jah man, was ik er maar eerder mee begonnen!

Aan het gewicht te zien vind je die skullcrushers wel fijn , goed getrained sancaman

Yep, ik doe ze niet zo vaak maar het is echt wel een goede oefening, thanks misteryman

Nee dat niet maar je hebt ze zeker en vast niet nodig ...

Achja, ik kan ze toch niet doen, misschien dat ik ze af en toe in Brunssum nog eens doe als suplemental

Gaat nog steeds lekker hier zo te zien. Mooi man.

Hoest ie verders Sanca beescht?

Thanks man :)

Verders gaat ie terug best lekker, morgen probably terug werken, das minder :P

• #11.719
Frontsquat cleangrip

20-10
60-10
100-5
110-3
120-1 belt
130-1
130-1
120-4
120-4
120-3

Pullup

6
6
6
5
4

Chins

6
5
5
5
5

Incline bench

20-6
40-6
60-6
80-6
100-3
100-3 3de rep strainend kont omhoog
100-2

Incline flyes

15-20
15-20
15-20

Dumbbell pullover

42-11 + 30-7 + 15-11

Training was normaal voor vrijdag voorzien maar zaterdag ga ik naar SB barbell dus heb ik geschoven, ging nog best lekker

Chins en pullups weer gewoon aan de chinbaar in mn rack en met uithangen

• #11.720
Man, man, man, het werken heeft er vandaag hennig ingehakt, is weer erg wennen na 1.5 maand op mn lui kloten te hebben gezeten, gelukkig is het weer bijna weekend :roflol:

Terug
Naar boven