- Waardering
- 1.422
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
!!!
Persoonlijk vind ik het ook zwaar k*t als thuistrainer om je benen echt te kunnen pakken.
Der ontbreken gewoon toestellen die je niet kan zetten door gebrek aan ruimte en/of
gebrek aan euro's. En wat er ook gezegd wordt, imo heb je meer nodig dan enkel squats.

En wat er ook gezegd wordt, imo heb je meer nodig dan enkel squats.

Persoonlijk vind ik het ook zwaar k*t als thuistrainer om je benen echt te kunnen pakken.
Der ontbreken gewoon toestellen die je niet kan zetten door gebrek aan ruimte en/of
gebrek aan euro's. En wat er ook gezegd wordt, imo heb je meer nodig dan enkel squats.

squats en front squats zijn voor veel mensen echt wel genoeg denk ik.
mijn benen reageren beter op alleen squats en front squats, goodmornings. als dan op een complete benen workout.
edit:
en dit is dan qua massa en kracht.
en zoals chopperbob al zei sanca,
misschien eens wentelteef proberen

Nou nou nou, gaan jullie nu werken zeggen dat je geen carry over hebt van een legpress naar een squat?
Maar, ik hou mijn mond al![]()
Aan het gewicht te zien vind je die skullcrushers wel fijn , goed getrained sancaman
Nee dat niet maar je hebt ze zeker en vast niet nodig ...
Gaat nog steeds lekker hier zo te zien. Mooi man.
Hoest ie verders Sanca beescht?