Fitness Seller

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

Flinke gewichten hier en daar Sanca, You animale! :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.683

Tell me about it! Zodra het weer het weer toe laat ga ik serieus aan de slag met men sled om die shit wat optepeppen

Word :D

Ssshht, ik ben undercover :fuu:

Flinke gewichten hier en daar Sanca, You animale! :thumb:

Thanks beast! :cool:

Laatst bewerkt:
heb je die sled eigenlijk al eens gebruikt :p?

• #11.685
Sanca ben je ziek :O je doet zelfs 8-10reps dat kunnen zowat alleen maar PR's zijn aangezien je het niet supervaak doet :)

wat een volumes hier.
heb je hier speciale redenen voor?

• #11.688
Kijk, dat is pas een training.

Goed bezig Johan :thumb:

gewoon eens voor de gein een paar pagina's terug geflipt (zo'n 300 aan spam)

training van 28 mei 2008

fullsquat

50-6
70-6
90-6
100-3
110-3
120-3
130-3
140-3
150-2 parralel?!

laatste training:

Squat all beltless behalve 10x en 8x 130

60-10
100-6
120-3
130-6
130-10 volgens mij PR
130-6
130-6
130-6
130-8

anderhalf jaar verder.... dit bedoel ik niet als steek onder water, maar: hoe vind je zelf je progressie?

• #11.692
gewoon eens voor de gein een paar pagina's terug geflipt (zo'n 300 aan spam)

training van 28 mei 2008

laatste training:

anderhalf jaar verder.... dit bedoel ik niet als steek onder water, maar: hoe vind je zelf je progressie?

Ik heb er nooit een geheim van gemaakt dat ik niet tevreden was met mn squatprogressie :(

• #11.695
Erwin heeft idd een punt :(

Heb gisteren wel een totaal van 42 repjes gedraaid op 130 maar in princiepe zou ik dit nu al bij wijze van spreken in 1 set moeten kunnen doen. Over een maand zit ik aan 6x4x160 als alles een beetje volgens plan verloopt en daarna ga ik doubles draaien, ben benieuwd waar ik strand met mn hersenspinseltje

Heb al eens aan smolov gedacht maar ik vrees dat ik dat niet getrokken ga krijgen

Ik denk ook dat dat wat zwaar wordt in combinatie met jouw werk..

Techniek is misschien wel verbeterd?

Als ik een jaartje terug flip in mijn log squatte ik ook hetzelfde als nu ... enkel het verschil
van diepte (van een quarter naar below par) en mind muscle is een heel pak verbeterd.

• #11.698
Ik denk ook dat dat wat zwaar wordt in combinatie met jouw werk..

Ik wou mn werk al niet als "excuus" gebruiken maar het blijft wel een feit en als ik binnenkort weer meer events ga doen krijg ik het al helemaal niet gepitst :o

Had ik op voorhand geweten dat ik vrij ging hebben van kerstmis had ik misschien de kans wel gegrepen maarja, das nu toch al te laat

Techniek is misschien wel verbeterd?

Als ik een jaartje terug flip in mijn log squatte ik ook hetzelfde als nu ... enkel het verschil
van diepte (van een quarter naar below par) en mind muscle is een heel pak verbeterd.

Yep, techniek is zeker verbeterd vind ik, in't koppeke zit het nu ook al veel beter, niet zo heel lang geleden had ik zelfs nog "bang" van +120kg squats, had al meteen de gedachten dat ik het ging verprutsen eer ik de set inzette :eek:

Laatst bewerkt:
Heb al eens aan smolov gedacht maar ik vrees dat ik dat niet getrokken ga krijgen

je hebt ook gewoon lichtere squat cycles waarmee je 5-10 kilo in 6-9 weken kan pakken.. maar misschien is het meer gewoon een idee om structuur in je trainingen te krijgen ;)

• #11.700
je hebt ook gewoon lichtere squat cycles waarmee je 5-10 kilo in 6-9 weken kan pakken.. maar misschien is het meer gewoon een idee om structuur in je trainingen te krijgen ;)

Bedankt voor de tip, word gewaardeerd!

Ik ben sinds een paar maanden nu bezig structuur in de trainingen te brengen en een dikke maand specifiek op squat (heb het al een paar x gepost hier)

Over een maand of 2(?) word sowieso alles weer grondig herbekeken ivm events, kans zit er dik in dan dat ik elke gymtraining ook een event erin ga doen, maar das voor later ;)

Terug
Naar boven