Spencer
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 120
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 101kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nice die squat Sanca! Gingen ze nog een beetje easy?
Flinke training weer Sanca san.
Nu ik zelf weer een tijdje op mijn lauweren heb gerust, besef ik des te beter wat een volume het is dat jij altijd draait.
Succes met de 100.![]()

Als je die 100 wil doen met je geen 8reppers doen op de 60 en 70 sancaman![]()

Geen wonder dat je die 100kg failde, je kon hem nog amper zien
Of misschien werk je wel op zonne-energie?![]()

Jij ook even een vluggertje?
Hoe blijft je squat techniek nu je hoog volume doet en gewicht omhoog gooit. Nog steeds in orde? Of begint het weer wat mankementen te tonen?

)Niet voor te zeuren sanca als je stopt met roken dan ga je binnen enkele maanden aanzienlijk vooruit. Een klein voorbeeldje ik ben gestopt nu in juni 3 jaar geleden toen woog ik 86 kg en nu 124 kg maar wel met bijna iedere dag trainen dus misschien iets om naar uit te kijken (ik heb het gedaan met tabletten CHAMPIX je moet bij deze de eerste 10 dagen doorroken daarna stop je vanzelf)
gr fr
P.S. champix krijg je in Nederland enkel en alleen op dokters recept!!!!!!!

hier kan ik me wel in vindenStevig, maar is Front Squat en Zercher Squat niet beetje dubbelop? Dat het dus verstandiger is 1 van die twee te kiezen in een work-out en dan compenseren door een hoger werk volume te hanteren?

K*t van de PR hunt @ FSQ.
Maar overal eenstevige training!
Stevig, maar is Front Squat en Zercher Squat niet beetje dubbelop? Dat het dus verstandiger is 1 van die twee te kiezen in een work-out en dan compenseren door een hoger werk volume te hanteren?