Fitness Seller

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

good train sanca man!

Nice die squat Sanca! Gingen ze nog een beetje easy?

good lift sanca

Flinke training weer Sanca san. :thumb:
Nu ik zelf weer een tijdje op mijn lauweren heb gerust, besef ik des te beter wat een volume het is dat jij altijd draait. :bow:
Succes met de 100. ;)

Als je die 100 wil doen met je geen 8reppers doen op de 60 en 70 sancaman ;)

rook je nog limburg-belgische SPORTSFREUND??????

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.767
http://www.youtube.com/watch?v=uASh8QxDPOU

Thanks!

Nice die squat Sanca! Gingen ze nog een beetje easy?

Nu heb ik toch al flink moeten bikkelen om de setjes af te krijgen

Thanks frans!

Flinke training weer Sanca san. :thumb:
Nu ik zelf weer een tijdje op mijn lauweren heb gerust, besef ik des te beter wat een volume het is dat jij altijd draait. :bow:
Succes met de 100. ;)

Hihihi, thanks man!

Die 100 komt wel weer terug...and beyond! ;)

Als je die 100 wil doen met je geen 8reppers doen op de 60 en 70 sancaman ;)

Je hebt helemaal gelijk, was eigenlijk ook niet de bedoeling om zwaarder dan 90 te gaan, but when you're on a roll... ;)

rook je nog limburg-belgische SPORTSFREUND??????

Ja :o

Geen wonder dat je die 100kg failde, je kon hem nog amper zien :D
Of misschien werk je wel op zonne-energie? :dunno:

• #11.769
Geen wonder dat je die 100kg failde, je kon hem nog amper zien :D
Of misschien werk je wel op zonne-energie? :dunno:

Ja, daar lag het vast aan :D

Ik werk momenteel op sneeuw-energie!

By the way, de atlasstone had ik ook gefilmd maar dat gaf alleen nog maar een zwart beeld, jammer :roflol:

• #11.770
Vluggertje tussendoor

Close grip bench

60-8
80-3
100-3
105-3
110-2
115-1
120-1
120-1
120-1

Alles vlot achtereen

Jij ook even een vluggertje? :D

Hoe blijft je squat techniek nu je hoog volume doet en gewicht omhoog gooit. Nog steeds in orde? Of begint het weer wat mankementen te tonen?

• #11.772
Jij ook even een vluggertje? :D

Hoe blijft je squat techniek nu je hoog volume doet en gewicht omhoog gooit. Nog steeds in orde? Of begint het weer wat mankementen te tonen?

Ik ben altijd wel te vinden voor een vluggertje :D

So far so good, ik blijf beter tight en het voelt 'natuurlijker' aan nu

Niet voor te zeuren sanca als je stopt met roken dan ga je binnen enkele maanden aanzienlijk vooruit. Een klein voorbeeldje ik ben gestopt nu in juni 3 jaar geleden toen woog ik 86 kg en nu 124 kg maar wel met bijna iedere dag trainen dus misschien iets om naar uit te kijken (ik heb het gedaan met tabletten CHAMPIX je moet bij deze de eerste 10 dagen doorroken daarna stop je vanzelf:D)

gr fr

P.S. champix krijg je in Nederland enkel en alleen op dokters recept!!!!!!!

• #11.774
Pullup

bw-6
+10-3
+20-2
+20-2
+10-3
bw-6

Chins

bw-6
+15-3
+25-2
+25-1
+10-5
bw-7

Frontsquat cleangrip

60-5
60-5
100-1
115-1
130-1
140-0 fail on depth
140-0 stuck in the hole

Zerchersquat

100-2
120-2
140-2
160-0 geen focus/zin meer
140-2
140-2

K*t, k*t, k*t, ik was er 100% zeker van dat ik de 140 vandaag ging ownen maar hij ownde mij ^^

Niet voor te zeuren sanca als je stopt met roken dan ga je binnen enkele maanden aanzienlijk vooruit. Een klein voorbeeldje ik ben gestopt nu in juni 3 jaar geleden toen woog ik 86 kg en nu 124 kg maar wel met bijna iedere dag trainen dus misschien iets om naar uit te kijken (ik heb het gedaan met tabletten CHAMPIX je moet bij deze de eerste 10 dagen doorroken daarna stop je vanzelf:D)

gr fr

P.S. champix krijg je in Nederland enkel en alleen op dokters recept!!!!!!!

Damn, dikke gains heb je gemaakt met stoppen man en zo ver als ik weet ben je toch geen dikkertje ofzo ;)

Achja, ik roep al jaren dat ik ga stoppen maar het komt er maar niet van

Laatst bewerkt:
K*t van de PR hunt @ FSQ. :p
Maar overal eenstevige training!

Stevig, maar is Front Squat en Zercher Squat niet beetje dubbelop? Dat het dus verstandiger is 1 van die twee te kiezen in een work-out en dan compenseren door een hoger werk volume te hanteren?

• #11.778
K*t van de PR hunt @ FSQ. :p
Maar overal eenstevige training!

Tell me about it, the hunt op de 140 blijft maar aanslepen, volgende keer toch maar weer wat volume met 120-130

Thanks!

Stevig, maar is Front Squat en Zercher Squat niet beetje dubbelop? Dat het dus verstandiger is 1 van die twee te kiezen in een work-out en dan compenseren door een hoger werk volume te hanteren?

Bwoa ja, is idd een beetje dubbelop, de bedoeling was eigenlijk om na de 140 FSQ een paar volumesetjes op 120-125 te doen maar na de fails had ik het voor vandaag wel gehad met FSQ (anders had ik ipv zerchers nog bulgarian squat en een beetje abs gedaan maar ik was te gefrustreerd op die 140 en niet meer echt gefocust)

Achja sanca geef het een tijdje

als het zo doorgaat haal ik je nog in op frontsquats :p

Terug
Naar boven