AndroidHealthClinic

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

netjes hoor sanca! jammer van die trein as en die log tegen je kin. zeker bij die as was de kracht er volgens mij best. maar toch nette prestatie.

Hondsbrutale deadlift Johan!
Nu nog stoppen met roken en je hebt voldoende over om te gaan jongleren met de stones :)

Gvd hard gewerkt kerel! :bow:

"I love You Sanca!" :roflol:
Wie was dat? :D

Goede wedstrijd volgens mij man.
Je hebt in ieder geval weer eens laten zien dat je over behoorlijk wat karakter beschikt vent. :thumb:

Sanca je hebt echt laten zien dat je een vechter bent.
Ga zo door!

Hoe krijg je zo'n treinas nou het beste op die palet?

Goed gepresteerd Johan! Echt super nice van die dl.

leuke filmpjes:coffeepc::coffeepc::D
ik herrinner me nog dat je vorig jaar op belgie geen beweging kreeg in die 260kg tire.dus zie je hoe goed je bent vooruitgegaan!:cool:
jammer van die treinas en die stones,zeker bij die as scheelde het niet veel.
een 10e plaats is zeer netjes tussen al die beesten.:cool:

Laatst bewerkt:
260kg tire? :dunno:

Netjes Sanca, mooie filmpjes vooral die DL is erg sterk, die treinas lijkt me ook k*t joh !! goed karakter en doorzettingsvermogen getoond en sterke prestaties !

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.332
netjes hoor sanca! jammer van die trein as en die log tegen je kin. zeker bij die as was de kracht er volgens mij best. maar toch nette prestatie.

Thanks! Ja, echt wel jammer, de log voelde bij het cleanen niet eens zwaar, was er vast van overtuigd dat ik tot bij de axle ging komen, helaas.
Alex (Moonen) zei ook dat ik zeker sterk genoeg ben voor die treinas en dat hij me op een training eens gaat leren hoe het tegoei aantepakken

Hondsbrutale deadlift Johan!
Nu nog stoppen met roken en je hebt voldoende over om te gaan jongleren met de stones :)

Thanks Leon, ik sta er zelf ook nog altijd versteld van :D

Mwoa, had nog conditie over bij de stones maar mn onderrug was gewoon te vast gelopen, wou niet meer mee, zou nice zijn als ik op een volgende wedstrijd eens een run zou kunnen uitdoen

Gvd hard gewerkt kerel! :bow:

"I love You Sanca!" :roflol:
Wie was dat? :D

Goede wedstrijd volgens mij man.
Je hebt in ieder geval weer eens laten zien dat je over behoorlijk wat karakter beschikt vent. :thumb:

Thanks mate! :cool:

Geen idee, de meesten in het publiek riepen "hup piraat" :roflol: achteraf kreeg ik ook van veel mensen in het publiek complimenten over mn spirit en wilskracht, en ik zou een lust voor het oog zijn om in actie te zien :)

Het was zeker en vast één van mn betere wedstrijden, al dan niet de beste, jammer dat de ranking dat niet zo laat zien :P

Sanca je hebt echt laten zien dat je een vechter bent.
Ga zo door!

Thanks Jef, hopelijk blijf ik nu eindelijk eens deze weg der progressie bewandelen!

Hoe krijg je zo'n treinas nou het beste op die palet?

Op de knieën zetten en vastpakken zoals een stone denk ik, als ik 20cm groter was had ik het ding er zonder problemen opgekregen denk ik

Goed gepresteerd Johan! Echt super nice van die dl.

Thanks!

Vastpakken als bij een "Hammer curl" en gewoon er op leggen. ;)

Zou je denken hé maar het k*tte is dat die zijkanten meedraaien en dat maakt het net zo moeilijk ;)

leuke filmpjes:coffeepc::coffeepc::D
ik herrinner me nog dat je vorig jaar op belgie geen beweging kreeg in die 260kg tire.dus zie je hoe goed je bent vooruitgegaan!:cool:
jammer van die treinas en die stones,zeker bij die as scheelde het niet veel.
een 10e plaats is zeer netjes tussen al die beesten.:cool:

Op de voorrondes had ik zelfs de 240 gemist :roflol: (maar dat was eigenlijk meer een gripfail, naderhand bij Jimmy op een training met straps wel al getrokken)

Ja, die paar dingen hebben me de broodnodige punten gekost, maarja, that's part of the game. Ik was toch een pak blijer geweest met een hogere ranking hoor maar als ik persoonlijk naar de wedstrijd kijk heb ik het voor mijn eigen zeker niet slecht gedaan

Netjes Sanca, mooie filmpjes vooral die DL is erg sterk, die treinas lijkt me ook k*t joh !! goed karakter en doorzettingsvermogen getoond en sterke prestaties !

Thanks JW! Ja man, die treinas is gewoonweg een ****ing k*tding maar met Alex zijn goede tips moet ik die normaal gezien in de toekomst gewoon kunnen ownen

Laatst bewerkt:
  • #12.334
:roflol:!!!

Blijven zo verder doen man. Een lust voor het oog..binnekort kom je in de boekjes of op tv. Het VTMnieuws van 7, met sanca.

• #12.336
Sport&Fitness zegt ie dan. :roflol:

• #12.338
vetjes ! heb je die foto's nog ergens ofzo ?

en ey sanca kom jij eigenlijk naar de NCC kijken ? zou wel leuk zijn als je ook ons (spencer&mij) op onze 1e wedstrijd komt aanmoedigen :p;)

Laatst bewerkt:
vetjes ! heb je die foto's nog ergens ofzo ?

en ey sanca kom jij eigenlijk naar de NCC kijken ? zou wel leuk zijn als je ook ons (spencer&mij) op onze 1e wedstrijd komt aanmoedigen :p;)

Ik geloof dat het een 50/50 geval was bij Sanca en Bert(Tito).

Terug
Naar boven