Lennart010
Huge Freak
- Waardering
- 608
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 99kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ach, even de bar bij de kachel leggen voor de training en het valt allemaal wel mee als je een beetje tempo erin houdt..

Worden kegs wel eens gebruikt tijdens een STM wedstrijd ? heb tot nu toe alleen nog maar stones gezien

ik heb een kachel in de garage
zet hem met deze temperaturen nu volle gas aan, en dan sta ik me daar na een paar sets al kapot te zweten haha. waardoor ik hem gelijk weer helemaal af moet zetten en de deur weer open moet maken om het te laten luchten![]()
!!!
ik heb een kachel in de garage
zet hem met deze temperaturen nu volle gas aan, en dan sta ik me daar na een paar sets al kapot te zweten haha. waardoor ik hem gelijk weer helemaal af moet zetten en de deur weer open moet maken om het te laten luchten![]()
+1,van te trainen krijg je warm,maar die barberl word niet warmOmgevingstemperatuur vind ik nooit zo erg, maar die koude stang waar je jatten bijna aan vast vriezen..

Damn wat heb jij een dikke kop gekregen![]()
![]()
haha, ziet er allemaal netjes uit Sanca-man !!! aardig wat werktuig verzameld in je tuintje ook zie ik (filmpjes)
Keep up the good work![]()

alweer de zolder ondergesneeuwd ?? wel een mooie kerstsfeer
natuurlijk k*t voor de training !