- Waardering
- 1.509
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb ik een jaar of 3 terug en een paar maal tussendoor ook al beschreven mannen, wel bij de les blijvenVerlies idd enorm veel spanning op deze manier, vandaar misschien ook dat ik amper een arch voor elkaar krijg, mja, ben het zo gewoon gewend nu, weet niet of het zoveel verschil zou uitmaken als ik het op de gewone manier doe
![]()

Welja, volledig van de grond is een mogelijkheid maar meestal moet je zorgen dat er een schakel of drie /vier nog op de grond blijft. Ik heb nog METAL filmpjes gezien (voor squat) dat alle schakels van de grond waren, iets om meer evenwicht te bewaren ofzo. Maar doorgaands paar schakels laten liggen dus![]()

Goed bezig in je hardcore gym maat.
Kettingen idd iets langer maken.

Als je weet dat je er spanning mee verliest zou je het moeten aanpassen![]()
(daar ligt dus ook mijn prioriteit)Ah, meer dan 1 setje met die 80kg press, mooi!
Dan ga ik toch maar niet proberen dat te verbeteren![]()

Heavy dude, kon je toch slapen met je pijnlijke duimpjes..?![]()

Opzich wel grappig, je pakt de stang eruit met je ellebogen eronder en vervolgens wil je gaan pressen haal je de ellebogen er weer onderweg xD.
Maar dat waren speedreps sancasan![]()

Ik heb effe een paar daagjes rust gepakt, was ik even aan toe, dit weekend weer ertegenaan![]()
rust is ook goed !! en lekker bezig geweest, mooi filmpje van die 3x 80 kg strict press, en sterk man !
Thanks mate!