Shampoo83
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 69
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik doe evenveel met log dan met pp15kg minder doen op loglift dan op barbell push press is nochtans een zeer aanvaardbare verhouding

nice log weer, **** die 100 !!
en nice PP PR !!
en lekker gepompt man !!

Heel goed man, je sq gaat ook lekker. Nu alweer 175 voor een dubbel.

Ziet er goed uit Piet! heb je meegekregen dat we de wintercompetitie van laatste zondag feb naar maart hebben gezet!?

ik doe evenveel met log dan met pp
wss ligt hammer grip me beter
---------- Toegevoegd om 09:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:49 ----------
nice die pp johan!

Good train jos. Vergeet niet de stenen op hoogte te trainen! Geregeld die 90 stone op 1m70 proberen te laden tot het kinderspel wordt.

Voor je log zocht ik op google-image op 'motivatie' en 'chick' (dacht dat je het wel kon waarderen)
Dit is wat ik kreeg, en zelf ook acceptabel vond:
![]()
Ik had vorige week ook griep, gaat goe rond blijkbaar want iedereen heeft et zo ewa.
Wa is u BW normaal?
Houden jullie die griep lekker aan die kant van de grens - hier nergens last van!
Die frontsquat is behoorlijk nice!

Griep heerst hier ook, maar jullie hebben gewoon geen weerstand van al die harde trainingen.
Volgende keer weer beter Sanca!

Voor je log zocht ik op google-image op 'motivatie' en 'chick' (dacht dat je het wel kon waarderen)
Dit is wat ik kreeg, en zelf ook acceptabel vond:
![]()
Vorige was dan ook een kerst-chick!beter dan die skinny chick die je vorige keer poste!
+1 voor je pic