XXL Nutrition

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

Ziet er goed uit Piet! heb je meegekregen dat we de wintercompetitie van laatste zondag feb naar maart hebben gezet!?

15kg minder doen op loglift dan op barbell push press is nochtans een zeer aanvaardbare verhouding
ik doe evenveel met log dan met pp
wss ligt hammer grip me beter:D

---------- Toegevoegd om 09:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:49 ----------

nice die pp johan!

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.983
nice log weer, **** die 100 !!
en nice PP PR !!
en lekker gepompt man !!

Thanks JW, als de progressie er nu inblijft ben ik zeer tevreden!

Mijn biceps zijn nog altijd pumped nu, hahaha :D

Heel goed man, je sq gaat ook lekker. Nu alweer 175 voor een dubbel.

Thanks man :cool:

Ziet er goed uit Piet! heb je meegekregen dat we de wintercompetitie van laatste zondag feb naar maart hebben gezet!?

Thanks coach :D

Yep heb het gelezen, no problem, ik kom sowieso soon nog eens langs om mee te beesten

ik doe evenveel met log dan met pp
wss ligt hammer grip me beter:D

---------- Toegevoegd om 09:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:49 ----------

nice die pp johan!

Patser :D

Thanks Wim!

• #13.984
Backyard train

Medley: kegrun + tireflip 7m carry + 7m terug rennen

run 1: 65kg keg + 100kg keg + 5 flips
run 2: 133kg keg + 100kg keg + 65kg keg + 5 flips "PR"

Farmerswalk turn @7m

60-14m
80-14m
100-14m
110-14m belt
120-14m

Atlasstones

110-3 @1.30m
120-1 @1.30m
120-1 @1.30m
120-1 @1.30m

die runs moeten dodelijk zijn :eek:

Good train jos. Vergeet niet de stenen op hoogte te trainen! Geregeld die 90 stone op 1m70 proberen te laden tot het kinderspel wordt.

• #13.987
die runs moeten dodelijk zijn :eek:

Trust me, het is doodgaan, dat 133kg keg trekt je meteen leeg en dan ben je nog maar net begonnen, awesome :evil:

Good train jos. Vergeet niet de stenen op hoogte te trainen! Geregeld die 90 stone op 1m70 proberen te laden tot het kinderspel wordt.

Thanks mate! Goed dat je het opmerkt van de stones, ik had vandaag niet al teveel tijd, volgende keer weer op hoogte ;)

Voor je log zocht ik op google-image op 'motivatie' en 'chick' (dacht dat je het wel kon waarderen :p)

Dit is wat ik kreeg, en zelf ook acceptabel vond:
images?q=tbn:ANd9GcTqiMDHoFB6Nm2sB73s4WnDkn9zKpQohQ6je4dhjWp2dIj12swwyw&t=1.jpg

jailbaitonly.com :roflol:

• #13.990
Prachtig :D

• #13.992
Thanks JW! Vandaag ging het wat minder, zondagnacht is de griep die al ****ing lang op me zat dan dus toch doorgebroken, resultaat epic weinig kunnen eten en de weegschaal gaf deze morgen 94kg aan, tijd dus om die ziekte tegen te gaan en weer te vreten en te knallen goddamned

Strict press

45-12
55-8
65-6
75-3

Pushpress

85-3 belt
95-3
105-0 eeeek, voelde als 200kg, hahaha
100-2 blegh

Plate OH raise

30-6
30-6
30-6

Frontsquat beltless

40-6
60-6
80-3
90-3
100-3
110-1
120-1 good

Lowpulley adductors

6x12 zijwaarts, voorwaarts, achterwaarts

Ik had vorige week ook griep, gaat goe rond blijkbaar want iedereen heeft et zo ewa.
Wa is u BW normaal?

Houden jullie die griep lekker aan die kant van de grens - hier nergens last van!
Die frontsquat is behoorlijk nice!

Griep heerst hier ook, maar jullie hebben gewoon geen weerstand van al die harde trainingen.
Volgende keer weer beter Sanca!

• #13.996
Ik had vorige week ook griep, gaat goe rond blijkbaar want iedereen heeft et zo ewa.
Wa is u BW normaal?

Loop er al een hele tijd mee rond maar wou niet uitbreken, normaal weeg ik 's morgens +-98kg

Houden jullie die griep lekker aan die kant van de grens - hier nergens last van!
Die frontsquat is behoorlijk nice!

Mwuhahaha, de wind gaat net richting grens... :evil:

Thanks! Wou eens kijken waar ik nog kwam zonder riem na een paar maanden geen fsq gedaan te hebben, viel nog goed mee :)

Griep heerst hier ook, maar jullie hebben gewoon geen weerstand van al die harde trainingen.
Volgende keer weer beter Sanca!

Ik was beter gewoon blijven doorknallen, meer trainen = meer eetlust!!!

Thanks, was weird gisteren, maar een paar dagen 'gerust' en het leek een eeuwigheid ;)

• #13.999
Volgens mij gaat Starter meer voor dit soort chicks

Can't blame the guy :D

Damn....
Squatzzz! :hornyna:

Terug
Naar boven