MuscleMeat

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.021
Zit er eigenlijk een lijn in de gewichten die je elke (Squat) trainingen probeert of is het eerder op gevoel elke workout?

Laatste tijd weer op gevoel naar de dag toe, setjes tussen 140/170kg, maar daarstraks was ik aan't overwegen squat terug russian peak style te doen, beviel me wel, heb toen ook weer lekker 190 kunnen doen op de wintercompetitie, het is me trouwens ook al vaker opgevallen dat squatten op de 1 of andere manier op een andere trainingslocatie stukken beter gaat :dunno:

FSQ ben ik weer stilletjes beltless aan't opbouwen

nice volume in de presses!

• #14.023
Thanks PV, kickte lekker in :D

Vandaag backyardtrain met Bert

Medley: kegrun + tireflip 7m carry en 7m terugsprinten

65kg keg + 100kg keg + 5 flips good speed, vlot achtereen

Tireflip

8
6 B2B

IFSA log

60-5
70-5
80-3
90-1
100-1
100-1
100-0
95-1

Farmers elke 7m turn

90-28m
100-21m
120-19m
130-9m dood na turn
140-0m kwamen maar heel even los
135-6m hihihi
100-5x7m sprints met drop en pickup, damn wat was dit moordend

Dat zijn aardig wat turns. Lekker man met 135kg lopen.

• #14.025
Was idd nog eens lekker om zwaardere farmers te doen, als ik niet zo snel de turn had moeten maken met de 130'ers had ik er nog een behoorlijk eind mee kunnen lopen denk ik, de 140'ers kwamen een stukje los maar kon ze niet doortrekken (5a6cm hoger dan DL hoogte), de turns voelden allemaal erg killing maarja, daar word je ook sterk van hé!

100kg log gaat ook alweer goede kant op.
Sterke training verder.

• #14.027
Thanks, bedoeling is om die 100 zo frequent te gaan doen dat ie gewoon niet meer gefaald kan worden :D

• #14.029
Nice! :D
Kun je trouwens geen rondjes lopen ipv die 7m tuin heen en terug?

It's the only option for now, is voor looponderdelen niet je dat maar kan er wel gewoon lekker trainen! Als ik ergens een goeiekope aanhangwagen op de kop kan tikken verhuizen de looponderdelen naar een mooi stuk verkaveling :D

nice backyard train !!
lekker weer die 100 log gepakt !! en idd wel veel turns met die farmers, maar dat was al bekend

De 100 is nog geen zekerheid zolang je hem al in je 3e beurt mist. Beter gaat je log naar 110-120kg dan is 100 een zekerheid. Ik heb 140 gedaan en 120 is op wedstrijden nu een zekerheid in alle omstandigheden. 130 normaal gesproken ook maar soms ben je zo zenuwachtig dat je alleen maar staat te trillen en dan moet je gewoon over hebben op het gewicht.

mooie farmers staartmans!

Sanca heeft een mooie staart Dwarf. :D

De mijne is mooier, en langer!

Jij hebt de grootste Woopy! :thumb:

---------- Toegevoegd om 15:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:18 ----------

Maar we hadden het eigenlijk over Sanca zijn haar...

Oooh, ja dan weet ik het niet zeker :D

• #14.040
nice backyard train !!
lekker weer die 100 log gepakt !! en idd wel veel turns met die farmers, maar dat was al bekend

Thanks man!
Njah, ik blijf erbij dat 7m met iets lopen altijd beter is dan 0m te doen ;)

De 100 is nog geen zekerheid zolang je hem al in je 3e beurt mist. Beter gaat je log naar 110-120kg dan is 100 een zekerheid. Ik heb 140 gedaan en 120 is op wedstrijden nu een zekerheid in alle omstandigheden. 130 normaal gesproken ook maar soms ben je zo zenuwachtig dat je alleen maar staat te trillen en dan moet je gewoon over hebben op het gewicht.

Yep, ik zat er zelf aan te denken dat als ik 110-115 aankan de 100 normaal elke keer geduwd kan worden, vorig jaar 105 geduwd gehad op de IFSA word verdomme hoog tijd dat ik daar eens overga!

Thanks bellyman!

Sanca heeft een mooie staart Dwarf. :D

:eyebrow:

De mijne is mooier, en langer!

All lies!

Jij hebt de grootste Woopy! :thumb:

---------- Toegevoegd om 15:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:18 ----------

Maar we hadden het eigenlijk over Sanca zijn haar...

Oooh, ja dan weet ik het niet zeker :D

:roflol:!!!

Ik dacht dat die afgeknipt was...

Ik word al bijna nieuwsgierig... :P

:roflol:

Is ook zo, euhm, neen, wait, whuuuuut?!

Tja, spijtig voor woopy als alles lichamelijk in verhouding is..... :o:D

Terug
Naar boven