AndroidHealthClinic

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

ssb squat is veel meer squatten op de bovenrug, teken dat daar een zwakte zit. Ik zit bij die barbell ook een ferm stuk onder de 1RM van mijn gewone squat:)

wat zal jij je traps gaan voelen man
mooi die ss clean en press
jammer van die squat ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.103
One armed fat dumbbellpress

rechts:

53-1
55-1
58-1 evenaring 1RM
58-1
58-1
58-1 VPR (hier en daar ook nog een paar fails, niettemin tevreden!)

links:

48-1
48-1
53-0
53-1 evenaring 1RM maar met steken, blegh

rechts: 53-6 PR ?!

Chain suspended Savickas press

55-8
55-8
60-8

Straight arm pushdown

20-15
30-12
40-6
30-12

One armed dumbbellrow

60-8
70-8
80-15 PR allemaal beltless en alleen straps bij 80

Chins

5
5
5
5
5

Bentover plate raise

2 x 2.5kg plates highrep pumping

ssb squat is veel meer squatten op de bovenrug, teken dat daar een zwakte zit. Ik zit bij die barbell ook een ferm stuk onder de 1RM van mijn gewone squat:)

I know, maar ik meen me vaag te herrineren dat ik bij SB barbell in de tijd een stuk zwaarder ben kunnen gaan dan 160 ;)

wat zal jij je traps gaan voelen man
mooi die ss clean en press
jammer van die squat ;)

Thanks man, die squat komt wel weer! :fire:

superzwaar - idd bam

Steun je met je "andere" hand niet op een bankje als je dumbbell rows doet?
Naar aanleiding van dat "beltless" ;)
Gaat wel lekker Sanca, ofwa..?

die rows nie normaal:eek:

• #14.108

BAM!!!

Steun je met je "andere" hand niet op een bankje als je dumbbell rows doet?
Naar aanleiding van dat "beltless" ;)
Gaat wel lekker Sanca, ofwa..?

Yep, steun idd met 1 hand en 1 been op een bankje maar niettemin krijgt de onderrug toch ook wat te verduren ("vroeger" deed ik bij 50kg oid al een belt om)
Gaat zn gangetje weer :D

Thanks Wim, die 60 en 70 gingen vlot maar bij de 80 was +8 reps gewoon killing en vechten voor elke rep, was ook de 1ste keer dat ik effe moest pauzeren tussen links en rechts :P

Laatst bewerkt:
  • #14.109
Squat

60-6
80-6
100-6
115-6 bij het racken opeens een vage stekende pijn in onderrug
130-1 belt om maar hoerige pijn, faaaaaack, wil ik eens rustigaan 6-jes draaien ipv te maxen

Frontsquat

20-10
40-10
60-10 geen pijn bij het squatten maar naar het rack gaan en plates ophangen = torture

Pulltrough

20-12
30-12
40-12
50-12 voelt/doet goed

Dan had ik nog side bents, plankhold, sideplank en abwheel op de planning staan maar toch maar vervangen

Kneeling abs

20-12
30-12
30-12
30-12

**** it, ging weer eens lekker, vriendin heeft onderrug gemasseerd met reflexgel, burns like hell maar voelt gelukkig al beter, denk dat er een zenuwtje gekneld zit/zat oid :dunno:

Laatst bewerkt:
Je moet ook niet niet maxxen! Komende zondag weer van de partij op Winter Competitie part 2?

• #14.111
lowerback pain is in the air, sad enough :(. Gaat vast spoedig over dat hoop ik tenminste :)

• #14.113
Status: onderrug nog altijd naar de klote, moeite met opstaan en kan alleen maar gebogen lopen, werk moeten afzeggen, **** this shit :'(

Klote! Als je morgen nog last hebt van je onderrug, toch maar naar fysio gaan dan..

• #14.115
Oei succes man

• #14.117
Thanks Gijs, hopelijk duurt het niet te lang, volgens de dokter paar dagen :)

Diagnose: lumbago aka verschot
Meds: diclofenac sandoz 75mg en tetrazepam eg 50mg

(sport)dokter zei vandaag te laten rusten en morgen proberen licht al een beetje te trainen, ik heb ook een doorverwijzing naar een kinesist maar daar moest ik nog een paar dagen mee wachten, shit mag volgens haar nog niet gemasseerd oid worden

is het van die rows dat je onderrug kapot is?

• #14.119
is het van die rows dat je onderrug kapot is?

Misschien indirect :dunno: maar lijkt me sterk, heb achteraf nergens last van gehad
Squat ging ook goed, 6-jes gingen vlot achtereen (misschien te vlot, ik hing plates bij, slokje drinken en gelijk weer verder), plan was 6x 60/80/100/115/130/145 (belt vanaf 130) maar na de 6de rep op 115 en bij het terugleggen van de barbell schoot het erin

**** man, klote van je rug, hopelijk hersteld het weer snel..........

Terug
Naar boven