XXL Nutrition

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.141
Waar haal je, en wat betaal je nou voor die kettingen?
Mooie presses weer trouwens.
Big boulder shoulders for Sanca!

Yessss, synthol-like shoulders for me :D

Ik heb die chains een hele poos geleden bij de legerstock gehaald, gewoon de dikste schakels die ze hadden (4m lengte), geen idee meer wat ze precies gekost hebben maar het was niet goedkoop iig

Edit: ik zou eigenlijk eerder aan jou moeten vragen om scheepskettingen te scoren! ;)

Laatst bewerkt:
  • #14.142
2de training van vandaag

Squat

20-10
60-5
60-5
100-3
100-3
100-3
120-3
140-3 belt
160-3 wtf?! moest achteraf schijven nakijken of het wel klopte, voelde ****ing licht!
160-3
160-3

Hahaha, awesome, ik had zin om een beetje te squatten, dacht gewoon een paar uberlichte setjes te maken maar voelde zo goed dat ik toch maar wat zwaarder ben gegaan, nu geen spijt van uiteraard, ging echt ****ing lekker, hopelijk morgen ook geen spijt!

2de training van vandaag

Squat

20-10
60-5
60-5
100-3
100-3
100-3
120-3
140-3 belt
160-3 wtf?! moest achteraf schijven nakijken of het wel klopte, voelde ****ing licht!
160-3
160-3

Hahaha, awesome, ik had zin om een beetje te squatten, dacht gewoon een paar uberlichte setjes te maken maar voelde zo goed dat ik toch maar wat zwaarder ben gegaan, nu geen spijt van uiteraard, ging echt ****ing lekker, hopelijk morgen ook geen spijt!

Nice one sanca, aardig wat volume en met straffe gewichten!!!

• #14.144
Nice one sanca, aardig wat volume en met straffe gewichten!!!

Thanks man, ging erg lekker en zit erg dik tegen de PR zone op zonder allout grinds oid, good stuff!
Ik had bang dat mn rug het niet ging houden maar voelde nu eigenlijk tighter dan ooit, denk een onbewust signaal van mn lichaam ofzo om weer zo'n blessure te voorkomen, kan ook zijn omdat ik nu al 2 weken lekker minstens 10u per dag slaap :P

Thanks man, ging erg lekker en zit erg dik tegen de PR zone op zonder allout grinds oid, good stuff!
Ik had bang dat mn rug het niet ging houden maar voelde nu eigenlijk tighter dan ooit, denk een onbewust signaal van mn lichaam ofzo om weer zo'n blessure te voorkomen, kan ook zijn omdat ik nu al 2 weken lekker minstens 10u per dag slaap :P

Wel, blijven 10u per dag slapen als je iedere keer zo squats neerzet:D

• #14.146
  • #14.148
Geen centje pijn meer aan de rug vandaag maar het trekt nu naar mn heup en linkerbovenbeen vooral als ik even stilsta maar komt goed denk ik, dinsdag naar de kinesist (kon niet vroeger)

haha ook waar, anyway, 3x3x160 das veelbelovend ben benieuwd naar de volgende squat trainingen:)!

Thanks mate! Beloofd idd, zit meer in, nu moet het eruit gaan komen! :D

Very nice squatting mate !! beter dat je weer langer kan slapen dat doet je zeker goed !! en die chain raises zijn echt super idd !

Ik zag die raises met chains weer bij branch Warren en zo paas ik het ideetje weer door.

sterkte met je rug man - easy going

• #14.152
Very nice squatting mate !! beter dat je weer langer kan slapen dat doet je zeker goed !! en die chain raises zijn echt super idd !

Thanks mate, ik heb er nog altijd een goed gevoel bij!
Njah, maandag weer werken en dan word het weer tegen 05u opstaan :mad:
Die chain raises houd ik er nog even in!

Ik zag die raises met chains weer bij branch Warren en zo paas ik het ideetje weer door.

Branch and G' know best!

Jij doet het ook op de manier dat ik ze doe, zodat er niks op de grond sleept of eerder zoals bij squat bv?

sterkte met je rug man - easy going

Thanks man, voelt vandaag nog een beetje onwennig in de heup maar de bedoeling is er morgen 100% te staan @SMTL wintercompetitie :fire:

Morgen aanvoelen, eventueel toch maar rustigaan maar zoals ik me nu voel ga ik gewoon knallen!

• #14.153
SMTL wintercompetitie

Loglift

95-1
100-0 fail @clean, wtf?!
100-0

Carry and drag: 110kg treinas + 100kg zandzak + 250kg sled //12m

49sec. had sneller gekunt maar heb niet echt gerent ofzo, was al blij dat mn rug het hield

SMTL giant medley: 120kg farmers + 320kg yoke + 3 tireflips //12m

Farmers gingen best goed, yoke een 4-tal meter ofzo mee gelopen, rug vond het niet fijn, gestopt

Squat

160-1
180-1
195-0 na een klein stukje zakken voelde ik dat het 'em niet ging worden, terug gerackt

Circusdumbbell

70-0

Atlasstones

wederom fail op het hoogste platform

Comment: blegh, k*tdag

mooie training mate,jammer vd log,maar de rest maakt veel goed:)

klote dat het k*t ging, volgende keer beter man !

die carry en drag en farmers zijn toch zeker niet slecht

Laatst bewerkt:
  • #14.156
mooie training mate,jammer vd log,maar de rest maakt veel goed:)

Vind je?! Lees je wel tegoei maat?! Ging vandaag gewoon uberk*t, maar thanks :o

klote dat het k*t ging, volgende keer beter man !

die carry en drag en farmers zijn toch zeker niet slecht

Hopelijk wel JW, anders ga ik op pensioen, hahaha

Thanks! Die carry and drag had ik eerst bang van dat treinasje dat geladen moest worden (my worst nightmare) en die zandzak (wat een k*tding man) maar ging best goed, achteraf wel een beetje spijt dat ik niet gerent had maar was niet zeker van de rug :o
Mwoa, die farmers waren opzich best ok maar voor de medley was het gewoon ronduit slecht! Ik had nog eens mn werkschoenen aangetrokken voor de looponderdelen maar denk dat ik volgende keer toch maar weer sportschoenen ga aandoen, weet niet in hoeverre dit meespeelt...

Laatst bewerkt:
Het was voor veel mensen een "bijzondere" dag Sanca.
Next time mate! :thumb:

Vind je?! Lees je wel tegoei maat?! Ging vandaag gewoon uberk*t, maar thanks :o

120 farmers,320 yoke,70kg db,zijn geen pussyweights natuurlijk,maar begrijp je reactie,iedereen heeft eens een mindere training(kan er over meespreken :o )

• #14.159
Het was voor veel mensen een "bijzondere" dag Sanca.
Next time mate! :thumb:

Next time!

Ik heb van Teun een 60mm handvatje gekregen, ik ga eens kijken om die op mn dumbbelltje te vlammen om toch iets beter te kunnen oefenen op die circusdumbbell (mijn handvat is 50mm) en in de week ga ik hier thuis weer spelen met atlasstones op hoogte

120 farmers,320 yoke,70kg db,zijn geen pussyweights natuurlijk,maar begrijp je reactie,iedereen heeft eens een mindere training(kan er over meespreken :o )

Als ik die dumbbell geduwd had was ik tevreden geweest :P

Sta er eigenlijk nu pas echt bij stil dat het toch nog redelijk wat is om nog pas in de prak te hebben gelegen, vorige maandag zei ik nog tegen mn vriendin dat het zwaar trainen voor altijd gedaan was, voelde op dat moment echt even zo :roflol:

Relativeren is ook een kunst hoor Sanca. ;)

Terug
Naar boven