AndroidHealthClinic

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.161
jammer dat het je wat tegenviel sanca
maar ik vind dat het nog erg goed gepresteerd is.. een week geleden lag je nog in de lappenmand!

• #14.163
Thanks Mike!

Net terug van de kinesist, er zitten blijkbaar een paar knopen in mn rug en mn bekken staan serieus scheef, hij heeft me een trainverbod van 2 weken opgelegd, hij wil eerst alles terug los krijgen :( sucks monkey balls maar als ik nu niet luister ga ik de rest van mn leven spijt krijgen zegt ie, misschien toch best maar luisteren dan, blegh

beter luisteren mate, en dan kun je daarna weer verder opbouwen en knallen, beter dat je je hebt laten onderzoeken !

• #14.165
beter luisteren mate, en dan kun je daarna weer verder opbouwen en knallen, beter dat je je hebt laten onderzoeken !

Ik had nog even getwijfeld om de afspraak af te zeggen omdat ik geen rugpijn meer heb maar alleen wat pijn aan mn been, blijkt de pijn te komen door continue druk op een zenuw die doortrekt naar mn been, als ik blijf doortrainen nu ga ik volgens hem geheid minstens een hernia krijgen, hij zei dat ik er dan niet meer zomaar afkom zonder operatie en hij sprak zelfs even over verlammingsverschijnselen, wtf?! :eek: dat wil ik natuurlijk ten alle koste vermijden!!!

Ik had nog even getwijfeld om de afspraak af te zeggen omdat ik geen rugpijn meer heb maar alleen wat pijn aan mn been, blijkt de pijn te komen door continue druk op een zenuw die doortrekt naar mn been, als ik blijf doortrainen nu ga ik volgens hem geheid minstens een hernia krijgen, hij zei dat ik er dan niet meer zomaar afkom zonder operatie en hij sprak zelfs even over verlammingsverschijnselen, wtf?! :eek: dat wil ik natuurlijk ten alle koste vermijden!!!

dat wil je zeker vermijden, dus luister nu maar !!!! Maar goed dat je gegaan bent dan !

Heb ook wel eens rugblessures gehad vroeger waarbij de pijn doorstraalde naar mijn been.
Vooral als ik even had gezeten was het een hel om weer recht te staan en te lopen. Sokken aantrekken net hetzelfde...
Je hebt maar één lichaam dus draag er zorg voor. Paar weken rust en daarna heb je op alweer een paar weken je kracht terug.

Osteopaat...

take it easy big buy! health is #1!

Zorg er in de toekomst tevens voor dat je je lichaam in balans gaat trainen. Heb ook problemen met de heupen gehad (stonden scheef). Merk dat mijn anterior chain zwak is t.o.v. mijn posterior chain.

• #14.171
Heb ook wel eens rugblessures gehad vroeger waarbij de pijn doorstraalde naar mijn been.
Vooral als ik even had gezeten was het een hel om weer recht te staan en te lopen. Sokken aantrekken net hetzelfde...
Je hebt maar één lichaam dus draag er zorg voor. Paar weken rust en daarna heb je op alweer een paar weken je kracht terug.

Doe ook maar voorzichtig dan, je hebt maar 1 lichaam... ;)

Omdat...

take it easy big buy! health is #1!

Will do big guy!

Zorg er in de toekomst tevens voor dat je je lichaam in balans gaat trainen. Heb ook problemen met de heupen gehad (stonden scheef). Merk dat mijn anterior chain zwak is t.o.v. mijn posterior chain.

Weet ik ook al een tijdje van mn eigen, dan werk ik een paar weken aan mn core en dan weer een hele tijd niet, moet er consequenter in worden in de toekomst!

Time for a new batlleplan... maar heb nog geen idee hoe ik het ga aanpakken

Laatst bewerkt:
weer licht beginnen, bijvoorbeeld pronated pr's proberen te zetten op deads en frontquats ipv backsquats met oly's, veel midner last van rug, ook geen standing oh, veel druk op rug

jammer van de log
maar 180 op de squat blijft gewoon netjes

• #14.174
weer licht beginnen, bijvoorbeeld pronated pr's proberen te zetten op deads en frontquats ipv backsquats met oly's, veel midner last van rug, ook geen standing oh, veel druk op rug

Thanks for the tips mate maar als ik pronated pr's wil zetten op DL moet ik 200+ gaan liften, lijkt me niet zo'n goed idee nu :P
Ik ben sowieso al de ganse dag in de weer op het werk, we zijn aan een verbouwing van appartementen bezig en dat is véél traplopen de hele dag en met allerhande dingen sleuren en dat vraagt ook al het een en ander van mn rug, kiné huiverde al bij de gedachte toen ik zei dat ik betonblokken ging metsen :roflol:

jammer van de log
maar 180 op de squat blijft gewoon netjes

Njah, die log van Alex is ook gewoon een ontzettende k*tlog, moet je echt voor gaan zitten om te cleanen en ik ben meer voor het oppikken en meteen doorcleanen, gaat stukken beter met een dikke log, komt wel weer goed!
Thanks, eigenlijk mag ik niet klagen neen, maar ik was er al een week of 2 vast van overtuigd dat ik de 200 ging pakken @wintercompetitie en dan is de teleurstelling op dat moment wel eventjes groot

komt wel goed sanca,

een soortgelijk "probleem" gehad, meer een zinderend gevoel in de voet, ook afkomstig van een knelling en uitstraling . Ik heb gewoon ztten doortrainen omdat er geen last van had bij het trainen. enkel bij langdurig zitten (werk). Ik heb enkel simpele oefeningen meegekregen en beetje per beetje is het bijgetrokken.

Bon ff verhaaltje vertellen.
Ik kan ondertussen al meer dan een maand geen presses meer doen.
Naar sportgeneeskunde centrum geweest van Universitair Ziekenhuis Gent.
Ontstekingsremmers gekregen na consultatie.
Twee weken later echografie, vastgesteld dat er geen ontsteking is en stoppen met ontstekingsremmers te nemen.
Verdere conclusie: overbelasting, gevolg: rust en kiné.

Afgelopen maandag zat nek vast, dacht van ok ff naar de osteo om die los te laten werken.
Vraagt ie hoe het met me gaat (gezien de rugperikelen in het verleden).
Ik zeg gaat toppie, alleen nek zit wat vast en ik heb wat last van mijn elleboog maar daar ben ik al voor bezig.
Ach zo zegt ie, ff testje doen.
Doet ie iets met men arm en schreeuw ik het uit van de pijn.
Zegt ie doodleuk: is een tenniselleboog, zullen we meteen oplossen...

Begint ie men nek los te werken gedurende een 20-tal min.
Daarna nog eens dezelfde test, en weg pijn!

Vandaag gebencht, geen last meer van en ben tot net onder max gegaan....
Dus meer dan een maand tijd en geld verloren.

Nu nog anderhalve maand te gaan tot de voorrondes.
Hopelijk komt het goed :)

Bon ff verhaaltje vertellen.
Ik kan ondertussen al meer dan een maand geen presses meer doen.
Naar sportgeneeskunde centrum geweest van Universitair Ziekenhuis Gent.
Ontstekingsremmers gekregen na consultatie.
Twee weken later echografie, vastgesteld dat er geen ontsteking is en stoppen met ontstekingsremmers te nemen.
Verdere conclusie: overbelasting, gevolg: rust en kiné.

Afgelopen maandag zat nek vast, dacht van ok ff naar de osteo om die los te laten werken.
Vraagt ie hoe het met me gaat (gezien de rugperikelen in het verleden).
Ik zeg gaat toppie, alleen nek zit wat vast en ik heb wat last van mijn elleboog maar daar ben ik al voor bezig.
Ach zo zegt ie, ff testje doen.
Doet ie iets met men arm en schreeuw ik het uit van de pijn.
Zegt ie doodleuk: is een tenniselleboog, zullen we meteen oplossen...

Begint ie men nek los te werken gedurende een 20-tal min.
Daarna nog eens dezelfde test, en weg pijn!

Vandaag gebencht, geen last meer van en ben tot net onder max gegaan....
Dus meer dan een maand tijd en geld verloren.

Nu nog anderhalve maand te gaan tot de voorrondes.
Hopelijk komt het goed :)

I feel guilty:(

Lang geleden dat ik hier nog es gestopt ben.:o
Hoe gaat het hier nog?

Stefan, kan ik hieruit concluderen dat je elleboog problemen uit je nek kwamen?

Terug
Naar boven