AndroidHealthClinic

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.341
:roflol:

nice train, en goed dat je je inhoudt voor de events........

Het is ****ing moeilijk man :(

squatten supersetten met side raises... :roflol:

eindbaas.

Moet kunnen, toch :D

Abbo genomen: leuk om te lezen (en te zien) hoe jij met de events bent begonnen zo'n vier jaar geleden. :D

Ik zou ook zeggen, nu even rustig aan, dan kan je nog in juli + augustus flink knallen ...

Je bent altijd welkom hier in Dordrecht! ;)

Thanks mate! Damn, is dat ondertussen alweer 4 jaar geleden? Time flies!

Is erg moeilijk om me intehouden, zeker aangezien het in de gym best goed gaat, seffes maar eens kijken wat mn kinésist te zeggen heeft

---------- Toegevoegd om 19:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:08 ----------

Mn kinésist was erg tevreden over de voorruitgang van mn rug, moet nu pas over 3 weken terug op evaluatie

Conclusie: squats heal :D

you're the squatman

• #14.343
I hope I will be someday ;)

• #14.344
Gisterenavond nog tevreden van de onderrug, lig ik de hele nacht wakker met verrekte tandpijn, na 5 dafalgans en 3 contramals uiteindelijk toch een klein uurtje vast kunnen slapen, seffes naar de tandarts :mad:

Vriendin heeft lekker meegetraind daarjuist en dat is dan wel weer niiice!

Clean and pushpress/jerk elke rep clean

55-3
65-3
75-2
85-1
87.5-1
90-1
92.5-1
95-1 (1st misser @clean, dan G.woon toch nog gedaan)
85-2
80-2
80-2
80-2
85-2
85-2

Squat

60-3
80-3
100-3
120-3
130-1
140-1
150-1
160-1 belt om, even moeten grinden
130-2 belt uit
130-2
130-2

Good train, jammer van de belt en grind @160 squat maar naar omstandigdheden ben ik zeker tevreden!

• #14.345
Zo, mn tand is ontzenuwd en voorlopig gevuld, normaal gezien mag ik er nu geen last meer van hebben, hope so want nog een nacht niet slapen kan ik missen als tandpijn :P

woei, zwaar herkenbaar... had ik ergens begin dit jaar ook. ga je zitten dan gaat het weg/word het minder... ga je liggen, begint je hele k*nus weer te kloppen :roflol:

geen wortelkanaalbehandeling nodig dan?

• #14.347
woei, zwaar herkenbaar... had ik ergens begin dit jaar ook. ga je zitten dan gaat het weg/word het minder... ga je liggen, begint je hele k*nus weer te kloppen :roflol:

geen wortelkanaalbehandeling nodig dan?

Hahaha idd, het moment dat ik ging neerliggen in bed, BAM, immense pijnen, als ik dan even ging rondwandelen en spoelen met wat koud water ging het weer even, lekkere high wel op al die pijnstillers :roflol:

Geen idee man, ze heeft vandaag de zenuwen eruit getrokken en volgende week moet ik nog eens teruggan

ik voel je pijn gast, vandaag zelf verstandkies laten trekken, ben nu beroerd en me hele smoel doet zeer

Trainingen beginnen weer lekker te gaan sanca, maar weet je zeker dat je niet te snel.gaat weer?

• #14.350
ik voel je pijn gast, vandaag zelf verstandkies laten trekken, ben nu beroerd en me hele smoel doet zeer

Snel herstel gewenst kerel, ik kan veel pijnen verdragen maar tandpijn niet, brrrr

Trainingen beginnen weer lekker te gaan sanca, maar weet je zeker dat je niet te snel.gaat weer?

Thanks Mike! Njah, kweeni of ik te snel ga, heb geen ervaring met zulke blessures :P op die grind en clean van vandaag na heb ik tot nu toe allemaal easy lifts gedaan, lichaam lijkt het te kunnen hebben, voel iig geen pijntjes meer oid, wou zelfs deze avond opnieuw gaan pressen en squatten, heb moeite met de rem erop te houden, heb ook weer ****ing veel zin dit weekend weer in de events te vliegen maar dat is dan wel weer te snel denk ik :dunno:

Dan mag je nog afkloppen dat dit je eerste (echte) blessure is, sinds je strongman traint ... :D

Neem wel goed je rust, want anders is het niet je laatste: tijdens trainingen zelf hoef je niets te voelen (adrenaline?) ... wat er na komt, hoe je herstelt en groeit; daar gaat het om. ;)

Succes met je b**kes.

• #14.352
Vandaag: squat und press :trollface:

Pushpress

55-5
70-5
80-1
90-1
100-1
90-2
90-2
90-2
90-2
95-2

Frontsquat

60-3
70-1
80-1
90-1
100-1
110-1
120-1
100-2
100-2
100-2

Hanging kneeraise

5x10

• #14.353
Powerclean

55-2
65-2
75-2
85-1
95-1

Close grip bench

50-5
65-3
85-3
95-1
105-1
115-1

Bentover barbell rows

45-5
60-5
75-3
90-3
105-3
120-3

Abwheel rollout

3x10 op de knieën
3x3 staand

abwheel als extra corework buiten de kinéoefeningen om die ik wel doe maar niet vermeld en het beltless trainen ;)

zijn alweer aardige presses en pulls my pirate friend

• #14.355
Yaaahrrrr matey! Ik ben vooral content dat ik nu weer frequent kan trainen en enigzins op redelijk niveau blijf zonder riem, allout grinders en ****ed up psyche ups
Ik ga dit nog een tijdje blijven doordoen, als de ijzergoden het toelaten soon dagelijks en ik ben dan eens benieuwd wat het me gaat geven als ik weer echt allout ga maxen met belt etc.

Ben ook dagelijks bezig met kinéshizzle, moet dan ooit eens goed komen met me, toch :D

• #14.356
Zit ik op youtube dit clipje nog eens te checken en nu word de honger naar events wel héél erg groot, kan zijn dat ik morgen toch gewoon schijt ga hebben aan alles en lekker buiten ga trainen :fire:

http://www.youtube.com/watch?v=Z6KhLoNnYEU

• #14.357
Pushpress

55-3
55-3
75-3
85-1
95-1
105-0 kreeg laatste stukje net niet uitgeduwd
100-1 fairly easy
105-1 *
95-2
95-2
95-2
65-8 strict

Squat

60-5
60-5
100-1
120-1
140-1

* na beltless fail, belt even om bij de 105, easy, doorblijven knallen zonder belt dus, rug moet stabieler blijven

Laatst bewerkt:
jonge kijkt je wel uit... kheb geen goesting strax te moeten zeggen "dien daar in die rolstoel daarmee deed ik één van mn eerste wedstrijden samen"

mooi filmpje sanca
als je dan geen zin meer hebt om te trainen
dan weet ik het ook niet meer

ben benieuwd of je vandaag aan het buitenspelen gegaan bent............

Terug
Naar boven