XXL Nutrition

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

yo sancaman... wanneer ga je eens reppen op Squats? ik zie je nooit boven de 2 (ja soms eens een 3tje) komen op een squat-variant... en ook elke keer dezelfde gewichten. of train je em bewust op onderhoud?

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.382
yo sancaman... wanneer ga je eens reppen op Squats? ik zie je nooit boven de 2 (ja soms eens een 3tje) komen op een squat-variant... en ook elke keer dezelfde gewichten. of train je em bewust op onderhoud?

Voorlopig rep ik niet :P

Ben opnieuw bezig met het frequent trainen met daily maxes (remember Broz?) en naargelang hoe ik me voel al dan niet met backoff sets erachter (vooral 2'tjes, soms 3'tjes, soms nada) met als prioriteit OH en squats, als ik nu volop ga reppen vraagt het teveel van mn herstel om frequent te trainen en in mn achterhoofd blijft zitten dat ik mn blessure te danken heb na een 6-je te draaien op 115kg
Voorlopig sta ik huiverig tegenover reps dus en na het russisch schema begin dit jaar heb ik gemerkt dat rep PR's geen ene moer uitmaken voor een nieuwe 1RM bij mij
Vorig jaar heb ik nog eens op deze manier getraind, beviel me super maar een werkongeval waarbij ik in mn buik geflext had heeft toen roet in het eten gegooid

De gewichten zullen probably nog eventjes in deze zone blijven hangen, ego moet aan de kant en het moeten 'easy' lifts blijven, doe de laatste tijd ook alles beltless en bij mij scheelt dat toch hennig veel in kilo's maar het draagt wel bij aan het herstel van mn blessure en mn weg naar een sterkere core

Voor degenen die het gemist hebben,ik doe ook frequent kinéoefeningen voor mn core die ik niet vermeld in mn log ;)

allright homie, dat had ik niet meegekregen!

wat zijn kineoefeningen trouwens?

ahhh zon vlaams woord :D

• #14.386
Yup fysio idd en foei, wel dagelijks mn log blijven volgen hé :mad: :D

Die oefeningen werden door Bert himself beschreven als gay :roflol: maar heb ik schijt aan, het vraagt niet veel inspanning en het helpt wel imo

Laatst bewerkt:
a man's gotta do what a man's gotta do, J!

enne ik volg het heel frequent, maar het schiet er wel eens bij in ;)

• #14.388
Vandaag weer iets meegemaakt...

Terwijl ik aan een layer stelling naar beneden klauterde besloot die stelling om ook mee naar onder te gaan, ik hield me vast aan een poot, zag de grond en een paar palletten vol betonblokken epic snel op me afkomen, bedacht me al dat ik hier niet zonder kleerscheuren vanaf ging komen
Een kleine 2m boven de grond knalde de stelling dan tegen een hoge pallet blokken op en kon ik op een lage pallet springen, lives full of action hahaha :D

Hahaha, ja dan ben je er weer wel even bij man! :eek:

Ik ben zelf steigerbouwer geweest en ben een keer bijna van 30mtr naar beneden gedonderd.
Ik kon me nog net vast pakken! :eek:
Ik denk dat ik wel een half uur die staander heel hard heb staan knuffelen van angst... :o

Goed dat je nog bij ons bent maatje! :D

• #14.390
Hahaha, ja dan ben je er weer wel even bij man! :eek:

Ik ben zelf steigerbouwer geweest en ben een keer bijna van 30mtr naar beneden gedonderd.
Ik kon me nog net vast pakken! :eek:
Ik denk dat ik wel een half uur die staander heel hard heb staan knuffelen van angst... :o

Goed dat je nog bij ons bent maatje! :D

Dit was mn 3de val van hoogte, bij 1 val heb ik al eens mn hoofd moeten laten hechten, misschien dat ik daarom soms zo'n kuren heb :D

Hahaha, ik zat echt vol adrenaline man, hartkloppingen, bibbers, als ik toen had moeten liften, squatten, pressen oid had ik dikke PR's gezet :roflol:

Laatst bewerkt:
Gevaarlijk werk doe je. Pas maar op straks gaat het echt finaal mis.

Ik herken het! :angstig:

• #14.393
Hummer en ik zijn "zware jongens" Kevin!

Squat

60-5
60-5
60-5
100-1
110-1
120-1
130-1
115-2
115-2
115-2

Powerclean

55-2
65-2
75-2
85-2
90-1
85-2
80-2
75-2

Squat

60-1
80-1
100-1
120-1
135-1
145-1

Standing EZ-extensions

35-6
40-6
45-6
50-6 eerste reps meer neckpress achtig, laatste goed
35-12

Voelde me moe en slap, squats voelden hoerezwaar, zelfs de 60kg :rolleyes:
Na de cleans voelde ik me wakker en sterk en aangezien ik maar net een half uurtje bezig was opnieuw beginnen squatten en ging meteen lekker, beetje triceps gepomt om het afteronden

gelukkig niets erg voor.

Anders was het meer dit geworden

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Misschien voor de zekerheid de intensiteit ff een klein stapje terug doen, uit voorzorg.
Aangezien je toch frequent traint, is het niet erg om even aan te kijken?

(omdat de 60kg al zwaar voelde)

Laatst bewerkt:
  • #14.396
Volgens mij werk jij wel in niet al te veilige werkomstandigheden. ;)

• #14.398
  • #14.399
Paar linkjes ivm frequent trainen, voor de geïntresseerden een must read!

http://www.ampedtraining.com/workout...style-training
http://www.ampedtraining.com/2010/st...ength-training
[Link niet meer beschikbaar]
http://www.ampedtraining.com/2010/ex...on-train-daily

http://www.pendlayforum.com/showthread.php?t=2373

http://www.averagebroz.com/ABG/Q_&...us_system.html

Enjoy :D

met dank aan Jezza ;)

Ik zei toch, kom in de beveiliging werken ! bijna weer een ongeluk :eek: maar goed dat het goed afliep man !

Terug
Naar boven