AndroidHealthClinic

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

Als mensen zo overtuigd dingen als "de waarheid" over brengen word ik wat achterdochtig. ;)
Al las ik wel gelijk wat dingen waar ik het mee eens ben.
Ik heb nog niet alles gelezen... :o

---------- Post added do 30 jun 2011 at 23:10 ----------

Allemaal onzin! Pas maar op, overtraining ligt op de loer! Mijn laatste workout was bijna drie maanden terug, deed een HIT setje biceps tot failure.
Ja maar jij bent een "hard gainer"!!!! :eek:

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.482
Allemaal onzin! Pas maar op, overtraining ligt op de loer! Mijn laatste workout was bijna drie maanden terug, deed een HIT setje biceps tot failure.

Hmm, met die HIT setjes tot failure moet je idd oppassen, ik zou het nog een maand ofwat rust geven!

• #14.483
Als mensen zo overtuigd dingen als "de waarheid" over brengen word ik wat achterdochtig. ;)
Al las ik wel gelijk wat dingen waar ik het mee eens ben.
Ik heb nog niet alles gelezen... :o

Ja maar jij bent een "hard gainer"!!!! :eek:

Geen reden tot achterdochtigheid, probeer het en je raakt versteld, probeer het niet en je zal altijd een ongelovige blijven ;)

En ik ben een ecto, jwt :roflol:

Bedankt voor de tip kerel! Ik wacht dan inderdaad nog een paar weken, geeft niks ik haat trainen toch. Daarom koos ik voor HIT.

Beter. Alles staat en draait om 40% rust, 40% voeding en 20% training (:D) , die broz' shit is gewoon een hoax, trap er niet in!

Laatst bewerkt:
En mijn knieen zeggen dat ik nog even moet wachten met Squats... :o
Maar ik ben een klein, dik meisje eigenlijk...

• #14.485
En mijn knieen zeggen dat ik nog even moet wachten met Squats... :o
Maar ik ben een klein, dik meisje eigenlijk...

Mijn rug zei ook dat ik nog even moest wachten, heb hem gezegd dat ik er niet mee akkoord ging :D
Neen, maar effe srs, als je zelf voelt dat het echt niet zou gaan zou ik me er ook niet aan wagen (al wl ik je eigenlijk aanraden een weekje ofzo eens elke dag wat te squatten, als is het maar een lege barbell)

Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik nu ook wat steken heb in mn rechterknie, vorige week in mn linker en tussendoor nog aan mn schouder, maarja :o

Hahaha, je bent een hardcore buffel maat. ;)
Ik probeer de laatste tijd wat te luisteren naar mijn lichaam.
Ik ben al lang blij dat ik weer kan kniebuigen zonder dat mijn knieen in vuur en vlam staan!
En Deadlifts zonder dat de tussenschijven een eigen leven gaan leiden en als sjoelstenen heen en weer vliegen!
Nu mijn schouder nog wat sterker en strakker krijgen, en ik ga d'r tegenaan! :D

"Wastin' effort on balance and coördination"... :eek:

Ik heb trouwens wel "iets" met de HIT manier van trainen hoor.
Eén echte "all out, balls to the wall" set na een voldoende warming up spreekt me wel aan.
Maar wat een "verkoop onzin" word er verder verkocht... ;)

Isolatie oefeningen hoor je mij sowieso niet zo veel over. ;)

Dat zijn "Hammer curls across the chest" man! :eek:
Dat zijn ook een soort van compounds omdat ik ze niet strikt doe. ;)

• #14.492
Hehehe :D

Powerclean

55-1
60-1
65-1
70-1
75-1
80-1
85-1
90-1
92.5-1
95-1
87.5-3
87.5-3

Squat

80-3
95-3
110-3
125-1
140-1
150-1
135-2

Chins + bentover barbell rows

bw*8 + 55-8
bw*6 + 75-5
bw*4 + 75-5

Pushpress

75-3
75-3
75-3
75-3
75-3
75-3
75-3
75-3

Morgen een uitstapje naar Woopyland

• #14.494
haha succes in Woopyland.

• #14.496
Thanks Gijs, was erg gezellig!

Farmerswalk turn @15m

45-30m
85-30m

Loglift

60-3
80-2
90-1
100-0 paar fails

Farmerswalk turn @15m

110-30m belt

One armed dumbbell press 50mm

42-3
52-1
52-1
57-1
57-1
57-1

Loglift

100-0 toch maar belt omgedaan, kreeg ik het ding niet gecleaned
100-1 belt uit, ging opeens zo hard dat ie voor ik het wist in lockout was en ik er mee achteruit begon te lopen, epicness allover the place :roflol:

Yoke

110-30m
150-15m
190-15m
230-15m
270-15m
320-15m beltless PR, nice maar jammer genoeg met paar drops

Viking press

paar setjes, paar reps, geen idee van het gewicht maar ging erg k*t, rechterschouder zeurde

One armed fat dumbbell

37-9 strict, niet zeker van gewicht
42-7 legdrive, niet zeker van gewicht
toen nog singles op verschillende gewichten (geen idee meer welke) en fails @62, schouder zeurde nog altijd een beetje en, sorry woopy, het was een echte k*tdumbbell :P

Duckwalk in princiepe allemaal beltless PR's

110-15m
130-15m
150-15m na een meter of 12 gedropped, eventjes gejankt en dan toch uitgelopen

Stones over de yoke @1.40m

80-... paar setjes, doubles, singles, beetje testen met one motion shizzle
110- paar setjes, net niet erover, 1ste set rug overstrekt omdat ik te ver afstond, steken in de rug, niks durven forceren
130- gelapped en gaan techtstaan, kwam net een stukje tekort om te laden, k*trug

Hussaefeld carry 190kg, uittillen vanaf bierbak (belt)

1x uitgetild maar stond freezed, kon geen stap zetten
1x uitgetild en 2 passen (jawel, 2 passen!) gezet, mat schoof onder mn voeten uit, anders had ik misschien een paar pasjes extra :D called it a day omdat niemand nog zin had het ding weer op de bierbak te zetten :roflol:

PR op hoeveelheid events uitgevoerd zonder belt, lol, core word langzaam maar zeker sterker, good stuff

Bedankt voor de gastvrijheid Johan, was een erg geslaagd dagje weer, heb me ferm geamuseerd en lekker getraind

Mindere dag voor bert, die volgende week de finale mee moet doen, heeft een log op zn teen gehad, meteen blauw en epic bloeden zag niet uit, bikkel als hij is toch op zn kousen nog verder mee getraind en toen met de fatdumbbell stuk of 5 5kg schijven op diezelfde voet gekregen, ik vrees dat de finale er niet inzit voor hem nu :(

Laatst bewerkt:
Was een toffe namiddag, merci trouwens voor de lift naar het station. Mooi stalen ros heb je trouwens :)

• #14.498
Yep, it was a good day, gezellige groep en mooie locatie! No problem matey, graag gedaan :)

leuk je nog eens te ontmoeten Sancaman :)
pr's nog gevierd met een kebabke erna? :p

• #14.500
Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven