XXL Nutrition

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

Nice man ouwe, ik ga volgende week ook weer met kettingen squatten, sta een beetje stil..

gaat wel lekker weer, keep it up! doe ooks squats met chains, ook toevallig met 32kg! niceness

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.803
Nice man ouwe, ik ga volgende week ook weer met kettingen squatten, sta een beetje stil..

Thanks jonkie, ik volg je op de voet, ik ben benieuwd wat je ervan gaat maken en wat het je gaat opleveren!

gaat wel lekker weer, keep it up! doe ooks squats met chains, ook toevallig met 32kg! niceness

Thanks mate!! I know, zag laatst je filmpje met 110 + chains voorbij komen in je log, je begint er ook weer lekker terug in te komen na je vakantie!

By the way, ik heb nu ook al een paar trainingen 6 chains gebruikt ipv 4, +48kg dus, is dit overdone en kan ik het beter bij 4 houden of is het net goed om aftewisselen?!

En nu rusten, morgen een dagje helpen bij open sterkste Limburger en zondag knallen @Parkstad !! :fire: !!

By the way, ik heb nu ook al een paar trainingen 6 chains gebruikt ipv 4, +48kg dus, is dit overdone en kan ik het beter bij 4 houden of is het net goed om aftewisselen?!

Volgens Louis Simmons moet het gewicht vd chains afgesteld zijn op de 1RM squat, maar dan zou ik ff moeten zoeken waar de verhoudingen nu weer stonden. Maar dit gaat ook over speed box squats en jij maakt eigenlijk volume met die chains dus ik denk dat je wat op je eigen staat hiermee op deze manier :) Experimenteren dus!

(Of eens een schema kiezen!! :D)

• #14.805
Experimenteren dus :D

lekkere pushpress ouwe.

Yo Sanca, traps squad buddy .. gaat lekker die trainingen, moet zelf ook maar frequenter gaan squatten,
veel basis shit doen. Anyway, succes zondag .. get that price!!!

succes vandaag met klaarzetten en morgen met knallen!
We verwachten uitgebreide verslagen!

• #14.809
Sterkste man van Parkstad

Medley: Yokerace 255kg + bolwandelen 110kg

Yoke ging als een speer, had ik op 6 seconden binnen, de bol daarna verkeerd vastgepakt zodat meteen mn adem afgesneden werd, halverwege gedropt, paar x opnieuw opgenomen, tot aan pallet gesparteld maar niet geladen -4de

Accuhold vervanger voor tire, goddamned

Was al meteen ****ed up omdat ik zeker een dikke halve minuut met dat onding in mn handen had gestaan eer ze vonden dat ik goed stond en ze floten om te starten, alles was dus al volledig verzuurd eer ik begonnen was, kreeg ik de hele tijd opmerking van kont tegen de yoke, rug tegen de yoke terwijl de gewoon fysisch niet mogelijk was voor me, teleurstellend maar 31 sec -4de

OH-medley: keg 65kg + stone 75kg + dumbbell ? kg + log 100kg

Ging aardig, alles klaar in 35 sec ofzo -3de

Truckpull ? ton

****, ging van geen kanten, 0.0 grip, 0.0 techniek, niet goed te praten dit, bergklimschoenen halen en deze shit trainen damned -4de ??

Ovums of steel 90-100-110-120-130-140-150kg

Ging best aardig, t/m 130 vlot erop gekregen, 140 nog gepoogt maar kreeg 'em niet gelapped, durfde ook niet allout te gaan omdat ik geen zin had mn rug hier weer op te vernken -2de

Overall 4de geworden van de 7, eerst zeiden ze 5de, ik zei meteen dat klopt niet, telden hun na sta ik 4de, geen idee of hun puntentelling klopt maarja, ben sowieso blij dat mn rug het heeft gehouden, zeurde heel even bij de log en 140 ovum maar no damage done :')

Volgende keer 1ste :D

Spijtig vd accuhold want die had ge kunnen winnen dan :)

Die bol is idd ook een spijtige zaak :)

jammer dat je net geen podiumplaats behaald hebt mate ! toch goed gestreden, raar met die puntentelling ??? en ****ed up van die accuhold, dat lijkt me een klote onderdeel ! je ging wel hard met die Yoke !!

Ook maar even een abbotje hier :D

• #14.814
jammer dat je net geen podiumplaats behaald hebt mate ! toch goed gestreden, raar met die puntentelling ??? en ****ed up van die accuhold, dat lijkt me een klote onderdeel ! je ging wel hard met die Yoke !!

Ik was wel wat teleurgesteld ja, had echt een podiumplek verwacht, roepen ze ineens af dat ik 5de was, mn gevolg en ik hadden meteen zoiets van no way, eventjes erna kwam Michel me zeggen, we hebben ons vergist, je bent 4de, ik snap er de ballen van, maarja, mn rug heeft het goed gehouden en daar ging het me om!!

Ook maar even een abbotje hier :D

Gezellig :D

Was de grip daar zo slecht dan?, ik doe het ook gewoon op allstars en nergens last van.

Toch gefeliciteerd man.
Jij loopt harder met een yoke dan ik in mijn korte broek man!

• #14.817
Whatthafaaaack, dan ga je nog eens op de weegschaal staan na een paar weken om te kijken of je nog -105kg staat, geeft de weegschaal opeens nog maar 90kg aan?! Ik snap er niets van, +-8kg kwijt op een paar weken terwijl ik dacht dat ik zwaarder aan't worden was?!

Was de grip daar zo slecht dan?, ik doe het ook gewoon op allstars en nergens last van.

Ja, ondergrond was best glad ja (weg ook bergop), ik was natuurlijk weer 1 van de enige (of de enige) zonder bergklimschoenen, effe mn sportschoenen getest gehad, kon ik al helemaal niet me afzetten, dus werkschoenen aangedaan, als ik dan laag ging hangen kwam ik niet vooruit, moest dus meer rechtop lopen om afzet/grip te vinden, erg jammer, zeker omdat ik al langer zeg om nieuwe schoenen t ehalen

Toch gefeliciteerd man.
Jij loopt harder met een yoke dan ik in mijn korte broek man!

Thanks Hum' !!

Ja, die yoke ging wel lekker, liep ik het snelste van de hele hoop, jammer dat die bol er nog na kwam :D
Achteraf gezien had ik meer mn tijd moeten pakken, aangezien alleen David Panders de medley op een behoorlijk tempo uitdeed, nog 2 anderen deden 'em uit maar echt epic slow, op het 1000ste gemakje, had ik het geweten (was 3de ofzo aan de beurt)... maarja ;)

Toch degelijk gepresteerd Sanca man. Techniek op de truck/bus pul was indd niet echt goed, maar daar kan uiteraard aan gewerkt worden. Volgende keer verwacht ik gewoon een plek bij de eerste drie. Snap alleen niet waarom David zich alleen op deze wedstrijden laat zien, met zijn kracht en potentie zou hij zich toch ook aan wat zwaardere wedstrijden mogen wagen met wat meer concurrentie.

Hoop je snel weer een in de schuur te zien, arrgghhhh.

• #14.819
Toch degelijk gepresteerd Sanca man. Techniek op de truck/bus pul was indd niet echt goed, maar daar kan uiteraard aan gewerkt worden. Volgende keer verwacht ik gewoon een plek bij de eerste drie. Snap alleen niet waarom David zich alleen op deze wedstrijden laat zien, met zijn kracht en potentie zou hij zich toch ook aan wat zwaardere wedstrijden mogen wagen met wat meer concurrentie.

Hoop je snel weer een in de schuur te zien, arrgghhhh.

Thanks Maurice! Ja, truckpull heb ik heel lang geleden eens 1x getraind en 1x op wedstrijd gedaan, heb ik hier geen mogelijkheden toe om voor te trainen, als ze die tireflip niet vervangen hadden door die k*t accu hold waarmee ik onnodig lang mee in mn klauwen had gestaan eer de tijd begon had ik sowieso top 3, njah
Ik zei David nog dat ik hem volgend jaar op een kwalificatie wil zien staan :D sowieso doet hij Limburg ook weer mee zei ie

Volgende week uitstap naar raw power baarn, misschien de week erna, zei Bert gisteren nog dat we dringend nog eens moeten langsgaan!!

• #14.820
Squat against chains

60-3 +48kg
90-3 "
120-3 "
150-0 " zou PR zijn geweest, soon!
130-1 "

Clean and pushpress

55-1
75-1
80-1