MironT
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 274
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nice man ouwe, ik ga volgende week ook weer met kettingen squatten, sta een beetje stil..
gaat wel lekker weer, keep it up! doe ooks squats met chains, ook toevallig met 32kg! niceness
!!By the way, ik heb nu ook al een paar trainingen 6 chains gebruikt ipv 4, +48kg dus, is dit overdone en kan ik het beter bij 4 houden of is het net goed om aftewisselen?!
Experimenteren dus!
)jammer dat je net geen podiumplaats behaald hebt mate ! toch goed gestreden, raar met die puntentellingen ****ed up van die accuhold, dat lijkt me een klote onderdeel ! je ging wel hard met die Yoke !!

Was de grip daar zo slecht dan?, ik doe het ook gewoon op allstars en nergens last van.
Toch gefeliciteerd man.
Jij loopt harder met een yoke dan ik in mijn korte broek man!

Toch degelijk gepresteerd Sanca man. Techniek op de truck/bus pul was indd niet echt goed, maar daar kan uiteraard aan gewerkt worden. Volgende keer verwacht ik gewoon een plek bij de eerste drie. Snap alleen niet waarom David zich alleen op deze wedstrijden laat zien, met zijn kracht en potentie zou hij zich toch ook aan wat zwaardere wedstrijden mogen wagen met wat meer concurrentie.
Hoop je snel weer een in de schuur te zien, arrgghhhh.
sowieso doet hij Limburg ook weer mee zei ie