XXL Nutrition

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
  • #15.061
Ben weer even aan het spieken na lange tijd. ;)

---------- Post toegevoegd Thu 24 Nov 2011 om 20:58 ----------

zit de Savickas press er nog in ?

Spiek eens naar de vorige pagina dan, ik heb ze een lange tijd niet gedaan maar recent terug opgepikt ;)

hele nette trainingen kerel!

ik zou best wel eens willen weten hoe sterk ik was geweest op al die onderdelen als ik al die jaren had doorgetraind ;)

Thanks kerel !

Met al dat kliko gesjouw, gehandicapten wc dips en dakgoot optrekken heb je toch niet helemaal stilgezeten :orly: :yarly: :nowai: :D

Alle gekheid op een stokje, ben er eigenlijk ook wel een beetje benieuwd naar ;)

• #15.062
Damned, nu lijkt het net of ik vandaag geluierd heb :grumble:

hahaha epic klusmier in de logsectie, tijd dat de legende een logje gaat starten helaas heb ik dat gemist vroegah

• #15.065
Chins

bw*6
bw+10*5
bw+20*3
bw+10*5
bw*7
bw+10*3
bw+20*1
bw*5
bw*5
bw*5

T-bar row in the corner

40-6
80-6
100-3
110-3
120-5
120-5

Mace holds *

2 sets 10kg/hand

Seated dumbbellpress no backsupport

22-10
22-10
22-9

Incline flyes

22-6
22-6
22-6
22-6

Squat

60-1
80-1
100-1
120-1
120-1
120-1

* geen idee wat de precieze benaming is, heb de oefening op fb bij iemand voorbij zien komen en hij noemt ze zo maar kent eigenlijk ook de naam niet :P

Het is dus een soort hercules/indian clubber hold oefening, in elke hand een dumbbell met enkel onderaan gewicht geladen, armen uitgestrekt houden dus zoals bij een herculeshold, zolang mogelijk vasthouden
Damn, die 10 kilo'tjes dumbbells lieten me gewoonweg verzuren en trillen als een malle, epic :roflol:

Flink volume op die chins man. Nice!

shit die presses van jou
jaloers nee man - hoe kom je erbij:)

• #15.068
  • #15.069
smtl Nuth

Yoke drop and turn @12m

300-24m * belt, koud loop PR :rolleyes:
300-24m *
230-24m beltless, sprint

*beide sets met 300 1ste 12m lekker, 2de 12m met drops (bergop en yoke stond wat laag voor me), natuurlijk wel leuk om te weten dat ik dit koud kan maar lijkt me niet verstandig om dit regelmatig te gaan doen

Farmers turn @12m

55-24m
85-24m
105-36m belt
135-0m ****ing hoerek*t, epic fails op pickup, lichamelijk en mentaal blokkeerde ik gewoon, wtf?!

One armed 50mm dumbbellpress

30-5
50-3
60-1 2de net niet in lock kunnen houden
70-0 ontelbare attemps, paar echt close, props voor Domie die uiteindelijk 75 deed !

Atlasstones

105-0 @1.65m wou niet op de schouder vandaag :mad:
105-2 @1.45m
105-1 @1.45m met paar fails erbij
135-0 @1.45m kwaad gemaakt, epic snelle pickup (beter dan de 105, lol), goed omhoog, net niet erop, 135m had wel gelukt maarja, daar heb ik gene zak aan als ik op limburger de 105 op 1.75m moet krijgen

K*tzooi, zat vandaag echt niet lekker in mn hoofd, was zelfs aan't denken helemaal te stoppen met sm :eek: nu kan ik gelukkig weer wat relativeren :o

Gvd K*t belg!! Ik kon vandaag niet komen maar als ik er bij was en je had gezegt ik wil er mee stoppen. Kreeeg je klappe bro.!! Serieus Kop op en gewoon blijve trainen.. Kijk naar je zelf en stel je zelf de tijd,,

VOlgende week ben ik er ;)

• #15.071
Gvd K*t belg!! Ik kon vandaag niet komen maar als ik er bij was en je had gezegt ik wil er mee stoppen. Kreeeg je klappe bro.!! Serieus Kop op en gewoon blijve trainen.. Kijk naar je zelf en stel je zelf de tijd,,

VOlgende week ben ik er ;)

Die klappen had ik gvd vandaag hard nodig man, ik zei nog tegen Joris dat je broer erbij had moeten zijn, hehehe

Ik ga nog een tijdje mn ding doen met die frequent shizzle, en anders moet ik er toch aan gaan geloven en weer een schema gaan gebruiken, blegh

Privé en op't werk is't ook even een stressperiode maar niets wat niet kan overwonnen worden, ga nu in de 1ste plaats weer de voeding wat omhoog gooien en mezelf af en toe een dikke trap onder de kont geven :mad:

Achteraf gezien toch best nog aardig getraind vandaag maar op't moment zelf voelde ik me echt weaker dan weak :o

Iedereen heeft wel eens een baaltraining man.
Next time you'll kill 'em!

Dit is de één stap terug voor twee stappen vooruit ;)

Deze training is bijlange niet zo slecht als je zelf zegt hoor Johan !

Dark times voor Sanca. Gewoon doorraggen.

ik wou dat ik die gewichten kom pakken t.a.v je presses
maar dat zit er helaas nog niet in

• #15.077
Strict press

55-10
75-1
55-10
70-2
55-10
65-3
55-10 epic opbouw maar voelde gewoon lekker

Close grip bench

80-6
80-6
80-6
80-6

Dumbbell pullover

42-8
42-8
42-10

Squat

60-12
80-8
100-1
120-3
120-3
120-3

Frontsquat

60-10
60-10
60-10

Iedereen heeft wel eens een baaltraining man.
Next time you'll kill 'em!

Yaaahrrr :fire:

Dit is de één stap terug voor twee stappen vooruit ;)

Ik wil altijd maar vooruit blijven gaan, soms vergeet ik eens een stapje terug te zetten

Deze training is bijlange niet zo slecht als je zelf zegt hoor Johan !

Achteraf gezien valt het nog mee maar ik kan/wou beter !!

Dark times voor Sanca. Gewoon doorraggen.

That's the plan :D

ik wou dat ik die gewichten kom pakken t.a.v je presses
maar dat zit er helaas nog niet in

lol, had ik even verkeerd gelezen, ik wou dat ik ook terug de gewichten kon pakken die ik normaal kan :o

helemaal stoppen met Sm ?? Nee man !!
gewoon lekker doorknallen, volgende keer gaat het vast beter man !!

• #15.079
Terug
Naar boven