- Waardering
- 3.870
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

There can be only one Johan in the finals, the battle is on![]()

Woopy Vs Sance. Winnner = Sanca arghh Voor de finale gaat sance Training bootcamp Limburg in. an mot Jimmy nog gaan oppassen![]()

je schema heb ik nooit echt kunnen volgen . wel frequent squatten maar globaal gezien toch wel weinig sets in de 80-90% zone en weinig squatvolume in het algemeen of ben ik verkeerd. Al squat je elke dag indien geen significant volume in die intensiteits zone is het tijdsverlies imo. just me 2 cents dude. Met jouw ingesteldheid komt het wel goed. keep it up sancaman!
ik doe elke training wat de ijzergoden me influisteren
Wat is de oefening pull-through? Sterk volume op de press, stijve schouders vandaag neem ik aan?![]()

Zou je de oefeningen iedereen aanraden? Ik bedoel maar, heb je er vertrouwen in?
Ik zoek altijd goede onderrug/hamstrings oefeningen.![]()

wat vind jij de meerwaarde van de pull througs sanca
ik heb effe wat filmpjes bekeken volgens mij worden de hams het hardst
aangepakt ? als je hem goed uitvoert want je ziet nogal wat verschillende uitvoeringen
langskomen

Ik doe het vooral om alles lekker te rekken en doorbloeden en de hams in de fik te zetten
Er zijn idd vele variaties te zien op youtube, ik doe ze met gestrekte benen, knieën lichtjes gebogen, vind ik echt een heerlijke oefening