XXL Nutrition

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

There can be only one Johan in the finals, the battle is on :fire:

Woopy Vs Sance. Winnner = Sanca arghh Voor de finale gaat sance Training bootcamp Limburg in. an mot Jimmy nog gaan oppassen :cool:

• Topic Starter Topic Starter
  • #15.083
Uberzware dag op het werk vandaag, uren aan een stuk lopen met mortel, blokken en epic zware schoorsteendekstenen en dit op trappen, 4 etages hoog van een appartementsblok op het dak met op de kop toe overuren maar ipv te gaan whinen zie ik het als one hell off a warmup :wl:

Backyard

Axle deadlift pronated

63-3
83-3
103-3
123-3
133-1
143-0 2x tot stukje onder de knieën, geen idee meer wat mn PR hierop is, epic lang geleden
133-1
138-1 locked maar bovenin wel niet paar tellen vast kunnen houden
133-1 + paar partial reps
113-8

Farmer pickup

60-1
80-1
100-1
120-2 belt
120-2 na 2de rep op de knietjes

Atlasstone schouderen

90-1
90-1
90-1
90-1
90-1

Tireflip

1 x 8

Aye, gonna keep the spirit alive !!! :fire:

There can be only one Johan in the finals, the battle is on :fire:

Nice to know, en ik u maar gunnen om samen in de finale te staan, Sanca and Mini-me, but if you want war, war is what you'll get :fire:

Woopy Vs Sance. Winnner = Sanca arghh Voor de finale gaat sance Training bootcamp Limburg in. an mot Jimmy nog gaan oppassen :cool:

Yaaahrrr, Fausto knows what's up :D

Beetje strijd is toch zo veel leuker :D

je schema heb ik nooit echt kunnen volgen . wel frequent squatten maar globaal gezien toch wel weinig sets in de 80-90% zone en weinig squatvolume in het algemeen of ben ik verkeerd. Al squat je elke dag indien geen significant volume in die intensiteits zone is het tijdsverlies imo. just me 2 cents dude. Met jouw ingesteldheid komt het wel goed. keep it up sancaman!

Een echte piraat leeft voor de strijd!

• #15.087
Beetje strijd is toch zo veel leuker :D

Ofkeurs maar het is zoveel leuker als we de strijd in de finale beslechten :D

je schema heb ik nooit echt kunnen volgen . wel frequent squatten maar globaal gezien toch wel weinig sets in de 80-90% zone en weinig squatvolume in het algemeen of ben ik verkeerd. Al squat je elke dag indien geen significant volume in die intensiteits zone is het tijdsverlies imo. just me 2 cents dude. Met jouw ingesteldheid komt het wel goed. keep it up sancaman!

Thanks for your 2 cents dude, je hebt idd een goed punt!

Als je mn schema zou kunnen volgen ben je een held :D ik doe elke training wat de ijzergoden me influisteren

Tja, die squat ja, vergeet niet dat ik nog niet terug op mn piek ben van voor mn blessure, het lijken misschien soms wel lage cijfers maar altijd vol intensiteit en toch wel een goed percentage van mn huidige max imo (160/170) reppen gaat de ene dag goed en de andere voor geen meter maar ik probeer er altijd zoveel mogelijk uittekrijgen, sinds een week of 2 wissel ik ook wat meer af tussen lichte en zware squatdagen wat ik voorheen eigenlijk nooit deed

Een echte piraat leeft voor de strijd!

Hahaha, inderdaad !!!

Laatst bewerkt:
  • #15.089
Strict press

35-10
35-10
55-1
65-5
65-5
65-5
65-5
65-5
65-4
65-3
65-4
65-3
65-4
65-4
65-4

Chins

bw+15*4
bw+15*4
bw+15*4
bw+10*4
bw+10*4
bw+10*3
bw+5*4
bw+5*4
bw+5*4
bw*4
bw*4
bw*4

Pulltrough

30-12
50-12
80-8
80-8
80-5

Thanks mate, lang geleden dat ik je hier nog gezien heb

Volume.

Wat is de oefening pull-through? Sterk volume op de press, stijve schouders vandaag neem ik aan? :D

dik volume inderdaad !!

• #15.093

qft :D

Wat is de oefening pull-through? Sterk volume op de press, stijve schouders vandaag neem ik aan? :D

http://www.youtube.com/watch?v=ZkaUG-w8ErA&feature=related

Beetje stijve schouders én onderrug, alle setjes waren beltless en dat heeft toch wel een behoorlijke impact ;)

Thanks mate! Ik hunker ernaar om weer reps op 80-90kg te kunnen maken, alltime PR is 95kg, lijkt nu eventjes ver weg maar moet terug komen :fire:

Zou je de oefeningen iedereen aanraden? Ik bedoel maar, heb je er vertrouwen in?:D

Ik zoek altijd goede onderrug/hamstrings oefeningen. :)

• #15.095
Zou je de oefeningen iedereen aanraden? Ik bedoel maar, heb je er vertrouwen in?:D

Ik zoek altijd goede onderrug/hamstrings oefeningen. :)

Jazeker, ik doe geen oefeningen waar ik geen vertrouwen in heb en probeer mn tijd in de gym alleen met nuttige zaken te besteden, niet teveel poespas :D

Die pulltrough vind ik zeker wel een aanrader, kun je ook met bands doen, probeer het eens zou ik zeggen ;)

Doet me eraan denken dat ik sinds mn laatste snatch training hier aan't twijfelen of ik die nog wel op zolder zou doen, heb nl maar erg weinig plaats tussen mn powerrack en plate trees en dat was bijna verkeerd afgelopen, snatches in een beperkte ruimte raad ik bij deze dus niemand aan :roflol:

wat vind jij de meerwaarde van de pull througs sanca
ik heb effe wat filmpjes bekeken volgens mij worden de hams het hardst
aangepakt ? als je hem goed uitvoert want je ziet nogal wat verschillende uitvoeringen
langskomen

• #15.097
wat vind jij de meerwaarde van de pull througs sanca
ik heb effe wat filmpjes bekeken volgens mij worden de hams het hardst
aangepakt ? als je hem goed uitvoert want je ziet nogal wat verschillende uitvoeringen
langskomen

Ik doe het vooral om alles lekker te rekken en doorbloeden en de hams in de fik te zetten :D

Er zijn idd vele variaties te zien op youtube, ik doe ze met gestrekte benen, knieën lichtjes gebogen, vind ik echt een heerlijke oefening

Ik doe het vooral om alles lekker te rekken en doorbloeden en de hams in de fik te zetten :D

Er zijn idd vele variaties te zien op youtube, ik doe ze met gestrekte benen, knieën lichtjes gebogen, vind ik echt een heerlijke oefening

oke dan thx

Pullthroughs tegen bands zijn echt meesterlijk voor de glutes en hams, en veel fijner dan met een cable pulley.

• #15.100
smtl Nuth

Wegens file 45minuten te laat aangekomen, maar 1 setje yoke gelopen, als ik het goed heb 260kg-24m, beltless

tireflip +-370kg

4x
3x
3x
3x 1ste setje b2b, triples gewoon achtereen

Treinas laden 110kg @+-1.10m

5 x 1 vanuit stand
5 x 1 met een kleine 2m run erbij

Atlasstones

105-0 @1.45m paar x net niet
105-3 @1.35m
105-1 @1.45m
105-1 @1.55m
105-1 @1.65m nice dat ie weer erop ging !!
135-1 @1.35m na een paar fails

Lijkt niet veel zo op papier maar gewoon lekker getraind, had er gelukkig weer plezier in, komt weer goed in het hoofd :D

Terug
Naar boven