girovaki
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 217
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

The bear is sowieso geen pretje.
Wel kalme training of volgt er nog een tweede?
Die Savickas press van gister is ook nice trouwens.
---------- Post toegevoegd Mon 20 Feb 2012 om 20:23 ----------
Jij deed ook die front squat lockouts he.. ik zie dat jij ze met 200+ deed.. Wat is je reguliere front squat 1RM?
Ik kreeg vandaag maar 30kg meer omhoog.. vond het opvallend weinig verschil..

Yep, vandaag bewust wat rustiger aan gedaan, moet ook eens af en toe, al was ik daarjuist serieus aan't overwegen toch nog even te gaan squatten
Regular frontsquat van me is gay, blijft al een tijdje hangen op 135 (vroeger met crossed grip wel al eens 145 gedaan maar sinds ik cleangrip doe niet meer kunnen evenaren en ik kan niet meer wennen aan crossed grip)
Hmmm, raar, ik doe hem op borsthoogte, stukje onder de tepel, mij is verteld dat ik hem voor de 1ste keer moest laden met mn 1RM backsquat, ik verklaarde hem voor gek maar stond verbaasd dat het gewoon ging, morgen ga ik de 230 eens erop gooien![]()

Sanca man, ben ik je zondag vergeten te zeggen. Viel me op dat je er weer lichter uit zag. No offence my friend. Maar viel me op. Daar moet je wel een beetje op gaan letten wil je sterker worden. Dat je nu nog vooruitgang maakt heb je puur aan je trainingdrift te danken. Maar daar komt ook een einde aan. Je zit nu volgens mij niet ver meer van de 90kg af. Terwijl je naar de 105-110 toe moet. Kom eens een weekje bij me langs om te eten![]()
zeker no offence taken 

En als je bij Alex klaar bent, kun je bij mij aanschuiven.