prosteenstoter
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 479
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 25%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Imo is een power clean/deadlift/block pull een betere oefening voor de traps.ben benieuwd naar welke powershrug fan met een onderbouwd antwoord kan komen?
- massive strain @ CNS
- straps, dus geen griptraining
- kleine ROM
+ veel weight
Iemand meer +?
ben benieuwd naar welke powershrug fan met een onderbouwd antwoord kan komen?
- massive strain @ CNS
- straps, dus geen griptraining
- kleine ROM
+ veel weight
Iemand meer +?

merk je nou al wat voordelen van die zware powershrugs?

Als je dat maar weet sancaman!
Powershrugs is DE trapoefening bij uitstek!!![]()

buffe powershrugs
verwacht ook niet anders hier in dit log
ja, maar heb je der ook wat aan ... zeker met zo'n lage rep range

ben benieuwd naar welke powershrug fan met een onderbouwd antwoord kan komen?
- massive strain @ CNS valt heus wel mee, is imo net goed ivm "wennen" aan zware loads
- straps, dus geen griptraining ik doe dit dan ook niet voor mn grip
- kleine ROM
+ veel weight en wat is daar verkeerd mee?
Iemand meer +?

Imo is een power clean/deadlift/block pull een betere oefening voor de traps.
nouja, block pull voldoet eigenlijk ook aan geen van de drie min punten die ik hier boven stelde, er is geen ROM (statische belasting traps), massive strain op CNS is hier ook en straps ligt aan jezelf...
powercleans/hangcleans ben ik het wel erg mee eens... lange range of motion en door het gebrek aan een eccentrische beweging en lager gewicht minder taxing voor je cns, wel genoeg gewicht en een explosieve beweging die de traps aanzet tot groei... hiermee wil ik niet beweren dat statische belasting niks voor traps doet want dat doet het zeker wel en het is een leuk bij effect van de, toch al goede, deadlift, maar het is niet de meest gerichte trapsoefening, in mijn ogen

Wel fan, maar als cheaten bij de laatste setjes, gaan met gewone strapless shrugs tot je max en daarna er nog even overheen met powershrugs met straps, maar is ook persoonlijk he![]()