XXL Nutrition

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

Altijd meedoen als het enigszins gaat Johan.
Niet mee eens, waarom zou je meedoen als je niet de volle 100% uit jezelf kunt halen door een blessure. Je kan dan alsnog meedoen met in je achterhoofd dat je op moet passen dus dan wordt het sowieso niets en kan je je alleen maar erger blesseren. Komt wel goed sanca, kuitje is wel weer heel voor de wedstijd.;):D

Zucht !

• Topic Starter Topic Starter
  • #15.723
Ik pakte hem mee sanca ! ook al doe je rustig aan probeer je te plaatsen ! en dan herstel tot Finale ! Ik las dat er nog ma 10 a 11 man deden ! 3 man verslaan ( met alle respect voor de andere deelnemers ) moet toch wel te lukken zijn ? Kop op kerel ! Dit is de wedstrijd waar je voor hebt getraind en heb afgezien ! Lets go !!

De zin is er sowieso matey maar als ik meedoe is er nog altijd de kans dat ik een paar onderdelen (log, tire, sled) niet mee kan doen omdat er nog altijd kans is op herval en dat gaat dan weer enorm veel punten kosten dus waarom dan het risico nemen als ik misschien toch niet door ben dan....

En volgens Domie ben ik een zwakkeling die zich elke wedstrijd blesseerd :roflol:

:rolleyes:

Altijd meedoen als het enigszins gaat Johan.

I'll keep it in mind !

Niet mee eens, waarom zou je meedoen als je niet de volle 100% uit jezelf kunt halen door een blessure. Je kan dan alsnog meedoen met in je achterhoofd dat je op moet passen dus dan wordt het sowieso niets en kan je je alleen maar erger blesseren. Komt wel goed sanca, kuitje is wel weer heel voor de wedstijd.;):D

Op 80% ofzo ben ik ook nog best sterk :D

Sven bedoeld het goed schatje xx

Inderdaad, hij moet kunnen knallen. Zijn comeback mag geen sanca op half vermogen zijn, het moet sanca op turbo zijn!

Log moet je semi strict ook nog wel een behoorlijk gewicht kunnen verzetten lijkt me. Als je met een man of 4 gedeeld laatste wordt met 90kg, verlies je niet teveel punten. Tire en vooral sled kunnen gevaarlijker worden. Maar ik denk dat je op de farmers+yoke en deadlift wel wat punten pakt, dus moet te doen zijn :)

• #15.726
Inderdaad, hij moet kunnen knallen. Zijn comeback mag geen sanca op half vermogen zijn, het moet sanca op turbo zijn!

Yaaaahrrrr, true matey maar als ik me plaats kan het zijn dat ik op de finale in nitro stand sta !!!

Log moet je semi strict ook nog wel een behoorlijk gewicht kunnen verzetten lijkt me. Als je met een man of 4 gedeeld laatste wordt met 90kg, verlies je niet teveel punten. Tire en vooral sled kunnen gevaarlijker worden. Maar ik denk dat je op de farmers+yoke en deadlift wel wat punten pakt, dus moet te doen zijn :)

Probleem bij log is de clean... 100 farmers en 300 yoke doe ik normaal fluitend, plan was erop te sprinten en top 3 te halen maar de schrik zit erin omdat ik me met farmers geblesseerd heb, sled was normaal ook mn ding en na de vele tiresessies met de smtl tire moest die van Jimmy een lachertje worden, 200-210-220 DL moet wel kunnen lukken al was het plan aanvankelijk 250/260, pretty ****ed up dus :mad:

Doen dan!

• #15.728
Met pijn in het hart en tranen in de ogen heb ik dan toch maar afgezegd voor de voorronde, het risico op herval is gewoon nog te groot en dan ben ik misschien genaaid voor de rest van het seizoen, op naar vlaanderen dan maar :(

Potverdomme man.

Met pijn in het hart en tranen in de ogen heb ik dan toch maar afgezegd voor de voorronde, het risico op herval is gewoon nog te groot en dan ben ik misschien genaaid voor de rest van het seizoen, op naar vlaanderen dan maar :(
Moeilijke, zure, maar toch verstandige beslissing denk ik. Door blijven knallen Sanca, jou kans komt wel weer.:)

Waarschijnlijk inderdaad de verstandigste beslissing, maar niet tof natuurlijk...

jammer man

t*ring jammer man. Wel verstandig natuurlijk, Johan.

Speciaal geval!

• #15.736
Ik wist dat ik niet verstandig was, ik MOET het gewoon proberen :D

haha, ik kan het toch ook wel waarderen. Goodluck!

verstandig

"brains over brawn" :D

Terug
Naar boven