MuscleMeat

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

Yeahhhh arghhhhhh

• Topic Starter Topic Starter
  • #15.822
Yaaahrrr matey, vandaag was weer eens overduidelijk waarom ze me the pirate noemen, hahaha :D

Zeker. Was ook z'on training waar je meer respect voor elkander krijgt. Kei hard afzien, elkander steunen, aanzetten tot PR's!!!

Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit ik heb ervan genoten!!!!!!! :D

Vet hoor, dikke trainingen weer deze week bro.

Nice Sanca, goeie training!

Trainingen gaan weer goed zie ik. Nice kerel.

Nette snatches! Ik doe ze zelf echt veels te weinig...gr.

• #15.828
Vandaag opgestaan met een trashed lowerbody, vond ik niet erg, was de training van gisteren wel waard :D maar in de vroege voormiddag begon ik me opeens sloom en futloos te voelen, af en toe met kleine braakneigingen, goddamned, volgens mij ligt er een griepje op de loer FUUUUU

Strict press

35-6
45-6
60-6

Close grip bench

55-6
65-6
75-6
85-6
95-6

Dips

bw*12
bw*12
bw*10

Damned, ik dacht het klotegevoel eruit te pompen maar naarmate ik langer bezig was begonnen meer vezeltjes in mn lichaam tegen te spruttelen, was eigenlijk beter na de strict press al gestopt, zelfs op mn bankje gaan liggen om te pressen voelde gewoonweg k*t en ik lag er meer als een zak aardappelen bij maarja, het ligt niet meteen in mn aard om zomaar op te geven, wou toch nog proberen er iets moois van te maken

Zeker. Was ook z'on training waar je meer respect voor elkander krijgt. Kei hard afzien, elkander steunen, aanzetten tot PR's!!!

Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit ik heb ervan genoten!!!!!!! :D

Hell yeah matey, was een uberlekkere training en opperbeste sfeer/teamspirit !!

Vet hoor, dikke trainingen weer deze week bro.

Thanks mate !!

Thanks Jorrit, fijn je hier nog eens te zien :)

Trainingen gaan weer goed zie ik. Nice kerel.

Aye Maurice, wel erg klote dat ik nu weer geplaagd blijk te zijn door een griep oid :mad:

Nette snatches! Ik doe ze zelf echt veels te weinig...gr.

Thanks man en welkom in mn logje ;)

Laatst bewerkt:
Eey sancaman!!

Hier hang je dus steeds uit. Laatste keer dat ik jou zag was je constant het forum aan het volspammen met shutterspeed. :roflol: Alweer 2 jaar terug denk ik.

Je stats zijn iig wel flink vooruit gegaan als ik je laatste pagina's zo ff doorlees.

Ben zelf voor de zoveelste keer weer begonnen met trainen, en als je weer begint met trainen komt dbb automatisch terug.

succes verder man en had 1 vraagje. Wat vindt jij van die chains die je er bij hangt, ik zie het namelijk steeds vaker voorbij komen bij de leden hier.

ajuu.

• #15.830
Hey Erwin !! Long time no see ! Yes, I'm a strongman now :D en tegenwoordig spam ik meer op facebook dan op Dbb :roflol:

Die chains zijn fijn om overload te trainen, gebruik ze af en toe bij squats en deadlift, bij bench is alweer even geleden, maar dat is ook omdat ik nog maar amper bench, vandaag toevallig weer omdat ik te trashed was om fantsoenlijk OH te doen ;)

haha ik wist wel dat je er mee bezig was tijdje terug maar de omschakeling is nu compleet dus:) Wel flink profijt van gekregen zie ik.

Ik ga hem in de gaten houden man. groette!

• #15.832
Yup, ben 100% op strongman gericht nu, muaythai ben ik ook al een hele poos mee gestopt al mis ik dit met momenten nog wel maar het was gewoon niet meer combineerbaar
Jammer genoeg wel paar keer geplaagd geweest door blessures met als "hoogtepunt" een kuitscheur een week of 5-6 geleden en 2 jaar geleden door mn rug gegaan en die speelde 2 weken geleden door een onvoorzichtigheid ook weer op, zucht, niet echt bevorderend dus voor de progressie maar ik bikkel me er door ;)

Nu dus ziek, vandaag thuis gebleven van het werk met symtomen, sloomheid, hoofdpijn, keelpijn en pijn in de gewrichten, lekker toch, zo'n dagje (vrijdag) de hele dag in de regen werken :mad: heb het hele weekend geen last gehad maar de eventtraining van zondag heeft ook aardig aan mn weerstand geknabbeld denk ik

Beterschap dan man.

• #15.834
Thanks man !! Net terug van de dokter, verdict: virale infectie met daardoor ook een lichte ontsteking op de spieren, verklaard dus meteen waarom gisteren alles zo k*t ging, zit niks anders op dan maar uit te zieken vrees ik, goddamned

****ed up ook was dat hij 2 medicijnen, waaronder een neusspray, moest vervangen door medicijnen die minder effectief zijn, dank u wel dopingcomissie goed bezig hier in België :rolleyes:

Thanks man !! Net terug van de dokter, verdict: virale infectie met daardoor ook een lichte ontsteking op de spieren, verklaard dus meteen waarom gisteren alles zo k*t ging, zit niks anders op dan maar uit te zieken vrees ik, goddamned

****ed up ook was dat hij 2 medicijnen, waaronder een neusspray, moest vervangen door medicijnen die minder effectief zijn, dank u wel dopingcomissie goed bezig hier in België :rolleyes:

Ahh klote man, doe je niks aan.
En wat? Neusspray die op dopinglijst staat? Jammer man, was win-win situatie geweest als je die gekregen had. :D

Ben je van plan om binnenkort een wedstrijd te doen misschien of blijft het zolang in je lichaam hangen?

• #15.837
Ahh klote man, doe je niks aan.
En wat? Neusspray die op dopinglijst staat? Jammer man, was win-win situatie geweest als je die gekregen had. :D

:roflol:

Het is niet dat het anabool is ofzo maar kan als diuretica of een stof die dient om anabolen te verdoezelen afgelezen worden in de test (dacht ik) ;)

Ben je van plan om binnenkort een wedstrijd te doen misschien of blijft het zolang in je lichaam hangen?

Ik sta nog altijd op als reserve voor de finale de 30ste hé...

- rookt de dag voor een wedstrijd nog wat plantjes
- maakt zich zorgen om neusspray

:p

• #15.839
Laatst bewerkt:
Zien we je op Graspop verschijnen trouwens?

Terug
Naar boven