girovaki
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 217
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
maar in de vroege voormiddag begon ik me opeens sloom en futloos te voelen, af en toe met kleine braakneigingen, goddamned, volgens mij ligt er een griepje op de loer FUUUUUZeker. Was ook z'on training waar je meer respect voor elkander krijgt. Kei hard afzien, elkander steunen, aanzetten tot PR's!!!
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit ik heb ervan genoten!!!!!!!![]()

Nette snatches! Ik doe ze zelf echt veels te weinig...gr.

Alweer 2 jaar terug denk ik.
en tegenwoordig spam ik meer op facebook dan op Dbb 

heb het hele weekend geen last gehad maar de eventtraining van zondag heeft ook aardig aan mn weerstand geknabbeld denk ik
Thanks man !! Net terug van de dokter, verdict: virale infectie met daardoor ook een lichte ontsteking op de spieren, verklaard dus meteen waarom gisteren alles zo k*t ging, zit niks anders op dan maar uit te zieken vrees ik, goddamned
****ed up ook was dat hij 2 medicijnen, waaronder een neusspray, moest vervangen door medicijnen die minder effectief zijn, dank u wel dopingcomissie goed bezig hier in België![]()

Thanks man !! Net terug van de dokter, verdict: virale infectie met daardoor ook een lichte ontsteking op de spieren, verklaard dus meteen waarom gisteren alles zo k*t ging, zit niks anders op dan maar uit te zieken vrees ik, goddamned
****ed up ook was dat hij 2 medicijnen, waaronder een neusspray, moest vervangen door medicijnen die minder effectief zijn, dank u wel dopingcomissie goed bezig hier in België![]()
Ahh klote man, doe je niks aan.
En wat? Neusspray die op dopinglijst staat? Jammer man, was win-win situatie geweest als je die gekregen had.![]()

Ben je van plan om binnenkort een wedstrijd te doen misschien of blijft het zolang in je lichaam hangen?
- rookt de dag voor een wedstrijd nog wat plantjes
- maakt zich zorgen om neusspray
![]()