MuscleMeat

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

Die Klokov press moet ik ook eens proberen precies. Maar lijkt me een schouder neuker.
Daar ga ik wel voor.

hard die stone - mooi die klokov press

• Topic Starter Topic Starter
  • #16.003
Sessie II

Frontsquat

40-5
60-5
80-5
100-5 belt
120-1
130-1
140-0
90-3 belt uit
90-3
90-3
90-3
90-3
90-3
90-3
90-3

Speed deadlift against chains beltless, pronated

100-1 *elke set tegen 4 chains = +32kg @lockout
130-1
150-1
150-1
150-1
150-1
150-1 laatste set wat minder speed maar nog net genoeg imo

Goodmorning against bands

green *20
double green + single blue *6
double green + single blue *8 OMFG wat een tension, hahahaha

pr's RRRR always good matey !

Yaaahrrr matey !!

What the ****, dat zijn epische klokov presses.

Mwoa, valt wel mee :P

Hahaha, thanks :D

Niet téveel asskissen guys, anders ga ik ze zelf nog episch vinden :roflol:

Alweer getraind, en meteen Klokov press. :D Ik heb vandaag een rustdag, hoor.

Was een goeie training gisteren @Herselt. Vooral die 300kg speed yokes van je deden pijn aan de ogen.

Ik heb 3 weken verlof = rust van mn leven, de presses waren slechts sessie I...

Thanks mate, fijn om te horen van zo'n oerkracht als u ;)

Toen ik op CL Holland zag dat hij langer was dan die van Mo', heb ik hem toch maar wat ingekort :D

Die Klokov press moet ik ook eens proberen precies. Maar lijkt me een schouder neuker.
Daar ga ik wel voor.

Is een echte badass manmaker :D

hard die stone - mooi die klokov press

Thanks bro' !!

• #16.004
Lat pulldown breed

40-8
60-8
70-8

Close grip bench

55-12
75-10
95-6
110-3
115-1
120-1
100-4
100-4
100-4
100-4

V-handle lat pulldown

80-8
80-8
60-15

Facepull

20-12
25-12
30-12
35-12

• #16.005
Sessie II

Speed squat against bands

20-3 *elke set tegen double choked blues
40-3
60-3
80-3
80-3
80-3
80-3
80-3
80-3

Squat against bands

100-1 *elke set tegen double choked blues
115-1
130-1 belt
140-1

Bulgarian splitsquat

bw*15 per been ofcourse
bw*15
bw*15

Lekker hoor sanca! MIJN bands bevallen dus goed.

;)

ik doe het eigenlijk nooit squatten against bands - lijkt me verschrikkelijk man

Nice training Sanca, ik heb trouwens zaterdag wel erg moeten lachen op de tribune , ook met de Rpb gasten, en whoopy die heeft echt humor die ik erg kan waarderen. Heb trouwens na 3 maanden nu de 200kg deadlift bereikt ,wel met gecontroleerd neerleggen (kan 'm niet neergooien , dan ligt ie in de kelder denk ik) dus er zit nog meer in. Ben blij dat 't zo erg vooruit gaat , up to the next stage 300kg. :cheer::lifter::cheer:

Heb ik grapjes gemaakt? :p

Ik gok dat jij die kerel bent die voor ons zat?

hahahahaha hij heeft vast niet de goede woopy voor zich :P prima gozer ben je maar je bent niet zo de persoon om in het openlijke met humor te komen :P

Dat ligt eerder aan de persoon met wie ik spreek :p

daarom zeg ik openlijk... :P

• #16.013
Lekker hoor sanca! MIJN bands bevallen dus goed.

;)

Whahahahaha :roflol: !!!

U mad bro' ? ;)

ik doe het eigenlijk nooit squatten against bands - lijkt me verschrikkelijk man

Die 140 was echt doodgaan, bizar wat voor een spanning zo'n paar bandjes kunnen geven

Nice training Sanca, ik heb trouwens zaterdag wel erg moeten lachen op de tribune , ook met de Rpb gasten, en whoopy die heeft echt humor die ik erg kan waarderen. Heb trouwens na 3 maanden nu de 200kg deadlift bereikt ,wel met gecontroleerd neerleggen (kan 'm niet neergooien , dan ligt ie in de kelder denk ik) dus er zit nog meer in. Ben blij dat 't zo erg vooruit gaat , up to the next stage 300kg. :cheer::lifter::cheer:

Yep, was weer oergezellig :D

Congratz met je DL pr maat, als ik op zolder lift moet ik hem ook gecontroleerd neerleggen, word je ook sterker van !!

Heb ik grapjes gemaakt? :p

Ik gok dat jij die kerel bent die voor ons zat?

Met zn zwarte jas en bril, met jou is het altijd lacheuh, jwt !!

hahahahaha hij heeft vast niet de goede woopy voor zich :P prima gozer ben je maar je bent niet zo de persoon om in het openlijke met humor te komen :P

Wtf's this dan Doomsie, Woopy is 1 van de vermakelijkste mensen die ik ken, neen, niet alleen online, ook irl, maar je moet natuurlijk zn humor wel snappen :D

Dat ligt eerder aan de persoon met wie ik spreek :p

I feel ya bro' :P

Not mad, just jelly:$.

Ik zat idd voor je whoopy , ik had 't meer over de gele toiletbox (dopingcontrole) en nog een aantal opmerkingen die ik niet meer zo weet , maar weet wel dat het lachen was.

ik kan woopy ook wel waarderen hoor maar in grotere groepen is ie meestal vrij stil toch?

Dit had je niet moeten zeggen domi, nu gaat je ass 'gewhooped' worden bij Vlaanderen:trollface:

Ik zou nog iets kunnen zeggen, maar wil niet alle Nederlanders over me heen krijgen, dus ik ga het hier maar gewoon bij laten :D

• #16.019

Yeah bro', u mirrin' !!!

Ik zat idd voor je whoopy , ik had 't meer over de gele toiletbox (dopingcontrole) en nog een aantal opmerkingen die ik niet meer zo weet , maar weet wel dat het lachen was.

Hahaha, die opmerking over de toiletbox was idd masterlijk :D

ik kan woopy ook wel waarderen hoor maar in grotere groepen is ie meestal vrij stil toch?

Hangt er maar net van af in welke groep hij zich vertoeft, ik ken hem toch meer als een gangmaker

Dit had je niet moeten zeggen domi, nu gaat je ass 'gewhooped' worden bij Vlaanderen:trollface:

Mwuhahahaha :D

Ik zou nog iets kunnen zeggen, maar wil niet alle Nederlanders over me heen krijgen, dus ik ga het hier maar gewoon bij laten :D

Ghehehe :D

Soms denk ik dat je niet wil vooruit gaan. Ik lees hier soms en zie vele fouten. Je hoofddoel is blijkbaar een sterke overhead press. Begrijpelijk gezien je sport. Het zou je echter geen kwaad doen om eens na te denken voor je je zolder opgaat en weer wat ijzer gaat plooien. Ik lees hier soms 5+ presstrainingen op 1 week tijd. Je kan niet verwachten dat je voor strict press vooruit gaat als je op maandag een max doet, dinsdag een 10 repper, woensdag een zware triple en donderdag 5'jes enzovoort..

Wie ooit gezegd heeft dat je vaker moet strict pressen als je een dikke strict press wilt, loopt intellectueel achter. Geen twijfel mogelijk.

Een mensen lichaam kan veel aan, maar ook niet alles. Je trainingen beter spreiden en het pressen beperken tot 2-3 x per week zou veel beter werken. Een keer zwaar, een keer meer reps en evt een keer recovery.

Dit geldt niet enkel voor strict press, maar ook voor squat, deadlift, bench..
(ik heb bv al een half jaar geen strict press meer gedaan, enkel assistance en ik duwde nu 3x80 makkelijk weg.)
Als je op assistance vooruit gaat, zal de rest ook wel komen.

Terug
Naar boven