- Waardering
- 791
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 44%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Alweer getraind, en meteen Klokov press.Ik heb vandaag een rustdag, hoor.
Was een goeie training gisteren @Herselt. Vooral die 300kg speed yokes van je deden pijn aan de ogen.

Die Klokov press moet ik ook eens proberen precies. Maar lijkt me een schouder neuker.
Daar ga ik wel voor.

!!!
ik doe het eigenlijk nooit squatten against bands - lijkt me verschrikkelijk man
Nice training Sanca, ik heb trouwens zaterdag wel erg moeten lachen op de tribune , ook met de Rpb gasten, en whoopy die heeft echt humor die ik erg kan waarderen. Heb trouwens na 3 maanden nu de 200kg deadlift bereikt ,wel met gecontroleerd neerleggen (kan 'm niet neergooien , dan ligt ie in de kelder denk ik) dus er zit nog meer in. Ben blij dat 't zo erg vooruit gaat , up to the next stage 300kg.![]()

Heb ik grapjes gemaakt?
Ik gok dat jij die kerel bent die voor ons zat?
hahahahaha hij heeft vast niet de goede woopy voor zichprima gozer ben je maar je bent niet zo de persoon om in het openlijke met humor te komen
![]()

Ik zat idd voor je whoopy , ik had 't meer over de gele toiletbox (dopingcontrole) en nog een aantal opmerkingen die ik niet meer zo weet , maar weet wel dat het lachen was.

ik kan woopy ook wel waarderen hoor maar in grotere groepen is ie meestal vrij stil toch?
Dit had je niet moeten zeggen domi, nu gaat je ass 'gewhooped' worden bij Vlaanderen![]()

Ik zou nog iets kunnen zeggen, maar wil niet alle Nederlanders over me heen krijgen, dus ik ga het hier maar gewoon bij laten![]()