XXL Nutrition

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
  • #16.021
Soms denk ik dat je niet wil vooruit gaan. Ik lees hier soms en zie vele fouten. Je hoofddoel is blijkbaar een sterke overhead press. Begrijpelijk gezien je sport. Het zou je echter geen kwaad doen om eens na te denken voor je je zolder opgaat en weer wat ijzer gaat plooien. Ik lees hier soms 5+ presstrainingen op 1 week tijd. Je kan niet verwachten dat je voor strict press vooruit gaat als je op maandag een max doet, dinsdag een 10 repper, woensdag een zware triple en donderdag 5'jes enzovoort..

Wie ooit gezegd heeft dat je vaker moet strict pressen als je een dikke strict press wilt, loopt intellectueel achter. Geen twijfel mogelijk.

Een mensen lichaam kan veel aan, maar ook niet alles. Je trainingen beter spreiden en het pressen beperken tot 2-3 x per week zou veel beter werken. Een keer zwaar, een keer meer reps en evt een keer recovery.

Dit geldt niet enkel voor strict press, maar ook voor squat, deadlift, bench..
(ik heb bv al een half jaar geen strict press meer gedaan, enkel assistance en ik duwde nu 3x80 makkelijk weg.)
Als je op assistance vooruit gaat, zal de rest ook wel komen.

Als ik meer tijd had, deed ik het zelfs vaker

http://chaosandpain.blogspot.be/2012/07/pimpin-aint-easy-3-lift-her-up-just.html

"If you have at least one arm and don't put start putting weight overhead on a daily or near-daily basis after reading this, it's only because you aren't concerned with the shame you're bringing upon your family name."

• #16.022
Klokov press

35-6
45-1
55-12 PR
65-2 PR
70-0 close
65-2
65-2
70-1 PR smerigste grind in history :D

Pushpress

45-3
65-3
90-3 belt
100-1
100-1
100-1
100-1
100-1
100-1

Bentover plate raise

5-20
5-20

Plate fronthold

10kg 1 set

Side bents

50-10
50-10

70 op de klokov - smerig of niet - hard

hervee, je vloekt in de kerk

• #16.026
70 op de klokov - smerig of niet - hard

Thanks mate !!

hervee, je vloekt in de kerk

You know what's up :D

Haters gonna hate, het is dat ik om 19u op een sociaal etentje moet zijn wat ik al had toegezegt, anders zat ik om 19u30 opnieuw events te doen @Herstelt.

Etentje is 5 minuten van mn thuis dus hoogstwaarschijnlijk straks wel nog even de tijd om op mn zolder ijzer te gaan plooien, als ik straks ga slapen wel even onder mn bed kijken of de boeman aka overtraining er niet onderzit om me te komen pakken :bang:

• Like
Waarderingen: Guts
Sanca heeft laatst 2 dagen rust gehad, dat is in zijn visie genoeg om het komende halfjaar weer te knallen:D.........

Goede klokov.:)

Soms denk ik dat je niet wil vooruit gaan. Ik lees hier soms en zie vele fouten. Je hoofddoel is blijkbaar een sterke overhead press. Begrijpelijk gezien je sport. Het zou je echter geen kwaad doen om eens na te denken voor je je zolder opgaat en weer wat ijzer gaat plooien. Ik lees hier soms 5+ presstrainingen op 1 week tijd. Je kan niet verwachten dat je voor strict press vooruit gaat als je op maandag een max doet, dinsdag een 10 repper, woensdag een zware triple en donderdag 5'jes enzovoort..

Wie ooit gezegd heeft dat je vaker moet strict pressen als je een dikke strict press wilt, loopt intellectueel achter. Geen twijfel mogelijk.

Een mensen lichaam kan veel aan, maar ook niet alles. Je trainingen beter spreiden en het pressen beperken tot 2-3 x per week zou veel beter werken. Een keer zwaar, een keer meer reps en evt een keer recovery.

Dit geldt niet enkel voor strict press, maar ook voor squat, deadlift, bench..
(ik heb bv al een half jaar geen strict press meer gedaan, enkel assistance en ik duwde nu 3x80 makkelijk weg.)
Als je op assistance vooruit gaat, zal de rest ook wel komen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• #16.029
Barbell hacksquat

60-5
60-5
100-5
120-3
140-1
160-1
160-1
140-1
140-1
140-1 opzich een fijne oefening maar mn kuiten houden niet van de scherpe knurling op mn barbell

Pulltrough

60-10
60-10
60-10
60-10

Band pull apparts

3 sets

Laatst bewerkt:
  • #16.030
Pendlay row

55-5
75-5
95-5
110-5 vanaf hier PR's omdat ik altijd BOR's deed en pas sinds kort pendlay
120-3
130-1
130-1 hookgrip
130-1
130-1
110-5

Chins

bw+20*2
bw+20*2
bw+20*2
bw+20*2
bw+10*3
bw+10*3
bw+10*3
bw+10*3
bw+5*4
bw+5*4
bw+5*3

Incline hammergip dumbbellpress

42-10
42-9
42-7 epic verzuring is epic

Band pull apparts

3 sets

Geen overhead??????

Sterke pendlay

• #16.032
Thanks Big guy, nee, geen OH, wel presses ;)

2 rugoefeningen en biceps, dat lijk verdacht veel op een BB split.
'Jep, sanca's gon' Bodybuilding, C'mon let's stab him!!'

Leuke ochtend gymnastiek!

Ach hij heeft wel gelijk dat ik me in grotere groepen waar ik minder mensen ken, me liever op de achtergrond houd. Maar laten we stoppen met Sanca zijn log hiermee te vervuilen :p

Dat gezeik hier elke keer over dat high frequency trainen van Sanca. Alsof hij gaat luisteren. Als iemand progressie boekt, hoe kan je dan in godsnaam zeggen dat iemand verkeerd traint?

OT:

Gaat lekker hier Johan of niet?

sterke pendlay

• #16.039
2 rugoefeningen en biceps, dat lijk verdacht veel op een BB split.
'Jep, sanca's gon' Bodybuilding, C'mon let's stab him!!'

Hahaha, hoor haar :D

You can say that again !! Zaterdag gaat nog leuker worden om 9u @starmeal :D

Woopy stil? Dan kan je hem toch niet goed hoor :D

Idd maar je bent een paar pagina's te laat Wauter, die discussie is al voorbij !

Ach hij heeft wel gelijk dat ik me in grotere groepen waar ik minder mensen ken, me liever op de achtergrond houd. Maar laten we stoppen met Sanca zijn log hiermee te vervuilen :p

Ik ben diep van binnen ook verlegen maar dat laat ik amper merken :D

Dat gezeik hier elke keer over dat high frequency trainen van Sanca. Alsof hij gaat luisteren. Als iemand progressie boekt, hoe kan je dan in godsnaam zeggen dat iemand verkeerd traint?

OT:

Gaat lekker hier Johan of niet?

+1

Mwoa ja, gaat zn gangetje, lichaam begint weer in anobole staat te schieten met de high frequency, I :heart: it

Thanks

Terug
Naar boven