XXL Nutrition

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

Suc6 Sanca Argg !!

succes man

• Topic Starter Topic Starter
  • #16.083

Owyeah, epic training weer en prachtige sfeer :D

Hoezo ? Lichte tire, lichte sled, paar singletjes...

the trolling is strong with this one :D

Zaterdag ook zo'n "deload" en dan komt t wel goed.

Hell yeah !!!

Thanks matey, yaaaahrrrr !!

Thanks man !!

Sanca man je bent verdomd sterk geworden doorheen de jaren, respect zulle !! Succes zaterdag.

Waar in limburg woon je ergens als ik vragen mag ?

• #16.085
Thanks noenkel, ik ga mn best doen zaterdag, heb er zin in !!!!

Check pm ;)

Veel succes, man! Wat zijn je doelstellingen op de wedstrijd?

• #16.087
Thanks Willem, het zou ****ing mooi zijn moest ik de mannen die in de finale van dit jaar hebben gestaan achter me kan laten (Raf natuurlijk niet, maak mezelf geen illusies), qua klassering zou een top 5 plaats mooi zijn maar dat is misschien wishfull thinking, ik ga er iig voor al kan het natuurlijk ook heel anders uit draaien ;)

Succes, Sanca. Ik kom zeker kijken!

• #16.089
Thanks Youri, als je dan toch daar bent zal ik je gelijk een shirtje fixen zodat je ook kunt meedoen !

get them tiger:D

rooooooooooooooaaaaaaaaaaaaaaaar

Succes matey!

Baal ervan dat ik zaterdag niet aan je zijde kan strijden kerel, had een epic day moeten worden. Doe zaterdag wat je moet doen en je zult jezelf verbazen. Kick some ass boy!!!!!

Thanks Willem, het zou ****ing mooi zijn moest ik de mannen die in de finale van dit jaar hebben gestaan achter me kan laten (Raf natuurlijk niet, maak mezelf geen illusies), qua klassering zou een top 5 plaats mooi zijn maar dat is misschien wishfull thinking, ik ga er iig voor al kan het natuurlijk ook heel anders uit draaien ;)

You never know. Er zijn toch een paar events waar je gaat knallen als een gek!

• #16.094
get them tiger:D

rooooooooooooooaaaaaaaaaaaaaaaar

I choose stronge, grrrrrrooooooooaaaaaaarrrrrrrr !!!

Bedankt nog voor de motivatie toen, jwt ;)

Yaaaahrrrr, thanks matey !!

Baal ervan dat ik zaterdag niet aan je zijde kan strijden kerel, had een epic day moeten worden. Doe zaterdag wat je moet doen en je zult jezelf verbazen. Kick some ass boy!!!!!

Ik baal er ook van man, had mezelf ook bijna uitgeschreven
Ga ik doen man, thanks !!

You never know. Er zijn toch een paar events waar je gaat knallen als een gek!

True, zitten ook wel een paar botlenecks voor me tussen maar ik laat het me niet uit het veld slaan, aan de voorbereiding zal het iig niet liggen, beast mode//ON

pirate-skull.jpg

• #16.096
Wie weet bevalt het je !!

Nou ouwe gekke piraat, wat een trainingen in de laatste week voor je wedstrijd!
Geniet van je rust en nogmaals heel veel succes met de wedstrijd.

• #16.098
Ik blijf erbij dat een wedstrijd geen excuus is om een week op je lui gat te gaan zitten !!
Na een week niet trainen verdwijnt ook alle spanning in je lijf en daar zit je voor een wedstrijd natuurlijk niet op te wachten ;)

Je kunt natuurlijk ook een deload doen maar na een deload heb ikzelf dan weer altijd een paar trainingen nodig om weer te wennen aan de zwaardere gewichten dus voor mij persoonlijk geld, gewoon keihard blijven bikkelen :D

Thanks maat, ik ga mn best doen !!

sterkte en succes man

• #16.100
Terug
Naar boven