Fitness Seller

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
  • #16.521
Nah, heb ergens een studie gelezen dat je er jumpersknie van kan krijgen als je het niet
goed gebruikt. Dus ja, zomaar even iets rond mijn knie draaien zie ik niet zitten :)

Ik dacht dat het juist goed zou doen voor mn verrotte knieën, misschien als iemand met kennis ze eens inwrapt dat ik er anders over denk, volgens mij waren ze sowieso strak genoeg want ik kon amper tot aan mn rack lopen :roflol:

Als je geen powerlifting wedstrijden doet, zie ik er ook niet zoveel nut in :)

Ik wil ook wel eens 220kg squatten :)

Niks mis met kniebandjes, zolang je ze niet altijd gebruikt.
Ik heb ze altijd om bij 90%+ van mn 1RM eigenlijk.
Waarom zou je als niet-powerlifter geen overload mogen creëren? In principe is het net zoiets als een slingshot, of voor mijn part een dl-pak, en die heb ik strongmen toch ook wel zien gebruiken.
De discussie of het wel of niet goed is voor de knieën is een eindeloze, de ene expert zegt dat het de patellapees en de kniebanden juist beter op zijn plaats houdt, de ander zegt dat het de boel verzwakt. Beide met plausibele uitleg.
En laat je maar een keer banderen door Pjotr ofzo, dan ga je echt janken :D

• #16.523
Ik vraag me af hoe je uberhaut op diepte raakt met die dingen uberstrak, ik had al het gevoel dat ik me naar onder moest duwen ipv normaal te zakken

Als je wil heb ik hier nog een paar liggen van 2,6m waarmee je, zelfs als ze vrij strak aangetrokken zijn, nog onder parallel raakt met een BW squat. Omdat jij het bent, krijg je ze voor een prijsje :D

Ik ben ook pro wraps.. Ik doe ze regelmatig lichtjes om, mijn vrij gevoelige knieën voelen dan beter aan. En als je ze lichtjes omdoet dan is zakken ook geen probleem hoor.

Ik wil ook wel eens 220kg squatten :)
:trollface:

Ik heb onlangs FS geprobeerd met lichte knee wraps (bedoeling is van er ca. 0kg uit te halen). Omdat mijn knieën vanbinnen waarschijnlijk geen haar mooier zijn dan die van Sancs. En omdat ik de wraps gratis heb gekregen. :D

Het leek wel te helpen. Bedoeling is om ze vaker zo te gebruiken. Only problem: als ik ze aandoe - vooral bij squat - heb ik het gevoel dat ik een deel van het werk niet zelf doe. Vies gevoel (mentaal dan). :(

:trollface:

Ik heb onlangs FS geprobeerd met lichte knee wraps (bedoeling is van er ca. 0kg uit te halen). Omdat mijn knieën vanbinnen waarschijnlijk geen haar mooier zijn dan die van Sancs. En omdat ik de wraps gratis heb gekregen. :D

Het leek wel te helpen. Bedoeling is om ze vaker zo te gebruiken. Only problem: als ik ze aandoe - vooral bij squat - heb ik het gevoel dat ik een deel van het werk niet zelf doe. Vies gevoel (mentaal dan). :(

Dat komt omdat het ook zo is:p

• #16.530
Tot nu toe ben ik er niet zot van, wie weet komt het ooit nog

@Backyard

IFSA loglift

60-5
70-1
80-3
90-1
100-4 belt
110-2 PR
115-0 2x clean, no press (niet kansloos), clean PR
115-0 no clean
105-0 clean only, onderrug had er genoeg van

Propere PR!

Damn. 't Is ondertussen wel duidelijk dat die 112,5kg log lift geen gelukstreffer was. :o 115kg en meer zit eraan te komen!

Ga je nog wat spectaculairs voor de push en pull bewaren of hoe zit dat :) ? straks is je truccendoos al leeg

• #16.534

Thanks !!

Damn. 't Is ondertussen wel duidelijk dat die 112,5kg log lift geen gelukstreffer was. :o 115kg en meer zit eraan te komen!

U mirrin' ? :P

Ja, daar lijkt het wel op ja, als de cleans bij de 115 beter hadden gegaan had ik 'em ook wel kunnen pressen denk ik maar de cleans kostten veel te veel moeite/kracht, onderarmen zijn nu trouwens ook beurs en blauw van de cleans

Ga je nog wat spectaculairs voor de push en pull bewaren of hoe zit dat :) ? straks is je truccendoos al leeg

Hopelijk wel matey want zoals het er nu naar uit ziet zie ik er niet echt iets spectaculairs uitkomen op de p&p ...

Hallo Facebook vriend

Sterke loglift!

Thanks !!

U mirrin' ? :P

Ja, daar lijkt het wel op ja, als de cleans bij de 115 beter hadden gegaan had ik 'em ook wel kunnen pressen denk ik maar de cleans kostten veel te veel moeite/kracht, onderarmen zijn nu trouwens ook beurs en blauw van de cleans

Hopelijk wel matey want zoals het er nu naar uit ziet zie ik er niet echt iets spectaculairs uitkomen op de p&p ...[/QUOTE]

Stop dan ff met maxen :D

Zullen we anders de handen in elkaar slaan? Ik clean de log, jij presst hem.

Je zal er wel snel bij moeten zijn, anders sluit ik die deal met Glenn. :p

wat is er dan mis met je knie sanca-man?

wil eigenlijk ook leren liften met knie banden.

toch een PR kunnen pakken weer

Terug
Naar boven