Fitness Seller

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

:mad: pirate kings are so insolent at times!

ps: mirin dat dere bag o' heroine

• Topic Starter Topic Starter
  • #17.002
:mad: pirate kings are so insolent at times!

ps: mirin dat dere bag o' heroine

24/7 yaaahrrrr :D

Over die heroine, ik mocht dus kiezen in de winkel wat ik wou maar aangezien ik 'em zei dat ik nog een shitload aan whey heb staan moest ik van hem een zakje meenemen om toch zn whey te testen :)

24/7 yaaahrrrr :D

Over die heroine, ik mocht dus kiezen in de winkel wat ik wou maar aangezien ik 'em zei dat ik nog een shitload aan whey heb staan moest ik van hem een zakje meenemen om toch zn whey te testen :)

ik had al een vermoeden dat het zoiets was, kdacht niet datet carbs waren want dan zou het een grotere zak geweest zijn ;) probeer dan maar zo snel mogelijk gluco/chondro en visolie en zo te fixen moest je kunnen kiezen :)

• #17.004
ik had al een vermoeden dat het zoiets was, kdacht niet datet carbs waren want dan zou het een grotere zak geweest zijn ;) probeer dan maar zo snel mogelijk gluco/chondro en visolie en zo te fixen moest je kunnen kiezen :)

Guts be wise man ;)

Glucosamine zag ik niet meteen staan in zn winkel (wel op de site) maar dat heb ik hier ook nog staan :P
Visolie haal ik in de natuurwinkel, **** visolie caps, ik neem de vloeibare :D

Sanca, je knieen naar je kont, dat kan toch niet, buig je dan halverweg je bovenbeen of zo? :D

• #17.006
  • #17.008
Maar goed dat ik de ondertitel plugin heb draaien hier dan! :D

• #17.011
@Strongman team Kempen

Tireflip

stuk of 6 singles, supermantechniek werkte niet op de gladde vloer

Yoke

170-20m
230-20m
270-20m
330-20m 2 drops maar meteen terug op en door
410-6.5m PR, ook paar drops maar ging aardig

Farmers drop and turn op 20m

110-30m grip werkte tegen en de knieën vonden het niet zo leuk, wou niks forceren dus niet uitgelopen :o

Medley: kegrun + sledpull

120kg keg, paar stappen en 320kg sled 10m, epic steken in knieën, ook nog geprobeerd met 90kg keg maar zelfs dat was te belastend voor de knieën

Chins

bw*10
bw*10
bw*10
bw*10
bw*8
bw*5
bw*7

One armed chins

bw*5 PR :D

Clean and press elke rep clean, b2b met Glenn en Raf

70-8
70-6
70-6
70-10

Powersnatch

50-3

Atlasstones

140-0 paar x fail @pickup :eek:
140-1 @1.15m
140-1 @1.15m
140-0 2x tot een dikke meter

Forward hold

2 x 8kg kettlebels, 2 sets

Jammer van de medley maar kegrun lukte vandaag echt niet (k*tknieën), blij met de yoke, was helemaal niet de bedoeling yoke te doen, laat staan zwaar, maarja, eenmaal de yoke klaar stond, stond ik er als 1ste onder :roflol:

Training was op de nieuwe locatie, een dikke hal met vooraan een crossfit gym (nice chicks were nice) met 3 olympische platforms, echt vet !! Wel jammer van de ubergladde vloer :P

Laatst bewerkt:
je hebt de knieen weer de nodige rust gegeven

harde training haha

• #17.013
je hebt de knieen weer de nodige rust gegeven

harde training haha

Bij de yoke had ik niks last van de knieën :) keg, sled en farmers voelden behoorlijk k*t en bij steken in de knieën meteen gestopt, nu een klein beetje last maar heb ook nog geen meds gepakt vandaag ;)

• Like
Waarderingen: D77
410 yoke! Damn sanca, beest

• #17.015
Daaamn! 410kg. Ik zou nog gaan denken dat dat normaal is...

Hele brute yoke Sanca, en fix die k*tknieën en anders voeg je maar een houten poot toe aan je pirate look. :D

Hey Sanca man, kan ik nog wat bijdragen aan die verrotte knieen van je?

• #17.020
Daaamn! 410kg. Ik zou nog gaan denken dat dat normaal is...

Als Mario en Kevin vrolijk met een 330kg en een 340kg yoke rondlopen moet je wel aan de bak :D

Het was trouwens niet mn bedoeling om de 410kg te doen maar Raf had een beetje motivatie nodig, staat trouwens op film als het goed is (en 140kg stone) maar die moet ik nog ontvangen ;)

Hele brute yoke Sanca, en fix die k*tknieën en anders voeg je maar een houten poot toe aan je pirate look. :D

Hahaha, zou wel vet zijn voor de look natuurlijk maar toch liever niet :D

Gisterenavond nog af en toe wat steekjes gehad in beide knieën maar vandaag voelen ze best goed

Thanks !

Hey Sanca man, kan ik nog wat bijdragen aan die verrotte knieen van je?

Bring it ! Ik kan jou kennis wel gebruiken denk ik :)

Terug
Naar boven