@SMTL wintercompetitie
Tyrepull: Harnas+ Rope
9,81m, erg teleurgesteld hierin, op training loop ik 'em uit, vandaag wou het niet
Vikingpress: 90kg of 110kg
Gekozen voor de 110kg en 5 reps eruit gekregen, dik PR (en alweer steken in de knieën)
Farmerswalk: 110kg 40 meter
23.21 sec PR hahaha, hier had ik mezelf overtroffen, had ik niet verwacht dit (parcour was trouwens 22-23m per baan)
Carry & Drag: Sled + duckwalk
13,...m met de duckwalk, dikke teleurstelling dit, sled ging lekker maar duckwalk (160kg) voelde meteen k*t aan de knieën en niet uitgekregen, gvd, hier was ik razend op mn eigen, vorige keer op training ging deze medley als een speer, achja, i ain't even mad
Accuhold 12 ½ kg
47,...sec PR
Stones op reps: 110 of 146kg op 110cm 1 min
1 rep met de 146kg (bijna out gegaan, lol) 2de rep had ik hoog genoeg doorgetrokken maar ik had het niet door en terug naar de grond gegaan ipv erop te gooien, 3de rep easy lap maar mn lichaam wou niet meer, toch PR geloof ik
Uiteindelijk 6de geworden van de 12 deelnemers, beetje balen van de pull en duckwalk omdat ik weet dat ik het kan en hier enorm veel punten heb laten liggen, sowieso blij dat ik ondanks de knieën toch heb meegedaan en een paar PR's kunnen pakken (nu wel weer enorme pijnscheuten)
Sidenote, mentaal moet ik terug zien harder te worden, ik ben zelf verbaasd wat een ouw k*t ik vandaag was