Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

zijn zo van die partial movements eigelijk wel een goed idee als je knieen rot zijn, als er iets is dat mijn knieen raar doet voelen zijn het dingen als push presses, powercleans,... en dat terwijl ik nooit last heb van mijn knieen. Of doen full ROM oefeningen als squats meer pijn dan yoke walks?

Goed gepresteerd man, die stone had wel 2x gemoeten. Schol geen 5 cm.
Heb op die manier al een paar keer kunnen push pressen terwijl dat anders onmogelijk was geweest.
Algemeen toch een goede wedstrijd gedraaid precies. En een paar PRs gemaakt.
Knieën even wat extra sparen. Voor push press etc. kan je knee wraps aandoen. Pain in the ass om ze telkens aan te doen, maar veel minder in de knees...Heb op die manier al een paar keer kunnen push pressen terwijl dat anders onmogelijk was geweest.

Ja, ben er ook te lui voor normaal.Maar als het niet anders gaat, is het wel een oplossing.
![]()
DAT 80kg cheat curl![]()

Knee wraps zullen sanca niet meer helpen. De piraat heeft zijn kraakbeen vernietigd met naast zijn fysiek zwaar werk vrijwel iedere dag te trainen met zware singles en doubles. Een knee wrap zorgt voor balans in de knie maar daar schort het sanca niet aan, hij heeft bijna geen smeermiddel meer waardoor het pijn doet.Algemeen toch een goede wedstrijd gedraaid precies. En een paar PRs gemaakt.
Knieën even wat extra sparen. Voor push press etc. kan je knee wraps aandoen. Pain in the ass om ze telkens aan te doen, maar veel minder in de knees...Heb op die manier al een paar keer kunnen push pressen terwijl dat anders onmogelijk was geweest.
Knee wraps zullen sanca niet meer helpen. De piraat heeft zijn kraakbeen vernietigd met naast zijn fysiek zwaar werk vrijwel iedere dag te trainen met zware singles en doubles. Een knee wrap zorgt voor balans in de knie maar daar schort het sanca niet aan, hij heeft bijna geen smeermiddel meer waardoor het pijn doet.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Geen smeermiddel meer? Als je kraakbeen verrot is maak je nog gewoon prima synovia aan hoor. Als zijn kraakbeen verrot is is dat prima met een foto te bevestigen.

Eindresultaten 2009
Bench 1x105 > 1x125
Squat 2x160 > 2x170
Deadlift 1x220 > 1x230
OH 1x95 > 1x112
Totaal: 525
Niet je dat qua progressie, (events even buiten beschouwing gelaten)
2010 moét harder gaan!!!
Eindreultaten 2010
Bench 1x125 > 1x130
Squat 2x170 > 1x190 (200 niet op diepte)
Deadlift 1x230 > 1x250
OH 1x112 > 1x115
Strict press 1x85 > 1x95
IFSA log 1x100 > 1x105
Dunne log 1x100 > 1x110
Totaal: 570
Ik was 2011 vol goede moed ingegaan met een gestructureerd schema en was goed op weg om dikke PR's te zetten doch een onderrugblessure kwam eind maart roet in het eten gooien, koppig als ik was toch door blijven trainen en datzelfde weekend nog aan de smtl wintercompetitie meegedaan
Achteraf heb ik een kleine 2 weken niks gedaan en toen weer voorbereid op de sterkste Limburger om dan op 8 mei bij een 200kg duckwalk opnieuw door mn rug te gaan op wedstrijd
De kinesist deed uitspraken zoals einde van je sportcarriere, stoppen met trainen etc en toen heb ik gewoon schijt gekregen aan alles en frequent beginnen trainen dus elke dag squat en OH (beltless) en zo heb ik me terug kunnen opwerken naar een beltless 180 highbar squat en 107.5 pushpress, yoke gaat ondertussen ook harder dan ooit te voren (die 400 moet er aan in 2012!) en heb een paar mooie PR's gepakt, 68 fat dumbbell, 107.5 log, 113 axle, 90 stone @1.80m, 105 c&p en nog een paar dingetjes op events die beter gaan.
Bench amper nog gedaan, strict press hinkt nog wat achterop en DL doe ik maar pas sinds een maand of 2 terug met als beste beurt 230, nog even te gaan dus om mn oude stats te doorbreken maar ik ben van plan om hard doortebijten en in 2012 een dikke comeback te maken!
ik heb nog een paar events van de voorronde kunnen meedoen maar heb dan toch de handdoek in de ring moeten gooien