MuscleMeat

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
  • #17.081
  • #17.083
Als je hoofd zo ver is dan zal je lichaam wel moeten volgen!

Precies !! En daar moet ik trouwens ook weer wat harder in worden heb ik verleden zondag gemerkt, waar mental thougness vroeger mn sterkste punt was zit nu een klein mind****ertje en dat kan dus niet langer !

Johan, wat levert dat sponsorcontract met Optimal Fit precies op als ik vragen mag?

Krijg je ook gratis shakes?

• #17.085
Johan, wat levert dat sponsorcontract met Optimal Fit precies op als ik vragen mag?

Krijg je ook gratis shakes?

Laats stond ik in de winkel en mocht ik kiezen, geld of een paar suplementen uitkiezen, het gaat natuurlijk niet over absurd grote bedragen maar alle beetjes helpen :)

Alsook gaat Optimal fit Sterkste Limurger sponsoren, shirtjes en een pot voor elke deelnemer

• Like
Waarderingen: Guts
In 2013 gaan wij strijden, met en tegen elkaar!

nvm

Laatst bewerkt:
Mooi verhaal sanca... Op naar de verbazende gewichten op die events! Succes!

Sancaatje, je bent flink vooruit aan het gaan de laatste tijd. Maar het kan sneller... veel sneller. Als je nou gewoon eens zou ETEN gedurende 2013! Op naar de 125kg. Nobody likes featherweights. :mad:

(ik mag dat zeggen nu ik +110kg ben :D)

het zou idd mooi zijn als je blesurre vrij zal komend jaar , maar misschien hoort dit ook wel bij strongman ,

• #17.091
@SMTK

Tireflip

4x
5x
5x
5x
5x

Carry and load 15m runs, laden op 1.15m

60kg keg + 90kg keg + lampje uit
120kg keg
60kg keg + 90kg keg + 100kg keg + 120kg keg PR

Deadlift

200-8 PR, zat meer in maar er kwam bij de 6de rep al een drolletje piepen :rolleyes:

Atlasstones alles @1.20m

130-1
130-2 PR
130-2
130-1
130-1 tussendoor crossfitters geleerd om stones te laden

Paar singles one armed chins om de crossfitters te ****en :D

Lijkt niet veel op papier maar ben toch een paar keer dood gegaan en weer herrezen vandaag

Laatst bewerkt:
sterke training, niets op aan te merken! Gewoon mentaal terug the old sexy sanca worden!

ait, zelfde dl als girovaki, of had jij wel paused?

• #17.094
sterke training, niets op aan te merken! Gewoon mentaal terug the old sexy sanca worden!

Thanks !! Ja, mentaal lig ik weer eventjes enorm in de knoop :mad:

ait, zelfde dl als girovaki, of had jij wel paused?

Ik had idd paused en een mooiere techniek ( :D ) , jammer dat ik in mn broek begon te kakken :roflol:

Maar niettemin een dikke prestatie van yannick, ik ga weer aan de bak moeten gaan !

f**got alert! Raf zijn schema zegt 5x5...:trollface:

Seriously though... good train! ;) Goed basisniveau op de DL; zeker als er nog meer inzit (wanneer je alles kan binnenhouden :D). En 130 stone begint mooi routine te worden.

• #17.096
f**got alert! Raf zijn schema zegt 5x5...:trollface:

Seriously though... good train! ;) Goed basisniveau op de DL; zeker als er nog meer inzit (wanneer je alles kan binnenhouden :D). En 130 stone begint mooi routine te worden.

Njah, de opwarming met de tire was een single en 3 fails :eek: toch mn eigen kunnen herpakken en vooral de voorlaatste reeks ging snoeihard :)

Thanks ! 130kg stone lijkt er nu wel elke keer in te zitten, wich is nice, was vandaag wel weer wennen aan de omvang van de steen, deze is een flink stuk dikker en dus imo ook lomper dan bv de 146kg steen @SMTL

Bij deadlift zat idd nog wel wat meer in ook al ben ik totaal geen reps meer gewend gingen ze toch vlot achtereen door

Edit: BW daarjuist een schamele 103kg mét kleren aan (de ontstekingsremmers hebben hennig op mn maag en darmen gewerkt), tijd dus om terug wat zwaarder te worden !!

Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit sanca! Netjes van die dubbel op de 130 stone!! Mij nog niet gelukt

Edit: BW daarjuist een schamele 103kg mét kleren aan (de ontstekingsremmers hebben hennig op mn maag en darmen gewerkt), tijd dus om terug wat zwaarder te worden !!
Damn, son! 8kg lichter dan ik. Gelukkig voor jou heb je meer midget-genen en beat je me nog altijd op BMI. :D
Glenn schijnt echter ook weer 115kg te wegen, en die is nog kleiner... :o

Maar dat je je knieën weer kan gebruiken is belangrijker. ;)

Kleine dieettip: een kwart liter olie bevat 2225kcal; ik maak gebruik van dat feit...

moet jij samen met crossfitters trainen? :mad:
of zijn die daar alleen voor coïtusual relief na de training?

samenvatting afgelopen week :) ?

Terug
Naar boven