XXL Nutrition

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
  • #17.101
Ziet er goed uit sanca! Netjes van die dubbel op de 130 stone!! Mij nog niet gelukt

Thanks Danny, jij zult die ook vast wel snel nadoen !

Damn, son! 8kg lichter dan ik. Gelukkig voor jou heb je meer midget-genen en beat je me nog altijd op BMI. :D
Glenn schijnt echter ook weer 115kg te wegen, en die is nog kleiner... :o

Maar dat je je knieën weer kan gebruiken is belangrijker. ;)

Kleine dieettip: een kwart liter olie bevat 2225kcal; ik maak gebruik van dat feit...

Ik heb gehoord dat Glenn alweer tegen de 120kg aanzit en jij ook weer erg buff bent geworden :D

moet jij samen met crossfitters trainen? :mad:
of zijn die daar alleen voor coïtusual relief na de training?

:roflol:

Hun zitten in de zaal voor ons, maar ik ben zelf gaan socializen :trollface:

samenvatting afgelopen week :) ?

Verleden week zondag wintercompetitie meegedaan, wat niet verkeerd ging, maandag een beetje gepompt en voor de rest niks gedaan tot vandaag, je bent snel bijgelezen dus, kun je mn filmpje van de farmers ook meteen zien :D

Ik weet niet of je het filmpje van mn 410kg yoke nog had meegekregen ?

• #17.102
Snel tussen de sociale bezigheden door

Squat

60-5
70-5
80-5
90-5
100-5
110-5 belt
120-5
130-5 van het begin tot einde pijn verbijten :o

Bulgarian splisquat

8 + 8
8 + 8
8 + 8
10 + 10

Goodmorning against bands

green 20x, 20x, 20x
blue 25x achterlijke pomp in onderrug

goede training tussendoor zo!

Beste wensen makker!

beste wensen en proficiat met je verjaardag!

arrrgghh ye be grateful fer it is the day yer mother cast ya from her woomb cap'tin!!! break out the ale and start a fire for tonight we feast!

Proficiat en beste wensen nog hè ouwe wegpiraat!!

• #17.107
Thanks guys !!

Zo, ik heb net geprobeerd mn nieuw DL pakje aan te doen resultaat, pakje kapot en blaren op de buitenkant van mn vingertoppen :mad:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik heb zo'n gevoel dat zo'n ding niet gemaakt is om alleen aan te trekken..

moet ge ma ni zo breed zijn :mad:

• #17.109
  • #17.111
Dan heeft diegene je pak kapot getrokken Johan! :mad:

Zo sterk is mn vriendin nu ook weer niet maar ze stond wel op een stoel met 2 handen te trekken :roflol:

Ik heb trouwens al een mailtje terug van Metal, het is niet normaal dat dit zo maar kan en nu heb ik lengte en gewicht door moeten geven, afwachten nu, komt misschien nog goed :)

Zo sterk is mn vriendin nu ook weer niet maar ze stond wel op een stoel met 2 handen te trekken :roflol:

Ik heb trouwens al een mailtje terug van Metal, het is niet normaal dat dit zo maar kan en nu heb ik lengte en gewicht door moeten geven, afwachten nu, komt misschien nog goed :)

Het is te hopen dat je het vergoed krijgt! Zou erg netjes zijn!

• #17.113
Toevallig niet kwaad geworden en in Hulk mode gegaan? :)

Top service daar precies!

• #17.115
Strict press

55-6
65-3
75-1
80-3 belt
85-3

One armed 60mm dumbbellpress rechts only

39-8
49-3
54-1
59-1 belt
64-0 2x, komt wel weer

Chins

bw*6
bw+10*7
bw+20*4
bw*8
bw+10*5
bw+20*2
bw*8
bw+15*3
bw*9

Pushpress

55-1
65-1
75-1
85-1
95-1 belt
105-0
105-1

Pendlay row

85-6
95-6
105-6

Toevallig niet kwaad geworden en in Hulk mode gegaan? :)

Top service daar precies!

Beetje wel :P

Ja man, service daar is top, dat mag gezegd worden !

sterke pull ups

Circus DB zal inderdaad flink beteren als je weer wat oefening hebt. Zwaarste dat ik hiermee in training gedaan heb, is 55kg, denk ik.

Extra motivatie: eergisteren bij 'Vincent Pwo' gaan gym spotten en daar redelijk vlot 46kg strikt DB press gedaan; daarna nog eens met extreme fat gripz (70mm). Lekker :D

Lekker doorgegaan op de chins ook, zo te zien. Nog nooit waves gedaan daar, maar ga ik wel eens proberen.

• #17.118
Squat

40-3
60-3
80-3
100-3
120-3 belt
140-1
160-1
100-5 belt uit
100-5
100-5

Frontsquat

100-1 belt
110-1
120-1
130-1
100-3
100-3
100-3

Thanks, zijn chins maar toch ;)

Circus DB zal inderdaad flink beteren als je weer wat oefening hebt. Zwaarste dat ik hiermee in training gedaan heb, is 55kg, denk ik.

Extra motivatie: eergisteren bij 'Vincent Pwo' gaan gym spotten en daar redelijk vlot 46kg strikt DB press gedaan; daarna nog eens met extreme fat gripz (70mm). Lekker :D

Lekker doorgegaan op de chins ook, zo te zien. Nog nooit waves gedaan daar, maar ga ik wel eens proberen.

Mijn zwaarste is 68kg in training en 70kg net in lockout gehad op wedstrijd maar op een miliseconde na afgefloten :D klote is dat ik 59kg nog met 15kg plates kan doen en zwaarder met lompe epic grote 20kg plates (30mm stuff)

70kg? das niet veel weg van een inch dumbbell! ik ga er wss eentje kopen met de hoop die ooit boven mijn kop te houden :D dacht niet dat het mogelijk was maar als de sancaman dat doet moet ik dat mss toch ook kunnen evenaren :) #inbe4gutsplzumadbrah?comeatmeYOLO

• #17.120
70kg? das niet veel weg van een inch dumbbell! ik ga er wss eentje kopen met de hoop die ooit boven mijn kop te houden :D dacht niet dat het mogelijk was maar als de sancaman dat doet moet ik dat mss toch ook kunnen evenaren :) #inbe4gutsplzumadbrah?comeatmeYOLO

Guts plz, u mad bro' ? Come at me, you only lifted once !

Nog een 10kg te gaan, ooit ... !!

Terug
Naar boven