XXL Nutrition

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

Ik heb zelf nooit wiet gerookt, maar heb drie maanden met iemand samengewoond die dat héél veel deed (Sanca-veel :D), dus ik weet hoe verschaalde wiet ruikt. Kan ook zijn dat het vooral naar sigarettenrook stinkt. Maar het stinkt! En nu stink ik ook :(

dus eigenlijk probeer je nu te sjugarkooten dat sanca het hele jaar door stinkt behalve vlak voor de voorrondes?

laat je je dat zo maar zeggen sanca?

---------- Post toegevoegd 25 April 2013 om 06:47 ----------

Wist je dan niet dat Sanca zijn baard dwars door staal snijdt ? En als hij terug naar beneden komt, last hij het staal direct vast door de wrijving. Zijn baar is harder dan wolfram. Hij is eigenlijk een experiment, maar dan niet mislukt.

En pas op voor zijn speeksel, die is nog zuurder dan het sap van een tomaat.

tomaten zijn toch heel nie zuur?

• Topic Starter Topic Starter
  • #18.042
@Ivo, achja, Youri weet gewoon niet beter

Gisteren @SMTK

TKE

3 x 20 x green

Squat

20-3
40-3
60-3
80-3
100-1 belt
120-1
140-1
160-1 :)

Frontsquat cleangrip

40-1
70-1
90-1
110-1 belt
120-1

SSB goodmorning

70-10
100-10
120-0 raar, opeens alle spanning kwijt
70-10
70-10
70-15

GHR

3 x 5 assisted

One armed deadlift

100-R*1 + L*1
120-R*1 + L*1

Romanian deadlift

120-6
130-8
150-8

Sledpull turn @30m

70-60m
70-60m
70-60m

Good train :)

wat de f dat zijn leuke gewichten met squaten en frontsquat! hoe voelde het?

heb je al een pr gezet op sjekkies roken?

Laatst bewerkt:
  • #18.044
wat de f dat zijn leuke gewichten met squaten en frontsquat! hoe voelde het?

heb je al een pr gezet op sjekkies roken?

Squats allemaal relatief pijnloos kunnen doen, bij de 160 had ik wel wat vormverlies (verlies spanning op de rug) maar ging nog vrij vlot

Frontsquat heb ik nu nog last van ... volgens mij heb ik mijn linker wijs- en ringvinger verstuikt, bij het racken had ik 'em gisteren aan de linkerkant langs het rack gelegd en ik garandeer je dat dat echt k*t is met een cleangrip, ik wou nog verzwaren naar 130 en zag me zelfs een PR zetten tot 140 maar ik kon de barbell niet meer fatsoenlijk vasthouden

Ja, jammer genoeg een vet sjekkie PR, wat een onzin ook dat weedgebruik verboden is in wedstrijdverband :mad:

Laatst bewerkt:
Squats allemaal relatief pijnloos kunnen doen, bij de 160 had ik wel wat vormverlies (verlies spanning op de rug) maar ging nog vrij vlot

Frontsquat heb ik nu nog last van ... volgens mij heb ik mijn linker wijs- en ringvinger verstuikt, bij het racken had ik 'em gisteren aan de linkerkant langs het rack gelegd en ik garandeer je dat dat echt k*t is met een cleangrip

Ja, jammer genoeg een vet sjekkie PR, wat een onzin ook dat weedgebruik verboden is in wedstrijdverband :mad:

dat is dan zeer onverstandig van je sanca, dat verbaast me van een wijs persoon zoals jijzelf. forceer die k*tknieen van je nou potverdomme niet zo erg dan herstellen ze misschien ooit nog es.

• #18.046
dat is dan zeer onverstandig van je sanca, dat verbaast me van een wijs persoon zoals jijzelf. forceer die k*tknieen van je nou potverdomme niet zo erg dan herstellen ze misschien ooit nog es.

Wat hebben verstuikte vingers met mijn knieën te maken dan ?!

Ja, maar dan nog :p

• #18.051
Jammer dat het niveau in Nederland zo hoog ligt, anders liet ik me NL'er maken :P

ovosnovo zei:
dus eigenlijk probeer je nu te sjugarkooten dat sanca het hele jaar door stinkt behalve vlak voor de voorrondes?

laat je je dat zo maar zeggen sanca?

@Ivo, achja, Youri weet gewoon niet beter
Over zijn geur tijdens de voorronde kan ik niets met zekerheid zeggen (vorig jaar was hij er al weg voor zijn schaduw het terrein kon raken :trollface:), maar dat hij het hele jaar door stinkt, is algemeen bekend. :trollface:
:trollface:
:trollface:

Wel goeie training, ouwe! Het lijkt erop dat die knietjes van je stiekem proberen te genezen!

• #18.054
  • #18.055
Ik kreeg net een bericht via youtube

To:sancaman

Dag Johan,
Ik had jou graag eens vrijblijvend gecontacteerd naar aanleiding van het tweede seizoen van Belgium's got talent. Op welk telefoonnummer kan ik jou bereiken?
Alvast bedankt!
Groetjes, Jolien

Is this real life or just a troll ?!

Edit, ik zie net dat Noen nog wat filmpjes geupload heeft op mijn kanaal

http://www.youtube.com/watch?v=Uajut8LW0HQ&list=UUcE_6xbm9D5MnG7ty2iZkdw&index=3

http://www.youtube.com/watch?v=P1xEg7Gh0cs&list=UUcE_6xbm9D5MnG7ty2iZkdw&index=2

http://www.youtube.com/watch?v=wyMHN1apG1c&list=UUcE_6xbm9D5MnG7ty2iZkdw&index=1

Laatst bewerkt:
Ik vind dat je bij al je oefeningen wel je gear mag vermelden.
Beard squats, beard one armed axel snatch, beard overhead medley etc etc.
Anders is het geen vergelijk meer met beardless lifts.

Laatst bewerkt:
  • #18.057
Net even wat opzoekwerk gedaan naar aanleiding van die mail and it seems to be legit :eek:

Beard squats, beard one armed axel snatch, bread overhead medley etc etc.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Beard squats, beard one armed axel snatch, bread overhead medley etc etc.

Bread overhead medley..

Bread overhead medley

bread overhead medley

Bread overhead medley

cat-bread-5.jpg

Edit: Damn you Sanca!

Laatst bewerkt:
  • #18.059
Johan's all think alike, strong minds are strong :D

Leuke filmpjes man ...

Trainen daar trouwens ook chicks mee? Iemand van het forum in dat grijze tanktop met die groene shoes?

Terug
Naar boven