AndroidHealthClinic

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
  • #18.061
Leuke filmpjes man ...

Trainen daar trouwens ook chicks mee? Iemand van het forum in dat grijze tanktop met die groene shoes?

Thanks !

Dat is mijn crossfitmaatje Kim waar ik toen die WOD mee gedaan heb :eyebrow: (geen member hier)

's zondags valt het chick gehalte mee, paar crossfit chicks en ons Noen die keihard voor strongwoman aan't trainen is, maar de woensdag waren crossfit chicks allover the place :D

Vinden die chicks je bread geil?

Crossfit chicks? Dan haak ik af ... die zijn allemaal buffer als ik :(

• #18.064
Wauter was me voor :p

Met die chicks lokken de noobs naar hun SM trainingen. Ter plaatse blijkt dan dat je zelf ook crossfit moet doen voor je er zo eentje mag aanraken. Vuile trukken zijn dat!

• #18.068
Steve ringoot heeft hetzelfde voorstel gehad

Chill :D

Net met de producer van de show aan de lijn gehangen en ze wilt dat ik een act bedenk voor de preselecties, zou wel epic zijn moest ik meedoen en door raken naar de liveshows :D

Wauter was me voor :p

Met die chicks lokken de noobs naar hun SM trainingen. Ter plaatse blijkt dan dat je zelf ook crossfit moet doen voor je er zo eentje mag aanraken. Vuile trukken zijn dat!

Waarom denk je dat ik een keer een WOD meegedaan heb ;)

Thanks !

Doen! Je kan een overhead medley met de juryleden doen. Of gooien met wasmachines en stuff, dingen slopen.

• #18.070
Laatst bewerkt:
ja Sanca ... jongleren met diepvriezers man !

Ik heb ooit eens een invite gehad voor de "ideale schoonzoon".

ook eens een invitatie gehad voor het programma "komen drinken".:D

Wat dacht je van een atlas stone van 90kg ofzo op reps, telkens zo hoog mogelijk gooien en laten landen op een wasmachine, tot die machine helemaal gesloopt is? :D

deadliften met je tanden ... John Massis style !

massey.jpg

• #18.075
ja Sanca ... jongleren met diepvriezers man !

Ik heb ooit eens een invite gehad voor de "ideale schoonzoon".

Tot ze een gesprek met je schoonouders hadden ?

ook eens een invitatie gehad voor het programma "komen drinken".:D

Hahahaha :D

Wat dacht je van een atlas stone van 90kg ofzo op reps, telkens zo hoog mogelijk gooien en laten landen op een wasmachine, tot die machine helemaal gesloopt is? :D

Hmm, dat is niet eens zo'n slecht idee makker !

---------- Post toegevoegd 26 April 2013 om 14:03 ----------

deadliften met je tanden ... John Massis style !

massey.jpg

One armed deadlift kan ik een beetje maar nog niet spectaculair zwaar, alhoewel, de gemiddelde mens zie ik geen one armed deadlift met pakweg 140kg doen ....

• #18.077
Thanks !

Dat is mijn crossfitmaatje Kim waar ik toen die WOD mee gedaan heb :eyebrow: (geen member hier)

's zondags valt het chick gehalte mee, paar crossfit chicks en ons Noen die keihard voor strongwoman aan't trainen is, maar de woensdag waren crossfit chicks allover the place :D
Gvd. Ik kan er mee leven dat zondag kerels met mij gaan lachen, maar chicks ... :sad:

Terug
Naar boven