MuscleMeat

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.821
Nu nog met een hamer.........

leuk je gezien te hebben DBB-sletje :D

die hamer viel nog best mee maar ik verschoot ervan dat dat ding zo flexibel was

ook leuk jou gezien te hebben beest, ik wil je wel eens een keer in volle actie zien

wat vond own ervan ? :D

edit: niet dat jij ineens de nieuwe judokadomie bent ofzo :eek:

hij heeft het alleszins niet afgekeurd, maar vind het te zwaar belastend (heb ik dat goed begrepen?)

dus de nieuwe domie zal ik imo niet meteen worden :D

Laatst bewerkt:
*opgelucht :D

:roflol:

ik heb vandaag de 'techniek' al laten zien aan own, op de meet doe ik hem eens met gewichten

je bent altijd welkom :D

:D

Wil ook zeker nog een keer de meet der beeschten meemaken:cool:
Voor deze keer zullen we het met foto's en filmpjes moeten doen.

hij heeft het alleszins niet afgekeurd, maar vind het te zwaar belastend (heb ik dat goed begrepen?)

dus de nieuwe domie zal ik imo niet meteen worden :D

Je doet ze snel en explosief he,altijd lekker om eens te doen om sterker te worden,maar idd zware belasting.Doe ze zelf altijd met korte stop,om toch maximaal groei te bevorderen.

En de nwe domie ga je niet worden he,maar dat gaan we eens ff verder analyseren op de meeting he.;)

Je doet ze snel en explosief he,altijd lekker om eens te doen om sterker te worden,maar idd zware belasting.Doe ze zelf altijd met korte stop,om toch maximaal groei te bevorderen.

Precies mijn gedachte:cool:

Maak je die stop parallel? voor je traps het overnemen?

• #1.827
is het dan niet goed om de eerste sets licht en strict te doen voor massa en de laatste sets explosief en zwaar voor kracht? ik doe het al een heel tijdje zo en het bevalt me eigenlijk prima

en dat mn traps bijspringen bij de zwaardere sets vind ik eigenlijk wel goed meegenomen, ik heb ze lang genoeg verwaarloosd :o

is het dan niet goed om de eerste sets licht en strict te doen voor massa en de laatste sets explosief en zwaar voor kracht? ik doe het al een heel tijdje zo en het bevalt me eigenlijk prima

en dat mn traps bijspringen bij de zwaardere sets vind ik eigenlijk wel goed meegenomen, ik heb ze lang genoeg verwaarloosd :o

Real man have traps....NOT abs! :D

Kan dit beter verdelen lijkt mij,de ene week strikt,de andere week op brute kracht.Of natuurlijk kan het ook 2x per week,zo ziet mijn huidige schema er nu uit.Dag 1,2 en 3 brute kracht,dag 4 en 5 strikt en langzaam uitvoeren.;)

@Own, bedankt voor de tips. Klinkt idd als een goed plan. Je hebt ook wel een verdomd lekker schemaatje tegenwoordig:meal:

• #1.831
Kan dit beter verdelen lijkt mij,de ene week strikt,de andere week op brute kracht.Of natuurlijk kan het ook 2x per week,zo ziet mijn huidige schema er nu uit.Dag 1,2 en 3 brute kracht,dag 4 en 5 strikt en langzaam uitvoeren.;)

thanks bro', ik zal er eens over nadenken hoe ik het precies ga aanpakken

damn, die steken in mn rug blijven aanhouden, hoesten is al een hele opgave, anders was ik nu benen aan't trainen :mad:

Laatst bewerkt:
Jongens ik weet dat ik lang en knap ben maar helaas zal Sanca niet meer zoveel groeien idd:(:D

• #1.833
  • #1.836
:roflol:

Can you handle.......

:roflol:BARBELL ONLY:roflol:

mn techniek is bagger die wil ik goed leren

maar met belachelijke techniek haalde ik 130 paralel (en ja own, 140 was dus niet paralel, daarom 130, dus slap ben ik niet:D

Terug
Naar boven