MuscleMeat

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
  • #18.321
Zo, de eerste werkweek heelhuids uitgekomen, is epic zwaar werk (oldschool steenbakkerij, hele dag bakstenen sorteren en stapelen, soms karretjes verduwen enzo) en dinsdag dacht ik dat ik dood zou blijven :D
De pijntjes/stijfheid verminderen met de dag, nog een paar weken via interim doorwerken daar en dan beslissen of ik het wil blijven doen of niet, ik heb ook nog geen flauw idee hoe mijn lichaam gaat reageren als ik er nog eens gewichttraining bij ga doen 's avonds :o

Knietjes zijn ook al merkbaar beter, heel af en toe kan ik zelfs al zonder te strompelen van de trap af, maar denk dat ik volgende week ook nog van de gewichten ga afblijven, indien nodig langer nog maar dat zien we dan wel weer

Laatst bewerkt:
Ach jij hebt toch motivatie voor 10 en anders zorgen je medelifters daar wel voor bij je cluppie.

Wat deed je hiervoor voor werk dan?

• #18.323
Ach jij hebt toch motivatie voor 10 en anders zorgen je medelifters daar wel voor bij je cluppie.

Wat deed je hiervoor voor werk dan?

Ghehehe, true that :D

Hiervoor was ik polyvalente bouwvakker in de renovatie-, nieuw-, en industriebouw maar dat bedrijf heeft de boeken moeten sluiten, heb daar 10 jaar gewerkt gehad

Ja die crisis kent geen genade, om mij heen zijn hier en daar ook wat bekenden hun baan kwijt geraakt door sluitende bedrijven. Zelf ook daardoor mijn baan kwijt geraakt.

Zo, de eerste werkweek heelhuids uitgekomen, is epic zwaar werk (oldschool steenbakkerij, hele dag bakstenen sorteren en stapelen, soms karretjes verduwen enzo) en dinsdag dacht ik dat ik dood zou blijven :D
De pijntjes/stijfheid verminderen met de dag, nog een paar weken via interim doorwerken daar en dan beslissen of ik het wil blijven doen of niet, ik heb ook nog geen flauw idee hoe mijn lichaam gaat reageren als ik er nog eens gewichttraining bij ga doen 's avonds :o

Knietjes zijn ook al merkbaar beter, heel af en toe kan ik zelfs al zonder te strompelen van de trap af, maar denk dat ik volgende week ook nog van de gewichten ga afblijven, indien nodig langer nog maar dat zien we dan wel weer

Gebeurd er niet veel machinaal?

Heeeel enorm vertstandig die laatste alinea. Beter een paar weken rust en dan weer lekker trainen dan langer aanklooien en ze nog verder slopen.

• #18.326
Gebeurd er niet veel machinaal?

Heeeel enorm vertstandig die laatste alinea. Beter een paar weken rust en dan weer lekker trainen dan langer aanklooien en ze nog verder slopen.

Het enig machinale daar zijn een paar heftrucks, de bakstenen worden daar nog op ambachtelijke wijze gemaakt en daar komt achteraf veel sorteerwerk bij te kijken

Ja, ik heb eindelijk het licht gezien, als ik nu weer meteen terug met zware gewichten ga sleuren raak ik er nooit vanaf, het zal ook niet meer zo vaak voorvallen waarschijnlijk dat ik nog langer dan 6 dagen rust dus nu ook meteen even ervan profiteren en alles eens laten herstellen.

Goed bezig Sanca. Ik hoop dat het snel heelt nu. Ik heb te vaak gedacht dat ik er vanaf was en na 4/6 weken rehab weer begonnen te zijn door een rare beweging of gewoon een slechte week qua voeding/rust weer in hetzelfde schuitje te zitten. Dat zou ik je iig niet toewensen.

En je eerste week ergens anders werken is altijd best demanding. Goed dat je niet aan het maxen bent nu oid;)

ik durf grof geld te verwedden dat als je na je echte rehab terug aan de slag gaat, je binnen de kortste keren dikke PR's zet, begin je nu ook niet opeens overal kleine pijntjes te voelen enzo?

Slim sanca, komt je kracht zeker ten goede..

• #18.330
Voorronde 2013

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

duidelijk die pot afgepakt van dien kleine daar, laag bij de grond sanca, heel laag. Gun die kleine zijn eiwitjes

• #18.332
duidelijk die pot afgepakt van dien kleine daar, laag bij de grond sanca, heel laag. Gun die kleine zijn eiwitjes

All lies !

Ik heb hem en zijn kleine zusje wel aangevallen met hun paraplu, mwuahahaha

Paar quotes van de kids

Plaag je kinderen en doe je mensen pijn omdat je een piraat bent ?

Jij plaagt me maar ik vind je fijn
goddamned, hebben ze toch nog mijn kleine hartje ontdekt

Mijn quotes

Jou papa is weg en komt nooit meer terug

Ik ben niet verlegen om kinderen te slaan

Jij bent al zwaarder dan Joris

Yes, it was a nice day :P

Laat je niet misleiden door deze foto.
Hij oogt naturel maar is het allesbehalve.

Tijdens de pauze was hij ineens verdwenen. Beetje later vond men hem...

Hij lag onder de hamburger tent, het bakvet af te draineren via een buisje, rechtstreeks in zijn bloedbaan.
Men heeft hem daar laten liggen, en enkele minuten was hij terug.

Sommigen zeggen, op de plek waar hij gelegen heeft, pisbloemetjes groeien met een gouden kleur en rozenmarijn smaak. Deze is nu een bedevaartsoord.

Dus niet te snel oordelen, sanca is degelijk een goede persoon.

• #18.334
:roflol:

godver :roflol:

• #18.337
@SMTK

Excentric squat rechte blok

5 x 10

Excentric squat schuine blok

5 x 10

Step ups 3 blocks