- Waardering
- 2.136
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 22%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Laat je niet misleiden door deze foto.
Hij oogt naturel maar is het allesbehalve.
Tijdens de pauze was hij ineens verdwenen. Beetje later vond men hem...
Hij lag onder de hamburger tent, het bakvet af te draineren via een buisje, rechtstreeks in zijn bloedbaan.
Men heeft hem daar laten liggen, en enkele minuten was hij terug.
Sommigen zeggen, op de plek waar hij gelegen heeft, pisbloemetjes groeien met een gouden kleur en rozenmarijn smaak. Deze is nu een bedevaartsoord.
Dus niet te snel oordelen, sanca is degelijk een goede persoon.
vergaande fantasie !'' ben jij echt een piraat''
en
''Jij bent al zwaarder dan Joris''
made my day,![]()

Pleurde wel bijna van mijn stoel toen ik las dat je jezelf tegenwoordig rust voorschrijft!![]()

Daarna met een deel van de SMTK-groep een sleuf gaan graven om wat leidingen te leggen. Bleek iets moeilijker dan verwacht... Ben uiteindelijk na 3,5u met blaren op mijn handen doorgegaan omdat ik morgen een soort examen heb. Veel respect voor degenen die nog zijn blijven doorwerken tot 22u (begonnen om 14u)... May the Recovery be with you!

Die Raf is een gouden kerel als ik dat zo lees, wees hem maar dankbaar.
Hij moet altijd achter het balletje lopen! Is niet goed voor zijn knieën!Gebruik toch eens je verstand man, een heftige ping pong sessie hoort niet thuis in de rehab, gekkie
![]()

Hij moet altijd achter het balletje lopen! Is niet goed voor zijn knieën!
![]()

Niet te zwaar gegaan vanwege je knieën?

Die Raf is een gouden kerel als ik dat zo lees, wees hem maar dankbaar.
Idd, kan ie ook niet voor jou in de steenfabriek werken?
Mooi rustig bezig jongen, heel dbb is trots op je!
Heb je eigenlijk wel es wat bereikt met die foam rol en pvc buis of doe je het om het wat te verzachten.