MuscleMeat

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
  • #18.381
xD xD xD xD xD da was het grappigste moment uit mijn leven. Sanca die nigguh crips en bluuudz nadoet xD xD xD fml, ik piste in me broek

Hihihihi

"yaaargh my n**ga, she shivered my timbers fo shizzle" of zoiets? kan er mij echt niks bij voorstellen???

Men neme een Xzibit cd, blast it from the carstereo en gewoon lekker los gaan :D

Hij zal het nog wel eens doen, speciaal voor jou. :rolleyes:

... hoop ik, want die moves heb ik ook niet gezien :(

How about, no ?

Fuaaark al die crosstrainer trainingen. Sanca's coming back with the biggest conditioning in the belgium strongman world!

• #18.383
Fuaaark al die crosstrainer trainingen. Sanca's coming back with the biggest conditioning in the belgium strongman world!

Als ik gedaan heb met rehab, ga ik niet meer terug mijn lichaam kapot maken met dat strongman gedoe, ik heb het wel gehad ermee, ik ga nu 100% voor crossfit

wat ?

meen je dat ?

Fo real ?

Neen ?

Echt ?

Waarom ?

Kom op he ?

Das wel ni ?

Leuk he ?

Doe ff ?

Normaal joh ?

• #18.387
Crossfit is de meest logische volgende stap

En als je de nieuwe ruimte van Crossfit Lividum gezien hebt, wil je verdorie niks anders doen dan Crossfitten. Damn, ze hebben dat mooi gemaakt!

Moet ik je nog eens the grandma filmpje doorsturen bulck?!!!!

• #18.393
  • #18.394
Crosstrainer

5 minuten (1.6km)

Excentric squat rechte blok

5 x 10

Chain suspended squat lockout

1 x 30 x 100
5 x 12 x 120
1 x 20 x 120

Step ups 19cm blok

5 x 10

Excentric squat schuine blok

5 x 10

One armed preachercurls

4 x 10 x 14 *giant set

Giant set van 80 reps total, watchout crossfit, I'm on my way !!

goe gaat het met de rehab sanca man?
ik zie dat je het alleszinds vohoud! goe bezig man, niet makkelijk om je te moeten inhouden tussen die beesten @ SMTK

• #18.396
@SMTK

Yoke lockout

200-3
200-3
200-3
200-3
200-3 prima, ermee lopen zit er voorlopig wel nog niet in

Fatbar hammergrip pullups

bw*10
bw*10
bw*9
bw*10
bw*7
bw*8
bw*8
bw*7

Farmers

70-40m

Excentric squat rechte blok

5 x 10

Excentric squat schuine blok

5 x 10

Atlasstones

80-0 @1.65m
80-1 @1.35m
80-1 @1.65m
90-0 @1.65m
90-1 @1.65m
95-1 @1.65m
95-1 @1.65m
95-1 @1.65m

Alles beltless en relatief pijnvrij kunnen doen maar toen zag ik op het einde een paar ringen hangen (+-3m hoog) en deed er een paar pullups op met uiteindelijk ook een salto erachteraan, dit was niet zo slim omdat de afsprong toch wat hoger was dan ik had ingeschat en zodoende mn knietjes ferm pijn heb gedaan bij de landing, FUUUU, nu lichtjes last nog maar valt nog mee imo, nu afwachten hoe ze morgen aanvoelen

goe gaat het met de rehab sanca man?
ik zie dat je het alleszinds vohoud! goe bezig man, niet makkelijk om je te moeten inhouden tussen die beesten @ SMTK

Het gaat de goede kant op maar de ontstekingen zijn nog (licht) aanwezig. Ja, het is moeilijk inhouden als je iedereen zo leuke dingen ziet doen

• Like
Waarderingen: mat
nice nice nice, dat zie ik graag. Mooie farmers als en goeie volume op de stones!

maar toen zag ik op het einde een paar ringen hangen (+-3m hoog) en deed er een paar pullups op met uiteindelijk ook een salto erachteraan, dit was niet zo slim omdat de afsprong toch wat hoger was dan ik had ingeschat en zodoende mn knietjes ferm pijn heb gedaan bij de landing, FUUUU

Parental supervision is highly recommended. :D

Dude...
.
.
.
dude.... :D

Wel goed traininkje. Toch wel veelbelovend als yoke lock-outs me 200kg geen pijn doen. Nice. :)
Nog even rustig aan doen, he. ;)

• #18.400
nice nice nice, dat zie ik graag. Mooie farmers als en goeie volume op de stones!

Thanks, son !! Ja, ben er wel tevreden mee, farmers voelden lekker licht (geen belt, geen magnesium) en had nog wel wat verder kunnen lopen ermee, wel epic dat ik sneller met de farmers kan lopen dan zonder farmers :roflol:

Parental supervision is highly recommended. :D

Dat ene onbewaakte moment :D

Dude...
.
.
.
dude.... :D

Wel goed traininkje. Toch wel veelbelovend als yoke lock-outs me 200kg geen pijn doen. Nice. :)
Nog even rustig aan doen, he. ;)

:D

Thanks, lockouts deden de 1ste 2 reps pijn, de rest ging prima, ook zonder belt allemaal, en had nog wel wat meer reps kunnen doen maar iedereen was aan het grommelen op me omdat ik 'em nog maar uberhaut uittilde, ik kreeg zelfs doodsbedreigingen naar mn hoofd geslingerd moest ik ermee gaan lopen :D

Terug
Naar boven