XXL Nutrition

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

Chain suspended squat lockout jwz.

• Topic Starter Topic Starter
  • #18.422
De reden waarom ik al een tijdje geen stability ball meer heb kunnen doen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Is dat nou een schaafwond of heb je te lang in de zon gezeten?

• #18.424
Te lang in de zon gezeten, waar het aan't vervellen was, is het opnieuw verbrand geweest

Sick

De goden hierboven hebben gesproken.

Sanca is een transformatie aan het ondergaan. Aangezien hij de rehab mastah geworden is, heeft hij het verdiend.
De goden zijn momenteel regenwormen met snottepieten aan het offeren op een bedje van advocado met looksaus en coelly. De offers zullen groot zijn.

Deze moment zal ons verbazen in de tijd, aangezien de kromming van de lus van de aardrotatie verandert is een in parabolische vergelijking.

Wat die rode plekken zijn, weet nog niemand maar ze zullen ongetwijfeld veel lekkerder worden en de stukjes vel verkoopt men nu duurder als goud en diamant bijeen.

Als je van de velletjes soep trekt, heb je zo massive gains dat je op 1 dag een 58 kg dumbbell strikt kunt reverse curlen againt dubble choked monster bands.

:roflol: bulckie

I don't ...
whut..?
bro you whut... :o
.
.
.
.
The Force is strong in Der Bulckmeister!

En: Sanca, you sexy beast!

De goden hierboven hebben gesproken.

Sanca is een transformatie aan het ondergaan. Aangezien hij de rehab mastah geworden is, heeft hij het verdiend.
De goden zijn momenteel regenwormen met snottepieten aan het offeren op een bedje van advocado met looksaus en coelly. De offers zullen groot zijn.

Deze moment zal ons verbazen in de tijd, aangezien de kromming van de lus van de aardrotatie verandert is een in parabolische vergelijking.

Wat die rode plekken zijn, weet nog niemand maar ze zullen ongetwijfeld veel lekkerder worden en de stukjes vel verkoopt men nu duurder als goud en diamant bijeen.

Als je van de velletjes soep trekt, heb je zo massive gains dat je op 1 dag een 58 kg dumbbell strikt kunt reverse curlen againt dubble choked monster bands.

• #18.431
@SMTK

Excentric squat rechte blok

10 x 12

Excentric squat schuine blok

10 x 12

Hand over hand sledpull

205-20m
265-20m

Yoke

150-20m
150-20
200-40m
200-40m allemaal beltless en goede speed, good, maar toen maar naar binnen getrokken om me tegen mezelf te beschermen

Pullups op crossfitshizzle

2 setjes van paar reps, van onderste baar naar bovenste baar en zo terug, apart om te doen :P

Ring pullups

5x
4x en toen lonkte de bokszak

Bokszak

nog eens lekker ouderwets kunnen uitleven :D

Atlasstones

110-1 @1.30m
110-1 @1.30m
110-1 @1.30m
110-1 @1.30m
110-1 @1.30m
110-1 @1.30m
110-1 @1.30m
110-1 @1.30m

Still got it, als ik nog een tijdje doorga met mijn rehabshizzle en mijn verstand blijf gebruiken, kom ik sterker dan ooit terug, yaaahrrrr

http://www.youtube.com/watch?v=ZWbS1bxTVSo

ncaiceee

Die TKE's hebben je wel een buffe chest opgeleverd!

De pants is aangekomen. Deze was zo buff geworden door de rehabz dat de veins in de pants buffer waren dan de meeste hun ecto legs bijeen.

De UBP (ultra buffe pants) is momenteel is loepoekoepie land, waar alle gains vandaan komen, hij is nu de mastah van de gainers. Als je deze pants wilt, dan zul je elke dag moeten curlen, minstens 85 setjes met 15 reps zodat je genoeg pump krijgt zodat je haren zo vettig worden dat je op plantaardige olie kunt fietsen.
En dat voor 8 jaar lang.

OT : nice stone is nice!

• #18.436
Whahahahaha :roflol: :roflol: :roflol:

De pants is aangekomen. Deze was zo buff geworden door de rehabz dat de veins in de pants buffer waren dan de meeste hun ecto legs bijeen.

De UBP (ultra buffe pants) is momenteel is loepoekoepie land, waar alle gains vandaan komen, hij is nu de mastah van de gainers. Als je deze pants wilt, dan zul je elke dag moeten curlen, minstens 85 setjes met 15 reps zodat je genoeg pump krijgt zodat je haren zo vettig worden dat je op plantaardige olie kunt fietsen.
En dat voor 8 jaar lang.

OT : nice stone is nice!

mooooooooooooooooooooooarrr

Whahaha, sinds hij in rehab is komen de gekste filmpjes langs. Keep them coming!

Girovaki :roflol:

Terug
Naar boven