erwin280
Huge Freak
- Waardering
- 819
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Te lang in de zon gezeten, waar het aan't vervellen was, is het opnieuw verbrand geweest
De goden hierboven hebben gesproken.
Sanca is een transformatie aan het ondergaan. Aangezien hij de rehab mastah geworden is, heeft hij het verdiend.
De goden zijn momenteel regenwormen met snottepieten aan het offeren op een bedje van advocado met looksaus en coelly. De offers zullen groot zijn.
Deze moment zal ons verbazen in de tijd, aangezien de kromming van de lus van de aardrotatie verandert is een in parabolische vergelijking.
Wat die rode plekken zijn, weet nog niemand maar ze zullen ongetwijfeld veel lekkerder worden en de stukjes vel verkoopt men nu duurder als goud en diamant bijeen.
Als je van de velletjes soep trekt, heb je zo massive gains dat je op 1 dag een 58 kg dumbbell strikt kunt reverse curlen againt dubble choked monster bands.

Still got it, als ik nog een tijdje doorga met mijn rehabshizzle en mijn verstand blijf gebruiken, kom ik sterker dan ooit terug, yaaahrrrr
De pants is aangekomen. Deze was zo buff geworden door de rehabz dat de veins in de pants buffer waren dan de meeste hun ecto legs bijeen.
De UBP (ultra buffe pants) is momenteel is loepoekoepie land, waar alle gains vandaan komen, hij is nu de mastah van de gainers. Als je deze pants wilt, dan zul je elke dag moeten curlen, minstens 85 setjes met 15 reps zodat je genoeg pump krijgt zodat je haren zo vettig worden dat je op plantaardige olie kunt fietsen.
En dat voor 8 jaar lang.
OT : nice stone is nice!