MuscleMeat

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

Damn son. Hopelijk draait het goed voor je uit. Je hebt behoorlijk wat slechte karma verzameld in je leven denk ik. Je hebt alleen maar pech te laatste tijd. Misschien die baard toch maar eens gaan scheren?

• Topic Starter Topic Starter
  • #18.822
:rolleyes:

Fuark

klote broeder! keek uit naar de training maar dit is natuurlijk een absolute domper :( ik hoop dat de belgische staat er vor opdraait! is alleen maar eerlijk

How balen man, ik neem aan dat je niks hebt? En dat stel?

**** gast het zit je ook niet mee :(
gelukkig geen lichamelijke schade?

• #18.827

Qft

klote broeder! keek uit naar de training maar dit is natuurlijk een absolute domper :( ik hoop dat de belgische staat er vor opdraait! is alleen maar eerlijk

Het ongeval is te wijten aan de slechte staat van het wegdek, morgen leg ik het voor aan mijn verzekering en weet ik meer, zou idd het eerlijkste zijn als de staat ervoor opdraait maar jammer genoeg leven we in een apenland

How balen man, ik neem aan dat je niks hebt? En dat stel?

Ik heb alleen een beetje hoofdpijn. Het stel was nog te been maar is in shock met de ambulance meegenomen, meer weet ik daar ook niet van

**** gast het zit je ook niet mee :(
gelukkig geen lichamelijke schade?

Een tegenslag komt nooit alleen hé ...

Ik heb nu een beetje hoofdpijn, geen idee of het van de klap is of van de stress

Geldig excuus.

Gelukkig valt de schade mee (vooral: de menselijke schade). Hopelijk geraak je ook onder die betaling uit, want dat zal een stevige duit gaan kosten.
Gewoon beginnen aquaplanen dus?

Voor volgende training heb je een schouderklopje/brohug (naar keuze) tegoed. Dat verdien je nu wel, my unfortunate Gleckypagemonitoring stonecarrying swearwordshouting beardmaster!

• #18.829
Yep, aqua planning, ik reed niet te hard en had vooraan splinternieuwe all season banden opliggen (achteraan gewone), er stond geen signalistatie slipgevaar, snelheid minderen oid dus het zou maar heel erg zijn als ik er dan zelf voor moet gaan opdraaien, al vrees ik er wel voor

Echt wel ne dikke ****, dit nieuws. Ben blij dat je zelf ok bent Cap'tan.

moet ik een BB'er uitschelden om je op te vrolijken?

• #18.832
damn makker... dat is zuur

Hoop dat de verzekering wat druk kan zetten en je je dinero's kan terug trekken

• #18.835
damn makker... dat is zuur

Hoop dat de verzekering wat druk kan zetten en je je dinero's kan terug trekken

Let's hope so !

Daarjuist mijn auto terug gezien op het nieuws op één, raar gevoel om 'em zo op de takelwagen te zien staan

• #18.837
Bizar trouwens, wij hebben geen regen gezien heel de dag :p

• #18.839
Bizar trouwens, wij hebben geen regen gezien heel de dag :p

kl***zak :mad:

Volgens de verzekering ben ik in fout en zijn de kosten voor mij, ik heb een klacht ingediend over de staat van de weg maar er is 99,5% kans dat er geen gevolg aan gegeven word

kl***zak :mad:

Volgens de verzekering ben ik in fout en zijn de kosten voor mij, ik heb een klacht ingediend over de staat van de weg maar er is 99,5% kans dat er geen gevolg aan gegeven word

Nee echt, en je bent langs Tessenderlo door gereden... Maar we zaten wel in Neeroeteren. Dus ja.

En normaal gaat de verzekering toch klacht indienen bij de staat? Heb je geen rechtsbijstand?
Advocaat onder de arm nemen ;)

Terug
Naar boven