AndroidHealthClinic

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
  • #18.841
Nee echt, en je bent langs Tessenderlo door gereden... Maar we zaten wel in Neeroeteren. Dus ja.

En normaal gaat de verzekering toch klacht indienen bij de staat? Heb je geen rechtsbijstand?
Advocaat onder de arm nemen ;)

I know :P Is ter hoogte van Westerlo, Geel-west gebeurd, mijn auto staat nu in Tessenderlo en word vandaag of morgen naar mijn garage gebracht maar volgens mij gaan de kosten te hoog zijn, even afwachten nog :(

I know :P Is ter hoogte van Westerlo, Geel-west gebeurd, mijn auto staat nu in Tessenderlo en word vandaag of morgen naar mijn garage gebracht maar volgens mij gaan de kosten te hoog zijn, even afwachten nog :(

Damn, ook nog zo close bij de eindbestemming :(

Ja, wat ik op FB zag lijkt het me ook een pittig prijskaartje te worden. Met een beetje geluk kan je
garagist wat 2de hands spullen op de kop tikken voor je herstellingen.

• #18.843
Damn, ook nog zo close bij de eindbestemming :(

Ja, wat ik op FB zag lijkt het me ook een pittig prijskaartje te worden. Met een beetje geluk kan je
garagist wat 2de hands spullen op de kop tikken voor je herstellingen.

Was er idd bijna :fuu:

De voorkant zal misschien nog wel meevallen maar de flank is een heel ander verhaal

Klote. Ben eens benieuwd hoe je verzekering reageert.

• #18.846
To keep your account in good standing, please review our Community Standards and remove anything on Glecky Van Den Becky aka Glecky Swaggins that violates our policies.

Would you like to unpublish Glecky Van Den Becky aka Glecky Swaggins while you clean up your account?

Ja

Nee

Je bent tijdelijk geblokkeerd
Je bent de komende 12 uur geblokkeerd van berichten plaatsen op Facebook. Lees onze richtlijnen voor de community zodat je weet wat wel en niet is toegestaan op Facebook en om je account actief te houden.

Deze functie is tijdelijk geblokkeerd
You recently posted something that violates Facebook policies, so you're temporarily blocked from using this feature. For more information, visit the Help Center.

To keep from getting blocked again, please make sure you've read and understand Facebook's Community Standards.
De blokkering is nog 12 uur van kracht.

Als je denkt dat je dit per ongeluk ziet, laat het ons weten alsjeblieft.

Bedankt voor het melden van pics :mad:

Laatst bewerkt:
:roflol: wat is dit nu weer?

• #18.848
welke foto dan? :D

• #18.850
1-tje over het reporten van pics op Facebook :roflol: had er iemand in getagged die al een paar keer foto's gereporteerd heeft, heb 'em geconfronteerd op fb chat (dat werkt ook nog) maar hij antwoord niet

waarschijnlijk dat Guts geval wat soms ook in Herentals zit :p

1-tje over het reporten van pics op Facebook :roflol: had er iemand in getagged die al een paar keer foto's gereporteerd heeft, heb 'em geconfronteerd op fb chat (dat werkt ook nog) maar hij antwoord niet

hint: geen mensen taggen die je pics rapporteren :p

• #18.853
Moest ik jou zijn, ik zou een nieuwe hobby/job als stuntman nemen. Hoe vaak jij ook in levensgevaarlijke situaties komt, je overleeft het steeds maar weer. Gaat je veel geld opleveren EN het zorgt er niet voor dat facebook je blokkeert!

• #18.855
Stuntman, een job op maat :roflol:

2K uitgeven en part of the SMTK volvo gang worden!

Terug
Naar boven