Fitness Seller

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

Niceness, vrijdag beton zeker?

Sancamensch, waarom is je squat zoveel lager dan je deadlift? :) Blessure oid?

• Topic Starter Topic Starter
  • #19.103
De korven zijn nog niet daar :P Moet ook nog veel uitgehaald worden, er komen 6 huizen op die bouwplaats

Jumpersknee aan beide knieën, ik ben nu al een jaar aan't rehabben en langzamerhand worden ze beter al blijven ze gevoelig (ontstekingen)

**** seg.. Vind het wel vreemd dat je wel al de rest kan doen. Dan zal de knie toch anders belast worden tijdens het squatten.

• #19.105
**** seg.. Vind het wel vreemd dat je wel al de rest kan doen. Dan zal de knie toch anders belast worden tijdens het squatten.

Het aantal pushpress trainingen die ik het afgelopen jaar heb gedaan kan je op 2 vingers tellen, deadliften gaat ook niet altijd wanneer ik wil, events kan ik nog bijlange niet terug zo zwaar doen als voorheen

De blessure is ontstaan door pushpresses en niet door squats ;)

• #19.106
Excentric squat schuine blok

4 x 10

Excentric squat rechte blok

4 x 10

Strict press

20-5
40-5
60-5
70-1
85-2 belt
85-2
85-2
85-2
85-2
85-2
85-2
85-1 schouders dood, laatste dag Smolov komt niets te vroeg, grind over grind

Neck harness

5 x 10 x 10

Swissbar curls

54-5
54-5
54-5
34-15
34-15
34-15

• #19.107
Excentric squat schuine blok

4 x 10

Excentric squat rechte blok

4 x 10

Squat

40-3
50-3
60-3
70-3
80-1
90-1
100-3
110-1
120-3
130-1 belt
140-1
120-6 goed genoeg na een week met pijnlijke knieën, hopelijk morgen geen last

Swissbar curl into strict press

34-6
44-6
49-6
54-6
54-6

The call of the iron is strong here! ;)
Beeschte.

K*t man dat je nog steeds met je knietjes zit. Toen je vorig jaar die periode helemaal niks deed behalve herstel werk is het toen ook niet verbeterd?

• #19.110
The call of the iron is strong here! ;)
Beeschte.

The call of the iron never leaves my side ;)

K*t man dat je nog steeds met je knietjes zit. Toen je vorig jaar die periode helemaal niks deed behalve herstel werk is het toen ook niet verbeterd?

Het is zeker wel verbeterd toen maar het gaat niet helemaal weg, het komt en gaat, nu bv. voelen ze gewoon weer goed

---------- Toegevoegd om 14:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:06 ----------

@SMTK

Yoke + Farmers beltless

100-20m + 70-20m
150-20m + 70-20m
190-20m + 70-20m

Farmers

100-20m belt
110-0m voelde k*t aan de knieën bij uittillen

Tireflip moeilijkere tire

10 x 1
4 x 3

Yokepush

270-20m
270-20m
270-20m
270-17m kramp in de benen, raakte onmogelijk nog vooruit

Deadlift

100-3
140-3
180-1
200-1 hookgrip
220-1
240-0 freezed, belt + straps, ik snap er niets van

Atlasstones

80-1 @1.40m
90-1 @1.40m
100-1 @1.40m
110-0 @1.40m
110-1 @1.40m
Set of 5 kloten op hoogste platform
120-0 @1.30m, enkel gelapped, rug was op

Die jumpersknees komen stilaan mn strot uit :mad:

Je frustratie is me maar al te bekend, maar probeer niet te vergeten dat je herstel goed gaat. Hickups gaan er altijd zijn. Probeer dan net extra voorzichtig te zijn in training. Niet gemakkelijk, I know, maar je algemene trend is gewoon goed. Probeer daaraan te denken. ;)
Al die coole moves komen later wel terug.

• #19.112
Je frustratie is me maar al te bekend, maar probeer niet te vergeten dat je herstel goed gaat. Hickups gaan er altijd zijn. Probeer dan net extra voorzichtig te zijn in training. Niet gemakkelijk, I know, maar je algemene trend is gewoon goed. Probeer daaraan te denken. ;)
Al die coole moves komen later wel terug.

I know my best ginger friend forever maar als ik op eventsday zeg ik skip dit of ik stop na deze set krijg ik verwijten (Bert), teleurstelling (Raf) en harde aanmoedigingen (Yannick/Raf) en dan doe ik snel iets teveel :o

Gisteren een beetje een mentale klap gekregen toen de Dbb ecto's vrolijk met de camberad bar rondliepen en ik jankte van de pijn bij het uittillen, nu kan ik wel weer relativeren ;)

GVD HET IS WEER DIE STOMME BERT ZIJN SCHULD WEER!!:mad::mad::mad:

****ing bert altijd

• #19.115
:roflol: :roflol: :roflol:

damn k*t van je knieen, mischien wat minder belasten? wat minder shit doen waar je ze veel bij gebruikt , ( meer gaan strict presse bvb )

I know my best ginger friend forever maar als ik op eventsday zeg ik skip dit of ik stop na deze set krijg ik verwijten (Bert), teleurstelling (Raf) en harde aanmoedigingen (Yannick/Raf) en dan doe ik snel iets teveel :o

Gisteren een beetje een mentale klap gekregen toen de Dbb ecto's vrolijk met de camberad bar rondliepen en ik jankte van de pijn bij het uittillen, nu kan ik wel weer relativeren ;)

Zo vrolijk was ik toch niet hoor :roflol: Dacht dat ging ontploffen bij die laatste run

Misschien is het een idee om dingen op papier te zetten waar je je aan houd, op die manier kun je jezelf misschien gemakkelijker beheersen?

Als ik iemand op het forum wil uitschelden zet ik ook altijd eerst een aantal scheldwoorden op een papiertje voordat ik het op dbb zet.

flinke stapel papier dan thuis gappie?

Terug
Naar boven