- Waardering
- 546
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 115kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moet ook nog veel uitgehaald worden, er komen 6 huizen op die bouwplaatsSancamensch, waarom is je squat zoveel lager dan je deadlift?Blessure oid?
De korven zijn nog niet daarMoet ook nog veel uitgehaald worden, er komen 6 huizen op die bouwplaats
Jumpersknee aan beide knieën, ik ben nu al een jaar aan't rehabben en langzamerhand worden ze beter al blijven ze gevoelig (ontstekingen)
**** seg.. Vind het wel vreemd dat je wel al de rest kan doen. Dan zal de knie toch anders belast worden tijdens het squatten.

K*t man dat je nog steeds met je knietjes zit. Toen je vorig jaar die periode helemaal niks deed behalve herstel werk is het toen ook niet verbeterd?

Je frustratie is me maar al te bekend, maar probeer niet te vergeten dat je herstel goed gaat. Hickups gaan er altijd zijn. Probeer dan net extra voorzichtig te zijn in training. Niet gemakkelijk, I know, maar je algemene trend is gewoon goed. Probeer daaraan te denken.![]()
Al die coole moves komen later wel terug.

I know my best ginger friend forever maar als ik op eventsday zeg ik skip dit of ik stop na deze set krijg ik verwijten (Bert), teleurstelling (Raf) en harde aanmoedigingen (Yannick/Raf) en dan doe ik snel iets teveel
Gisteren een beetje een mentale klap gekregen toen de Dbb ecto's vrolijk met de camberad bar rondliepen en ik jankte van de pijn bij het uittillen, nu kan ik wel weer relativeren![]()
Dacht dat ging ontploffen bij die laatste runI know my best ginger friend forever maar als ik op eventsday zeg ik skip dit of ik stop na deze set krijg ik verwijten (Bert), teleurstelling (Raf) en harde aanmoedigingen (Yannick/Raf) en dan doe ik snel iets teveel
Gisteren een beetje een mentale klap gekregen toen de Dbb ecto's vrolijk met de camberad bar rondliepen en ik jankte van de pijn bij het uittillen, nu kan ik wel weer relativeren![]()