Fitness Seller

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
  • #19.181
Ne vette moto halen Sancaman, dan kunnen die knieen wat rusten voor de training.
Denk hele dagen rond crossen met je werkbotten aan en op je werk veld dat dat ook belastend is ervoor.
Heb nog nooit zo geen goede en pijnloze knieen gehad als toen ik stopte met op de bouw te werken.

Hiermee wil ik de bouw ook niet teniet doen hoor.

Tja, ideaal is het niet in de bouw maar als ik de hele dag zit heb ik nóg meer pijn en in die periode dat ik even uit de bouw was had ik ook last, met momenten meer als nu ...

Maja, ne normale mens ben je ook niet he :p
Hoop dat die chizzle snel afgelopen is voor jou man, je bent voorbestemd voor awesomeness niet halfassness

• #19.183

Standing legcurl

2 x 12 x super mini

Excentric squat rechte blok

4 x 10

Excentric squat schuine blok

4 x 10

Frontsquat

30-5
40-5
50-5
60-5
70-5
80-1
90-1
100-3 belt

Chain suspended Savickas swissbar press

24-6
34-6
44-6
54-6
64-5
69-3
74-2
74-1
69-4
64-5
59-7
54-8 pittige oefening dit

Rolling thunder L + R

50*2 + 2
60*2 + 2
70*4 links PR
60*6 + 4

Swissbar curl

14-65

Swissbar extensions behind the head

14-50 everlasting pumpz

• #19.184
@SMTK

Hand over hand Vito pull

4 klikjes op de handrem
6 klikjes op de handrem
7 klikjes op de handrem (volledig) dayum, zwaarste pull ever, tot halverwege en afgemaakt met 6 klikjes, de rest kreeg er geen beweging in :D

Yoke

100-20m
150-20m
200-20m belt
240-20m

Farmerhold dikkere handvaten

100*40sec.
120*31sec.

Atlasstones alles B2B met een paar man

70-8 @1.30m
80-6 @1.30m
90-3 @1.30m
100-1 @1.30m
110-6 @1.30m
110-0 @1.45m 2 attempts
100-10 @1.45m

Burpee chins

bw*16

L-hang chins met turnringen

3 x 6

Rope climb

1 set tot voorbij halverwege en toen gestopt, mind****s voor als ik boven zou falen :rolleyes:

Potverdomme, bij de zwaarste HOH pul iets verkeerd gesprongen in de onderrug en de hele training last van gehad

baas

Bazig zoals een echte kapitein moet zijn!
Maareuh mind****s?? Wurum? Ge kunt toch alleen mor nor beneen valle? ;)

Sterk baazeke!

---------- Toegevoegd om 17:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:30 ----------

Btw, wie betaald er eigenlijk die remschijven zo? Of leggen jullie elk jaar je pot samen?

Ik durfde het filmpje amper te kijken man, veel te bang dat je knietjes het zouden begeven. Had je geen last erna?

• #19.189
Bazig zoals een echte kapitein moet zijn!
Maareuh mind****s?? Wurum? Ge kunt toch alleen mor nor beneen valle? ;)

Sterk baazeke!

---------- Toegevoegd om 17:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:30 ----------

Btw, wie betaald er eigenlijk die remschijven zo? Of leggen jullie elk jaar je pot samen?

Yaaahrrr, matey ! ik was naar boven aan't klimmen en toen riep onder iemand, wat gaat ge doen als ge boven opeens faalt ? Toen ben ik maar naar beneden gekomen eer het weer verkeerd afliep :P

Het streelde wel mijn ego dat ik als enige met volle handrem de bus uberhaut van de plaats kreeg :D (moet er wel bijzeggen dat we niet voltallig waren)

Het is een bedrijfscamionette dus we worden een beetje gesponsord xd

Ik durfde het filmpje amper te kijken man, veel te bang dat je knietjes het zouden begeven. Had je geen last erna?

Bij de pulls 0.0 last van de knieën, had ook mn patelabandjes om onder de sleeves, maar ik heb wel mn rug vies verrekt, loop nog altijd krom nu, hopelijk morgen beter want dan moet ik weer met grote betonnetten slepen

Bij het bovenste punt met stones, bij het extenden van de bovenrug, had ik wel enorm veel last van de knietjes

Yaaahrrr, matey ! ik was naar boven aan't klimmen en toen riep onder iemand, wat gaat ge doen als ge boven opeens faalt ? Toen ben ik maar naar beneden gekomen eer het weer verkeerd afliep :P

Het streelde wel mijn ego dat ik als enige met volle handrem de bus uberhaut van de plaats kreeg :D (moet er wel bijzeggen dat we niet voltallig waren)

Het is een bedrijfscamionette dus we worden een beetje gesponsord xd

Bij de pulls 0.0 last van de knieën, had ook mn patelabandjes om onder de sleeves, maar ik heb wel mn rug vies verrekt, loop nog altijd krom nu, hopelijk morgen beter want dan moet ik weer met grote betonnetten slepen

Bij het bovenste punt met stones, bij het extenden van de bovenrug, had ik wel enorm veel last van de knietjes

Wat een rare vreemde aparte knietjes heb je toch.

Jouw kennende zal je wel flink wat lopen te dollen op je werk of niet?

• #19.191
Wat een rare vreemde aparte knietjes heb je toch.

Jouw kennende zal je wel flink wat lopen te dollen op je werk of niet?

Ja, ik snap ze soms ook niet, in de auto achteraf, eerst steken rechts, toen steken links, toen bij beiden steken weg ...

ja, als je facebook had, had je het al wel gezien :(

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ja, ik snap ze soms ook niet, in de auto achteraf, eerst steken rechts, toen steken links, toen bij beiden steken weg ...

ja, als je facebook had, had je het al wel gezien :(

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hahhaa schijt je ook in emmers enzo?

Beter post je dit in je logje man want ik zal nooit een facebookaccount aanmaken.

• #19.193
Gvd, vandaag de hele dag krom van de pijn/stijfheid in de rug gewerkt (met de nodige dosissen Iboprofen), nu na de training voelt het al iets beter

Goodmorning

3 x 15 x blue

4 x 10

4 x 10

Pulltrough

1 x 50 x super mini

Squat

20-6
40-6
60-6
80-6
90-6 belt
100-6
110-6

Goodmorning

3 x 20 x blue

Chins + Pulltrough

bw*10 + 12 x super mini
bw*8 + 12 x super mini
bw*8 + 12 x super mini
bw*9 + 12 x super mini
bw*9 + 12 x super mini
bw*8 + 20 x super mini

Side bents

3 x 15 x 20kg plate

Hahhaa schijt je ook in emmers enzo?

Beter post je dit in je logje man want ik zal nooit een facebookaccount aanmaken.

Dat heb ik al eens 1x moeten doen ja, hahahaha

Beter maak jij een account aan, je mist al de fun

idd ivo srs, zo erg is fb niet, gewoon selectief gebruiken

****ed van je rug wel sanca

• #19.195
Dank baardbroeder, de rug voelt nu alweer stukken beter :cool:

Doe jij iets van herstel oefeningen zoals foam rollen etc, sanca?

• #19.197
Ik heb wel een foamroll maar ik gebruik die amper. Rug is vandaag alweer wat beter maar nog ambetant, stoorde ook bij het benchen

Paused bench

35-8
55-8
65-3
75-8
85-3
95-3
105-1
110-1
115-1
100-4
100-4

Close grip fat gripz bench

85-6
85-6
85-6
85-6

Goodmorning

4 x 25 x blue

4 x 10

4 x 10

Pulltrough

3 x 35 x super mini

Als je ergens ruimte in huis hebt dan kan ik je een infrarood saunaatje adviseren. Ik kon mezelf er ook niet toe zetten om te gaan foamrollen, maar die sauna heeft al me pijntjes aardig verholpen. Eerste 2 weken ging ik er elke dag in en nu nog 3 tot 4x per week en het gaat mooi zo zonder er iets voor te hoeven doen.

• #19.199
Als je ergens ruimte in huis hebt dan kan ik je een infrarood saunaatje adviseren. Ik kon mezelf er ook niet toe zetten om te gaan foamrollen, maar die sauna heeft al me pijntjes aardig verholpen. Eerste 2 weken ging ik er elke dag in en nu nog 3 tot 4x per week en het gaat mooi zo zonder er iets voor te hoeven doen.

Bedankt voor de tip Ivo, krijg ik jammer genoeg niet geplaatst hier, ik kan zelfs al niet meer bij mijn crosstrainer momenteel

Terug
Naar boven