AndroidHealthClinic

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

goede train kapitein morgen

Lekkere sledpulls. Stuk beter dan die slappe guts. :D

doe je nu ook veel stretches?

Ik ben begonnen nu met quads, hams maar vooral de iliopsoas en de pijn wordt al minder. Squat nu 2x per week wel wat irritatie nog maar al niet gedacht zo snel dit alweer te doen.

even aanvullend op de post van gijs - sinds ik serieus bezig ben met mobility en stretching is de irritatie echt minimaal...terwijl ik er ook vanaf november 2012 mee rond heb gelopen. Ik squat zo'n 6x p/w, loop hard, spring, alle knie- belastende oefeningen/bewegingen komen meerdere keren per week langs. Mobility en stretching...was ik er maar eerder mee begonnen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #19.166
Die sleds waren een eitje :D

Yup, elke training doe ik tussendoor stretches, vooral de hams. Mobility heb ik geen idee van wat ik daarvoor kan doen, tips & tricks en voorbeeld filmpjes van stretches en mobility mogen altijd gepost worden ;)

Linkerknie is opmerkelijk beter geworden, de rechterknie hinkt er een beetje achteraan

even aanvullend op de post van gijs - sinds ik serieus bezig ben met mobility en stretching is de irritatie echt minimaal...terwijl ik er ook vanaf november 2012 mee rond heb gelopen. Ik squat zo'n 6x p/w, loop hard, spring, alle knie- belastende oefeningen/bewegingen komen meerdere keren per week langs. Mobility en stretching...was ik er maar eerder mee begonnen.

volg je een bepaalde routine ? Ik probeer ook serieus te stretchen maar heb vaak het idee dat ik maar wat doe.

---------- Toegevoegd om 20:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:35 ----------

Die sleds waren een eitje :D

Yup, elke training doe ik tussendoor stretches, vooral de hams. Mobility heb ik geen idee van wat ik daarvoor kan doen, tips & tricks en voorbeeld filmpjes van stretches en mobility mogen altijd gepost worden ;)

Linkerknie is opmerkelijk beter geworden, de rechterknie hinkt er een beetje achteraan

sws niet enkel onder het trainen stretchen

Defranco's agile 8 of limber 11 eens bekijken op YT en er een paar uit pikken die voor jou op toepassing zijn. Verder heeft Kelly Starret wel een aantal goeie voor oa jumpers knee of algemene heupkachel.

Goeie trainen, wel terug meer eten als je minder als bert weegt!:)

• #19.170
Strict press

20-5
40-5
60-5
70-3
80-1 belt
85-1 maxen zat er vandaag niet echt in :rolleyes:

T-bar rows in the corner

60-6
70-6
80-6
90-6
100-8
110-6 belt
110-6

Close grip paused bench

65-6
75-3
85-3
95-6
105-3
105-3
105-3
95-6

Seated v-handle cable row + Chins

60-8 + bw*8
70-8 + bw*5
80-8 + bw*5
90-8 + bw*5

Excentric squat rechte blok

4 x 10

Excentric squat schuine blok

4 x 10

Knappe training cap!

Had je wel een goede pomp? :P

Hoe was je mind-muscle connectie?

Toch een degelijke training dan.

• #19.175

Ik had liever een +95kg strict press gedaan :P

Qua schouder en triceps kracht zat het goed maar stabilisatie is een bottleneck aan't worden bij strict press, heb nu ook al een 2-tal maanden last van verstijfde glutes, echt in de billetjes, erg ambetant

Mijn rug is vandaag nog pumped

Hoe was je mind-muscle connectie?

Zoals een echte BB'er

Toch een degelijke training dan.

Thanks, gelukkig niet mentaal ineen gekakt na de strict press maar nog lekker gepomt

Zou ook liever zo een strict press hebben, alleen ben ik daar te p*ssy voor....

• #19.177
Standing legcurl

2 x 12 x super mini

Excentric squat rechte blok

4 x 10

Excentric squat schuine blok

4 x 10

Squat

30-5
40-5
50-5
60-3
70-3
80-3
90-3
100-1 belt
110-3
120-1
130-1
100-6
100-6
100-6
120-3
130-3
110-5

lekker volume op squat !

• #19.179

Volume, volume, waar kan ik tekenen voor jouw gewichten ?!

Kwam er gisteren moeilijk in, eigenlijk pas bij het 3de 6-je met 100kg, linkerknie voelt ok maar de rechterknie is alweer een tijdje aan't k*tten, voel het ook alweer tijdens het auto rijden, zucht. Glutes en erectors zijn ook de hele dag door zo stijf als wat

Ne vette moto halen Sancaman, dan kunnen die knieen wat rusten voor de training.
Denk hele dagen rond crossen met je werkbotten aan en op je werk veld dat dat ook belastend is ervoor.
Heb nog nooit zo geen goede en pijnloze knieen gehad als toen ik stopte met op de bouw te werken.

Hiermee wil ik de bouw ook niet teniet doen hoor.

Terug
Naar boven